آموزش و مشاوره زناشویی بصورت آنلاین و تلفنی

مشاوره روابط زناشویی

محتوای جدول

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” custom_margin=’aviaTBcustom_margin’ margin=’5%’ margin_sync=’true’ row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’10px’ padding_sync=’true’ highlight_size=’1.1′ border=’5′ border_color=’#b02b2c’ radius=’10px’ radius_sync=’true’ column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1sj9nr’]
[av_content_slider heading=” columns=’1′ animation=’slide’ navigation=’no’ autoplay=’true’ interval=’5′ font_color=’custom’ color=’#b02b2c’ av_uid=’av-fux2t3′]
[av_content_slide title=” link=” linktarget=” av_uid=’av-eb4bzr’]

برای بهره گیری از مشاوره زناشویی و جنسی و آموزش های روابط زناشویی، کافیست که با

مشاوران ما تماس بگیرید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

[/av_content_slide]
[av_content_slide title=” link=” linktarget=” av_uid=’av-c8yslj’]

برای بهره گیری از راهنمای رفع مشکلات جنسی ، سرد مزاجی و زود انزالی با

مشاوران جنسی سامانه الو سلام مشاور تماس بگیرید.

92 18 110 0922

[/av_content_slide]
[/av_content_slider]
[/av_one_full]

[av_textblock size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-8qijfb’ admin_preview_bg=”]

مشاوره روابط زناشویی

خوشبختانه با افزایش روز افزون دانش و آگاهی مردم و نیز استفاده از مشاوره جنسی، مشکلات جنسی کاهش چشمگیری نسبت به گذشته داشته است.

بنابراین همواره استفاده از خدمات مشاوره روابط زناشویی بایستی مد نظر افراد و خانواده ها قرار گیرد تا از مسائل و مشکلات احتمالی در این زمینه جلوگیری به عمل آید.

مشاوره روابط زناشویی

روابط زناشویی درست می توانند بنیان خانواده را استحکام بخشیده و به عنوان عاملی اساسی در شکل گیری خانواده ها نقش مهمی در حفظ بنیان خانواده داشته باشند.

از همین رو توجه به این روابط و شکل گیری و انجام هر چه بهتر آن می تواند بسیاری از استرس ها و مشکلات را از زندگی خانواده ها حذف کرده و موجبات شادی و رضایت طرفین را فراهم نماید.

مشکلات جنسی

اگر چه که معمولا کمتر افرادی بر این باورند که مشکلات جنسی دارند تا درصدد برطرف کردن آن برآیند، اما افراد و خانواده ها می توانند با استفاده از خدمات مرکز مشاوره جنسی از وجود این مشکلات اطلاع پیدا کنند و با ریشه یابی، علت مشکلات جنسی را درون خود پیدا کرده و هر چه سریع تر نسبت به رفع مشکلات جنسی خود  اقدام نمایند.

از جمله مشکلات جنسی که معمولا خانواده ها با آن رو به رو  هستند عبارتند از:

  • دیر انزالی
  • زودانزالی
  • مشکلات در نعوظ
  • سردی در روابط جنسی
  • تنوع طلبی در روابط جنسی
  • هم جنس گرایی
  • بی غیرتی جنسی
  • خیانت جنسی
  • تجاوز

مشاوره روابط زناشویی می تواند با شناخت صحیح خانواده ها در جلسات مشاوره، علت مشکلات را شناخته و با روش های مناسب نسبت به رفع آن ها اقدام نماید.

مشاوره جنسی تلفنی

خدمات مشاوره روابط زناشویی تلفنی می تواند حتی به آسانی و با یک تماس تلفنی از منزل، محل کار و یا هر نقطه ی دیگر توسط افراد انجام شده و در اسرع وقت مشکلات مربوط به مسائل جنسی را در افراد برطرف نماید.

مشاورین زبده ی مراکز مشاوره می توانند به صورت تلفنی مشکلات شما را شنیده و بهترین راه حل را متناسب با توضیحات شما و دانسته های علمی خود پیشنهاد نمایند.

همچنین افراد می توانند مشکلات جنسی خود را به دور از هر گونه خجالت و یا شرم و حیا به صورت تلفنی برطرف کرده و زندگی زناشویی خود را به این طریق استحکام ببخشند.

مشاوره جنسی چگونه به ما کمک می کند؟

مشاوره روابط زناشویی می تواند با شناخت دقیق مشکل شما، تمامی گزینه های رفع مشکل شما را بررسی کرده و سپس با انتخاب بهترین گزینه، شما را در حل مشکل یاری کند.

مشاوره جنسی می تواند با یاد آوری تفاوت های زنان و مردان و نیز ارائه ی راهکار های نزدیک شدن زوجین به یکدیگر بسیار کمک کننده بوده و اطلاعات درستی را در این خصوص به خانواده ها ارائه نماید. آگاهی از خواسته ها و تمایلات شریک زندگی در یک رابطه ی جنسی خوب بسیار اثر گذار بوده تا جایی که می تواند رضایت خاطر طرفین را ایجاد نموده و آرامش را برای زندگی شما به ارمغان آورد.

آموزش روابط جنسی

آموزش روابط زناشویی نیز می تواند از جمله وظایف مرکز مشاوره جنسی باشد. آموزش صحیح رابطه ی جنسی می تواند به خانواده ها کمک کند تا بدون مشکل روابط جنسی و زناشویی خود را دوام بخشند.

آشنایی با انواع پوزیشن های موثر در ارضای کامل، چگونگی ارگاسم همزمان، نحوه ی کنترل احساسات، آشنایی با آناتومی طرف مقابل، اوج لذت جنسی و … می تواند از جمله موضوعاتی باشد که در جلسات مشاوره روابط جنسی به آن ها پرداخته شده و افراد می توانند از این طریق به اطلاعات صحیحی در این خصوص دست یابند.

شاخه مشاوره ی روابط جنسی که یکی از شاخه های مشاوره ای می باشد با آموزش هایی که به افراد می دهد می تواند سطح دانش خانواده ها را در این خصوص بالا برده و میزان رضایت از زندگی مشترک را در افراد ارتقا بخشد.

روابط زناشویی در دوران عقد

نوع روابط جنسی در دوران عقد نیز می تواند از دیگر موضوعات مورد پرسش افراد از مشاورین جنسی باشد. از آن جایی که در فرهنگ ما روابط زناشویی در دوران عقد محدودیت هایی دارد که زوجین در این دوران بایستی رابطه ی بدون دخول را تجربه نمایند، مشاورین جنسی می توانند در خصوص راه های لذت بردن هر چه تمام تر از این نوع روابط به افراد کمک نمایند.

اگر چه که بسیاری از دختر ها حتی از برآورده کردن نیاز های اولیه و ابتدایی همسر خود در دوران عقد سرباز زده و آن را به دوران پس از عروسی موکول می کنند اما بایستی توجه کنند که این کار می تواند مشکلات به مراتب بزرگ تری را برای آنان ایجاد کرده و روابط سالم آنان را خدشه دار نماید.

آگاهی از انواع روابط جنسی بدون دخول که شامل رابطه ی جنسی دهانی، مقعدی و دیگر روش ها می باشد در جلسات مشاوره جنسی می تواند بسیاری از سوالات زوجین را در این دوران پاسخ داده تا دختر ها و پسر ها در دوران عقد نیز بتوانند روابط زناشویی بدون استرس را تجربه نمایند.

درمان ترس از روابط زناشویی

ترس از رابطه جنسی خصوصا در دوران عقد شاید یکی از معضلات بسیاری از افراد باشد. درمان ترس از رابطه جنسی که معمولا بیشتر در بانوان دیده می شود بایستی به صورت اصولی و در جلسات مشاوره ی جنسی صورت پذیرد تا بتواند مشکلات آن ها را در این زمینه برطرف نماید.

توجه کنید که رابطه ی جنسی برای اولین بار می تواند به دلیل عدم شناخت کافی از این نوع رابطه با استرس همراه باشد که مشاوره جنسی می تواند در این خصوص نیز کمک کرده و افراد را برای رابطه ای هر چه بهتر آماده سازد.

مشاورین مجرب در این زمینه ابتدا به شناخت دلایل ترس از روابط زناشویی در طرفین پرداخته و سپس به درمان آن می پردازند.

روابط زناشویی در دوران بارداری

چگونگی حفظ روابط زناشویی برای تحکیم بنیان خانواده در طول 9 ماهه ی بارداری نیز می تواند از دیگر موضوعات ارائه شده در جلسات مشاوره جنسی باشد. زوجین بایستی در حین بارداری، روابط جنسی صحیحی را داشته باشند تا به این طریق هم نیاز های جنسی خود را در این دوران برطرف نمایند و هم به مادر و جنین آسیبی نرسانند.

مشاورین خبره ی حاضر در مرکز مشاوره جنسی می توانند به تمامی سوالات افراد و خانواده ها در خصوص نوع و نحوه ی برقراری رابطه ی جنسی در دوران بارداری پاسخ داده و آن ها را در این زمینه یاری نمایند.مشاوره روابط زناشویی

راه های افزایش لذت در روابط زناشویی

مشاوره روابط زناشویی می تواند راه های افزایش لذت در روابط جنسی را در جلسات مشاوره تلفنی به زوجین آموزش داده تا به این طریق رابطه ی جنسی میان زوجین را بهبود ببخشند.

مشاورین می توانند با آموزش دقیق راه های تحریک مردان به بانوان کمک کنند تا با استفاده از آن به لذت بردن هر چه بیشتر همسر خود کمک نمایند. همچنین مشاورین می توانند به مردان نیز راه های تحریک زنان را آموزش داده و ایشان را با خصوصیات و ویژگی های زنان آشنا سازند تا بتوانند به بهترین شکل رضایت از زندگی زناشویی را در همسران خود ایجاد نمایند.

آموزش چگونگی ایجاد آرامش و ریلکس شدن برای افزایش لذت از رابطه ی جنسی نیز از دیگر خدمات مشاوره روابط زناشویی می باشد. علاوه بر این ها، حتی شما می توانید با کمک مشاورین مجرب بر روی زمان ارگاسم خود متمرکز شده و آن را برای لذت هر چه بیشتر به تاخیر اندازید.

نشانه های ارضای زنان

ارضای زنان در رابطه ی زناشویی نیز می تواند به کاهش مشکلات جنسی کمک کرده و زندگی خانواده ها را بهبود بخشد. چرا که ارضا نشدن زنان می تواند به طور ناخودآگاه در خلق و خو و روابط میان زوجین اثر گذار بوده و از این طریق مشکلاتی را برای آنان ایجاد نماید.

شناخت نقاط تحریک زن می تواند به مردان کمک کند تا رابطه ای لذت بخش را برای زنان ایجاد نمایند و به این طریق هم خود و هم شریک زندگی شان از روابط زناشویی لذت کافی را ببرند.

همچنین مردان می توانند با شناخت نشانه های ارضای زنان همچون نبض واژن و یا دم و بازدم سریع به ایجاد حس آرامش پس از ارگاسم در زنان کمک کرده و اتمام یک رابطه ی جنسی رضایت بخش را سبب شوند.

نقاط تحریک مرد

شناخت دقیق نقاط تحریک مردان همچون نقطه G می تواند یکی از موضوعات مورد سوال بسیاری از زنان باشد که از جمله آموزش های مرکز مشاوره جنسی می باشد.

مشاورین حاضر در این مراکز می توانند با آموزش تمام نقاط تحریک پذیر بدن مردان از آلت تناسلی گرفته تا زیر بغل و انگشتان، به بانوان کمک کنند تا در ایجاد یک رابطه ی جنسی موثر نقش به سزایی داشته باشند.

شروع کردن رابطه ی جنسی از سمت زنان با شناخت و تحریک نقاط تحریک پذیر مردان می تواند یکی از آرزو های باور نکردنی مردان باشد که در صورت انجام آن توسط زنان به شکل صحیح می تواند آن ها را به اوج لذت جنسی رسانده و زندگی را برای آنان مفهومی دوباره بخشد.

همچنین بانوان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره جنسی به شناخت دیگر نقاط تحریک پذیر مردان همچون نقطه P و F  نیز پرداخته و اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا بخشند تا بتوانند زندگی زناشویی خوبی را تجربه نمایند.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” custom_margin=’aviaTBcustom_margin’ margin=’5%’ margin_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ border=’5′ border_color=’#b02b2c’ radius=’10px’ radius_sync=’true’ background_color=’#b02b2c’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-7331tj’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-55ju2v’ admin_preview_bg=”]

درخواست مشاوره زناشویی تلفنی یا 

    نام خود را وارد کنید

    موضوع مشاوره

    شماره تماس


    [/av_textblock]

    [/av_one_full][av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-4uu16v’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

    برای پاسخ به سؤالات خود، مشاوره تلفنی جنسی و مشاوره زناشویی در سامانه “الو سلام مشاور” را از دست ندهید
    و با این شماره ها با مشاوران ما در ارتباط باشید.الو سلام مشاور.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
    .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

    [/av_textblock]

    [av_comments_list av_uid=’av-325pqv’]

    محتوای جدول

    پیمایش به بالا