پرسش و پاسخ و مشاوره آنلاین درسی , تحصیلی و کنکور

مشاوره آنلاین تحصیلی
برای مقاطع اول تا دوازدهم و کنکور

۰۲۱-۵۴۰۹۲۰۰۰

مشاوره آنلاین تحصیلی

امروزه استفاده از تکنولوژی های ارتباطی و فضای آنلاین، پیشرفت و افزایش روز افزونی داشته است و این موضوع در آموزش های دانش آموزان نیز به وفور دیده می شود.

این مسئله مشاوران مجموعه الو سلام مشاور را بر آن داشته تا با ارائه خدمات مشاوره آنلاین تحصیلی در تمام ایام هفته و در تمام سال در دسترس دانش آموزان سطح کشور باشد و حتی دورافتاده ترین مناطق نیز از دسترسی به بهترین مشاوره ها محروم نباشند.

در مشاوره آنلاین تحصیلی ، دانش آموز می تواند به کمک نرم افزارهای مختلف با مشاور مد نظر خود به صورت صوتی و یا تصویری در تماس باشد تا سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ آن ها را از مشاور خود بخواهد.

عدم اتلاف وقت و هزینه در رسیدن به محل برقراری ارتباط حضوری با مشاوران، از مهم ترین ویژگی های استفاده از مشاوره تحصیلی آنلاین است، چرا که مهم ترین نکته برای هر سطح دانش آموزی وقت وی می باشد.

برنامه ریزی درسی آنلاین

در ارتباط های آنلاین با مشاوران این مجوعه، دانش آموزان قادر خواهند بود که برنامه ریزی درسی خود را به صورت اختصاصی تنظیم نمایند.

مسلما استفاده از تجربه افرادی که مکرراً برنامه های درسی مختلفی را تنظیم نموده اند، می تواند به تمام متقاضیان کمک نماید تا از یک برنامه ریزی درسی اختصاصی متناسب با شرایط خود بهره مند گردند.

با توجه به موارد گفته شده:

برنامه ریزی درسی آنلاین در این سامانه در نظر گرفته شده است تا در هر لحظه علاوه بر برنامه ریزی، در نحوه اجرای برنامه ریخته شده، که بسیار مهم تر از اصل برنامه ریزی می باشد، مشاوران در کنار شما باشند و بتوانید سوالات و ابهامات خود را رفع نموده و کیفیت مطالعه را افزایش چشمگیری دهید.

سوالاتی در راستای:

نحوه صحیح مطالعه و یادگیری دروس
مشاوره آنلاین تحصیلی در راستای دروس و سوالات مربوط به آن ها در ایام امتحانات
نحوه برگزاری و طراحی امتحانات نهایی سال های تحصیلی مختلف
تغییرات آموزشی محتمل و تاثیر آن بر روند برنامه درسی ریخته شده
مشاوره تحصیلی آنلاین در خصوص آزمون های سراسری ، آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی و موارد مشابه دیگر
و …
لازم به یادآوری است که:

برنامه های درسی ریخته شده توسط دانش آموزان عموما دارای یک مشکل اساسی می باشند و آن این است که در این برنامه ریزی ها به اجرایی بودن برنامه درسی توجه خاصی نمی شود.

مشاوره آنلاین درسی

از دیگر مزایایی که در مشاوره تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، بررسی وضعیت درسی و پیشرفت جز به جز دانش آموز می باشد.

مشاوران و پشتیبان هایی که همه روزه برای پاسخ دهی به ابهامات دانش آموزان و والدین آن ها آنلاین می باشند، می توانند در پیشرفت تحصیلی آن ها بسیار موثر واقع گردند و بدون کوچکترین اتلاف وقتی، در هر ساعتی این امکان را فراهم آورده اند تا به سوالات تحصیلی آن ها پاسخ دهند.

همین امر سبب می گردد:

نه تنها دانش آموز زمان خود را هدر بدهد، بلکه برای ادامه مطالعه دروس مدنظر خود، امید کافی را نداشته باشد و نتواند بازدهی مطلوبی را نشان دهد.

اما برنامه درسی آنلاین که توسط مجرب ترین مشاوران تحصیلی به شکل کاملا اختصاصی و با توجه به شرایط تحصیلی دانش آموز ظرح ریزی شده است، انعطاف پذیری های لازم در آن مدنظر واقع می گردد.

به علاوه:

در تمام طول سال، این مشاوران برای همراهی در روزهای سخت در کنار دانش آموزان می باشند.

مشاوره آنلاین کنکور

یکی دیگر از مواردی که در مشاوره آنلاین تحصیلی مرکز الو سلام مشاور برای دانش آموزان و متقاضیان در نظر گرفته شده است، برنامه ریزی، مشاوره و پشتیبانی ویژه و اختصاصی برای دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون سراسری می باشد.

در این طرح، دانش آموز می تواند از همان ابتدای سال، مشاور مدنظر خود را انتخاب نموده و به صورت اختصاصی در تمام طول مدت مدنظر خود زیر نظر وی برنامه های ریخته شده را اجرا و ابهامات و اشکالات سر راه خود را رفع نماید.

استمرار ارتباط با مشاور می تواند حس دلگرمی را برای دانش آموز متقاضی شرکت در کنکور سراسری در روزهای تنش زای سال کنکور به همراه داشته باشد که سبب می گردد خللی در عملکرد دانش آموز وارد نگردد.

به علاوه:

حفظ ارتباط آنلاین در مشاوره آنلاین تحصیلی کنکوری ها، در تمام ایام سال می تواند در سرعت بخشیدن به رفع اشکالات تحصیلی و مطالعاتی آن ها تاثیر به سزایی داشته باشد که تماما در کسب نتیجه نهایی برای آن ها اثر گذار خواهد بود.

دانش آموزان تمام مقاطع به منظور استفاده از مشاوره آنلاین تحصیلی جهت پیشرفت آموزشی خود و به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه، می توانند با مشاوران مرکز الو سلام مشاور در تماس بوده و فرآیندهای مذکور را بررسی نموده و در صورت لزوم، از آنها بهره مند گردند.

هم چنین مشاوره انتخاب رشته آنلاین نیز برای دانش آموزانی که کنکور سراسری خود را به اتمام رسانده اند و برای کسب نتیجه و هدف مطلوب خود تلاش می کنند، در نظر گرفته شده است که می تواند کمک به سزایی در قبولی نهایی آن ها داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
592 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saba
1 ماه قبل

سلام با رتبه ۴۰۰۰ میتونم مهندسی پزشکی داخل تهران بیارم دولتی؟!

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  Saba

سلام برای دانشگاه ازاد شانس قبولی دارید.

سارا
1 ماه قبل

سلام. اگه معدل نهاییم 18 باشه. ولی کنکور خوب ندم ‌میتونم دانشگاه قبول شم؟؟؟

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  سارا

سلام گزینه های سوابق تحصیلی می تونید انتخاب کنید.

Karimi
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر من فارغ‌التحصیل سال ۱۴۰۲ هستم و میخوام ترمیم معدل ثب نام کنم ولی هر چقدر توی سایت مای مدیو میزنم گزینه ترمیم معدل برام نمیاد و حتی استعلام مدرک تحصیلی ام گرفتم و پولشم پرداخت کردم ولی بازم نیومد ممنون میشم کمکم کنید

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  Karimi

سلام وقت شما هم بخیر
ترمیم معدل برای امتحانات خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

ابوالفضل
1 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
ببخشید در صورت قبولی در دانشگاه سراسری مدنظر مثل دانشگاه تهران با کنکور و معدل کتبی نهایی خوب، معدل کل اگر پایین باشد مشکلی در روند ثبت نام ایجاد میکند؟

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  ابوالفضل

سلام وقت شما هم بخیر
اگر معدل مغایرت داشته باشد و بالاتر ثبت شده باشد قبولی شما لغو می شود.

دیانا
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید من دانش آموز پایه نهم هستم و علاقه ی زیادی به شیمی دارم و قصد ادامه در رشته ی شیمی رو دارم اما من هم از طریق رشته تجربی و هم ریاضی میتونم شیمی بخوانم از اونجایی که هیچ علاقه ای به زیست‌شناسی ندارم میتونم از طریق رشته ی ریاضی شیمی رو ادامه بدم؟ آیا سطح و اندازه شیمی در رشته تجربی و ریاضی به یک اندازه هست؟

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  دیانا

سلام سلامت باشید.
شما برای گزینه آموزش شیمی باید از طریق رشته تجربی اقدام کنید.

دهقان
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر من دانش آموز سال یازدهم تجربی هستم من برای امتحانات نوبت اول که الان دیگه اخراشه همه امتحانا رو تقریبا خوب دادم و بالای ۱۸ و ۱۹ ولی یه اتفاقی برام پیش امد امتحان فیزیک و امتحان ریاضی بدون امادگی رفتم و فکر میکنم یکیش تک بشه یکی نهایت ۱۱ ایا این نمره تاثیر جدی توی کنکورمیزاره و ممکن ضرر داشته باشه؟
اگر نوبت دوم خیلی خوب بشیم میتونه روی این نمرات و معدل تاثیر بزاره ؟

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  دهقان

سلام وقت بخیر امتحانات نوبت دوم که به صورت نهایی برگزار می شود در کنکور تاثیر دارد.

امیر محمد
2 ماه قبل

سلام . دیپلم تجربی دارم …. آیا قانونی آمده که بتوانم ترمیم دیپلم کنم (نهایی مجدد که در کارنامه ثبت شود )…منظورم ترمیم معدل نیست

اگر بخوام دیپلم ریاضی بگیرم امکانش هست دروسی که مشترک هستن رو بخوام دوباره امتحان بدم و ثبت بشه ……یا دروس مشترک همون نمره دیپلم تجربی زده میشه و امکان ازمون دوباره در دروس مشترک نیست ؟؟؟؟؟ 🙏🙏🙏

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  امیر محمد

سلام
در حال حاضر امکان ترمیم معدل وجود دارد.

آرتمیس
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من در هفتم معدلم 13
هشتم 14
و نهم کارنامه ماهیانه ام برای آبان 17.23 و برای آذر 16.64 بوده
میتونم انسانی الف قبول شم؟.

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  آرتمیس

سلام سلامت باشید شما شرایط انتخاب رشته انسانی را دارید برای الف شدن بسته به پذیرش و ظرفیت منطقه تحصیلی دارد.

zahra
3 ماه قبل

سلام من دانش آموز دوازدهم هستم پایه ضعیفی دارم و در مدرسه دولتی تحصیل میکنم ک هم ضعیف و هم فوق العاده سخت گیرند آزمون قلم چی هم ثبت نام کردم و واقعا سردرگمم،راهنماییم میکنید لطفاً 🙏🏻

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  zahra

سلام شما برای داشتن مشاور تحصیلی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

mina
3 ماه قبل

سلام من میخوام ۱۴۰۴ کنکور بدم و پشت کنکوری هستم و میخوام پایه دوازدهم ترمیم کنم اما پایه یازدهم ما که نهایی نبود تاثیرش چطوری میشه باید ایجاد سابقه کنیم و دوباره یازدهم به صورت نهایی امتحان بدیم ؟🙏🏻

امید ایزدی
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید،میگم برای ادامه تحصیلی با دیپلم کاردانش رشته آسانسور میشه برای رشته ریاضی خوند؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  امید ایزدی

سلام سلامت باشید.
برای دیپلم مجدد یا تحصیل در دانشگاه؟

iwhj
3 ماه قبل

برای معلم شدن حتما باید فرهنگیانم ثبت نام کنیم کنکورشو ؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  iwhj

یکی از گزینه های ورود دانشگاه فرهنگیان است.

faaa
3 ماه قبل

سلام من رشتم انسانیه و میخوام معلم زبان بشم و فقط کنکور زبان ثبت نام کردم ولی فرهنگیان ثبت نام نکردم میتونم معلم بشم اگه قبول بشم و اینکه درسای عمومیش حذف شده؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  faaa

سلام در زمان تمدید شده می توانید برای فرهنگیان اقدام کنید.

محسن
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من قبلا 1400دانشگاه روزانه بودم و بعد از انصراف،1401 پیام نور نوشتم و همکنون دانشجو هستم الان میتونم کنکور اختصاصی فرهنگیان رو بدم، طبق دفترچه کنکور چون من از قانون یکبار انصراف استفاده کردم؟!
لطفا اگر راهی داره راهنمایی کنید چون قصد ادامه در دانشگاه رو ندارم

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  محسن

سلام درصورتی که کارت پایان خدمت نداشته باشید نمی توانید بعد از انصراف دوم از معافیت استفاده کنید.

محسن
3 ماه قبل

سلام خدمت شما، خسته نباشید
من یک سوال بیشتر ندارم من 1400دانشگاه روزانه قبول شدم و بعد از انصراف از اونجا دوباره در بهمن 1401 وارد دانشگاه پیام نور شدم و فعلا قصد انصراف ندارم الان با توجه به اینکه برای کنکور اختصاصی فرهنگیان ثبت نام کردم و هنگام قبولی باید از پیام نور انصراف دهم آیا به مشکل نظام وظیفه بر میخورم یا خیر؟من کد 9 رو انتخاب کردم برای ثبت نام و اینکه از قانون یکبار انصراف استفاده کرده ام…
بنظرتون چیکار کنم به مشکل نخورم
ممنون میشم جواب بدید

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  محسن

سلام سلامت باشید.
شما در صورت قبولی نهایی باید از دانشگاه انصراف دهید قبل از اعلام نتایج نیازی به انصراف نیست.

سارا
3 ماه قبل

سلام من رشتم انسانیه و میخوام معلمی رشته زبان بخونم برای کنکور فرهنگیان باید کنکور زبان بدم یا کنکور انسانی؟یعنی کنکور اختصاصی چطوریه؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  سارا

سلام کنکور زبان

mahdi
3 ماه قبل

دلیل عدم دسترسی به سامانه ثبت احوال موقع ثبت نام چیه؟

mahdi
3 ماه قبل

سلام من میخوام ثبت نام کنم سایت برای من مشکل عدم دسترسی به ثبت احوال را می زنه

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  mahdi

سلام یکی دو ساعت دیگه مجدد امتحان کنید.

ایدا
3 ماه قبل

سلام میخواستم بدونم اگه بخوام در رشته زبان انگلیسی به دانشگاه هایی مثل علامه طباطبایی یا الزهرا برم باید کنکور زبان بدم یا باید کنکور انسانی هم بدم؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  ایدا

سلام
کنکور زبان باید شرکت کنید

Mina
4 ماه قبل

یه سوال دیگه هم دارم اینکه اگه بخوام فیزیک و شیمی رو حذفی بخونم چجوری حذف کنم؟

اشتراک در
اطلاع از
592 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saba
1 ماه قبل

سلام با رتبه ۴۰۰۰ میتونم مهندسی پزشکی داخل تهران بیارم دولتی؟!

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  Saba

سلام برای دانشگاه ازاد شانس قبولی دارید.

سارا
1 ماه قبل

سلام. اگه معدل نهاییم 18 باشه. ولی کنکور خوب ندم ‌میتونم دانشگاه قبول شم؟؟؟

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  سارا

سلام گزینه های سوابق تحصیلی می تونید انتخاب کنید.

Karimi
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر من فارغ‌التحصیل سال ۱۴۰۲ هستم و میخوام ترمیم معدل ثب نام کنم ولی هر چقدر توی سایت مای مدیو میزنم گزینه ترمیم معدل برام نمیاد و حتی استعلام مدرک تحصیلی ام گرفتم و پولشم پرداخت کردم ولی بازم نیومد ممنون میشم کمکم کنید

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  Karimi

سلام وقت شما هم بخیر
ترمیم معدل برای امتحانات خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

ابوالفضل
1 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
ببخشید در صورت قبولی در دانشگاه سراسری مدنظر مثل دانشگاه تهران با کنکور و معدل کتبی نهایی خوب، معدل کل اگر پایین باشد مشکلی در روند ثبت نام ایجاد میکند؟

مدیر
رها بهرامی
1 ماه قبل
پاسخ به  ابوالفضل

سلام وقت شما هم بخیر
اگر معدل مغایرت داشته باشد و بالاتر ثبت شده باشد قبولی شما لغو می شود.

دیانا
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید من دانش آموز پایه نهم هستم و علاقه ی زیادی به شیمی دارم و قصد ادامه در رشته ی شیمی رو دارم اما من هم از طریق رشته تجربی و هم ریاضی میتونم شیمی بخوانم از اونجایی که هیچ علاقه ای به زیست‌شناسی ندارم میتونم از طریق رشته ی ریاضی شیمی رو ادامه بدم؟ آیا سطح و اندازه شیمی در رشته تجربی و ریاضی به یک اندازه هست؟

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  دیانا

سلام سلامت باشید.
شما برای گزینه آموزش شیمی باید از طریق رشته تجربی اقدام کنید.

دهقان
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر من دانش آموز سال یازدهم تجربی هستم من برای امتحانات نوبت اول که الان دیگه اخراشه همه امتحانا رو تقریبا خوب دادم و بالای ۱۸ و ۱۹ ولی یه اتفاقی برام پیش امد امتحان فیزیک و امتحان ریاضی بدون امادگی رفتم و فکر میکنم یکیش تک بشه یکی نهایت ۱۱ ایا این نمره تاثیر جدی توی کنکورمیزاره و ممکن ضرر داشته باشه؟
اگر نوبت دوم خیلی خوب بشیم میتونه روی این نمرات و معدل تاثیر بزاره ؟

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  دهقان

سلام وقت بخیر امتحانات نوبت دوم که به صورت نهایی برگزار می شود در کنکور تاثیر دارد.

امیر محمد
2 ماه قبل

سلام . دیپلم تجربی دارم …. آیا قانونی آمده که بتوانم ترمیم دیپلم کنم (نهایی مجدد که در کارنامه ثبت شود )…منظورم ترمیم معدل نیست

اگر بخوام دیپلم ریاضی بگیرم امکانش هست دروسی که مشترک هستن رو بخوام دوباره امتحان بدم و ثبت بشه ……یا دروس مشترک همون نمره دیپلم تجربی زده میشه و امکان ازمون دوباره در دروس مشترک نیست ؟؟؟؟؟ 🙏🙏🙏

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  امیر محمد

سلام
در حال حاضر امکان ترمیم معدل وجود دارد.

آرتمیس
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من در هفتم معدلم 13
هشتم 14
و نهم کارنامه ماهیانه ام برای آبان 17.23 و برای آذر 16.64 بوده
میتونم انسانی الف قبول شم؟.

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  آرتمیس

سلام سلامت باشید شما شرایط انتخاب رشته انسانی را دارید برای الف شدن بسته به پذیرش و ظرفیت منطقه تحصیلی دارد.

zahra
3 ماه قبل

سلام من دانش آموز دوازدهم هستم پایه ضعیفی دارم و در مدرسه دولتی تحصیل میکنم ک هم ضعیف و هم فوق العاده سخت گیرند آزمون قلم چی هم ثبت نام کردم و واقعا سردرگمم،راهنماییم میکنید لطفاً 🙏🏻

مدیر
رها بهرامی
2 ماه قبل
پاسخ به  zahra

سلام شما برای داشتن مشاور تحصیلی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

mina
3 ماه قبل

سلام من میخوام ۱۴۰۴ کنکور بدم و پشت کنکوری هستم و میخوام پایه دوازدهم ترمیم کنم اما پایه یازدهم ما که نهایی نبود تاثیرش چطوری میشه باید ایجاد سابقه کنیم و دوباره یازدهم به صورت نهایی امتحان بدیم ؟🙏🏻

امید ایزدی
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید،میگم برای ادامه تحصیلی با دیپلم کاردانش رشته آسانسور میشه برای رشته ریاضی خوند؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  امید ایزدی

سلام سلامت باشید.
برای دیپلم مجدد یا تحصیل در دانشگاه؟

iwhj
3 ماه قبل

برای معلم شدن حتما باید فرهنگیانم ثبت نام کنیم کنکورشو ؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  iwhj

یکی از گزینه های ورود دانشگاه فرهنگیان است.

faaa
3 ماه قبل

سلام من رشتم انسانیه و میخوام معلم زبان بشم و فقط کنکور زبان ثبت نام کردم ولی فرهنگیان ثبت نام نکردم میتونم معلم بشم اگه قبول بشم و اینکه درسای عمومیش حذف شده؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  faaa

سلام در زمان تمدید شده می توانید برای فرهنگیان اقدام کنید.

محسن
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید
من قبلا 1400دانشگاه روزانه بودم و بعد از انصراف،1401 پیام نور نوشتم و همکنون دانشجو هستم الان میتونم کنکور اختصاصی فرهنگیان رو بدم، طبق دفترچه کنکور چون من از قانون یکبار انصراف استفاده کردم؟!
لطفا اگر راهی داره راهنمایی کنید چون قصد ادامه در دانشگاه رو ندارم

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  محسن

سلام درصورتی که کارت پایان خدمت نداشته باشید نمی توانید بعد از انصراف دوم از معافیت استفاده کنید.

محسن
3 ماه قبل

سلام خدمت شما، خسته نباشید
من یک سوال بیشتر ندارم من 1400دانشگاه روزانه قبول شدم و بعد از انصراف از اونجا دوباره در بهمن 1401 وارد دانشگاه پیام نور شدم و فعلا قصد انصراف ندارم الان با توجه به اینکه برای کنکور اختصاصی فرهنگیان ثبت نام کردم و هنگام قبولی باید از پیام نور انصراف دهم آیا به مشکل نظام وظیفه بر میخورم یا خیر؟من کد 9 رو انتخاب کردم برای ثبت نام و اینکه از قانون یکبار انصراف استفاده کرده ام…
بنظرتون چیکار کنم به مشکل نخورم
ممنون میشم جواب بدید

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  محسن

سلام سلامت باشید.
شما در صورت قبولی نهایی باید از دانشگاه انصراف دهید قبل از اعلام نتایج نیازی به انصراف نیست.

سارا
3 ماه قبل

سلام من رشتم انسانیه و میخوام معلمی رشته زبان بخونم برای کنکور فرهنگیان باید کنکور زبان بدم یا کنکور انسانی؟یعنی کنکور اختصاصی چطوریه؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  سارا

سلام کنکور زبان

mahdi
3 ماه قبل

دلیل عدم دسترسی به سامانه ثبت احوال موقع ثبت نام چیه؟

mahdi
3 ماه قبل

سلام من میخوام ثبت نام کنم سایت برای من مشکل عدم دسترسی به ثبت احوال را می زنه

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  mahdi

سلام یکی دو ساعت دیگه مجدد امتحان کنید.

ایدا
3 ماه قبل

سلام میخواستم بدونم اگه بخوام در رشته زبان انگلیسی به دانشگاه هایی مثل علامه طباطبایی یا الزهرا برم باید کنکور زبان بدم یا باید کنکور انسانی هم بدم؟

مدیر
رها بهرامی
3 ماه قبل
پاسخ به  ایدا

سلام
کنکور زبان باید شرکت کنید

Mina
4 ماه قبل

یه سوال دیگه هم دارم اینکه اگه بخوام فیزیک و شیمی رو حذفی بخونم چجوری حذف کنم؟

پیمایش به بالا
برای دریافت مشاوره کلیک کنید