آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهد

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ border=’5′ border_color=’#b02b2c’ radius=’10px’ radius_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”] [av_content_slider heading=” columns=’1′ animation=’slide’ navigation=’no’ autoplay=’true’ interval=’7′ font_color=” color=”] [av_content_slide title=” link=” linktarget=”]

شما می توانید با این شماره تماس بگیرید و شرایط پذیرش ثبت نام آزمون

ورودی دبیرستان شاهد را از زبان مشاوری متخصص در این زمینه بشنوید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

[/av_content_slide] [av_content_slide title=” link=” linktarget=”]

برای اینکه بدانید منابع آزمون ورودی دبیرستان شاهد چیست؟ می توانید با این شماره با

مشاوران ما در دپارتمان تحصیلی “الو سلام مشاور” تماس بگیرید.

92 18 123 ۰۹۲۲

[/av_content_slide] [/av_content_slider] [/av_one_full] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

ثبت نام مدارس شاهد

اخیرا آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهد 98-97 اعلام شده است، و دانش‌ آموزان و والدین برای تصمیم‌ گیری درست در انتخاب مدرسه مناسب، نیاز به بررسی بیشتر این مدارس دارند بدین ترتیب “الو سلام مشاور” در نظر دارد به معرفی این مدارس و شرایط ثبت‌ نام آنها بپردازد. پس با ما همراه باشید.

آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهدهمان گونه که می‌ دانید مدارس شاهد از جمله مدارس مناسب و با کیفیت بالا محسوب می‌شوند که عموماً کیفیت تدریس و تجربه اساتید این مدارس بالاتر از بسیاری مدارس دیگر است. و از پیشتازان هوشمندسازی مدارس محسوب می‌ شوند اما ثبت‌ نام در آنها شرایط خاصی دارد و تنها واجدین شرایط پذیرفته می‌ شوند.

اگر قصد ثبت‌نام در این مدارس را دارید، باید از شرایط آنها اطلاعات کافی به دست آورید. اولین نکته‌ ای که باید درباره مدارس شاهد در نظر داشته باشید این موضوع است که: این گونه که تصور می‌ شود که این مدارس منحصراً برای فرزندان شهدا و ایثارگران می‌باشد. اما از آنجا که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر، شاهد گفته می‌ شود پس این تصور عمومی از پایه غلط است. و مسئولین این مدارس شرایط دیگری را نیز برای سایر فرزندان غیر شاهد هم در نظر گرفته‌ اند. کافی است که از شرایط گوناگون ثبت‌ نام در این مدارس آگاهی یابید تا بتوانید آینده تحصیلی فرزندانتان را تضمین کنید.

در صورتی که فرزند شما و یا خودتان دارای شرایط ادامه تحصیل در این مدارس هستید بهتر است بدانید که مدارس شاهد در تمامی مقاطع دانش‌ آموزان واجد شرایط را پذیرش می‌  نماید.

  • با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهد، نزدیک است، نحوه ثبت‌ نام مدارس شاهد 98-97 چگونه است؟
  • آخرین مهلت ثبت‌نام مدارس شاهد چه زمانی است؟
  • اولویت فرزندان شهدا و جانبازان برای ثبت‌ نام مدارس شاهد به چه صورت است؟
  • آیا زمان دقیق آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهد و اعلام نتایج ورودی مدارس شاهد 98_97 مشخص می‌ باشد؟
  • شرایط ثبت‌ نام حافظان قرآن برای ثبت‌ نام در مدارس شاهد به چه صورت است؟
  • آیا دانش‌ آموزان برتر مسابقات قرانی در مدارس شاهد سهمیه دارند؟
  • سهمیه فرزندان کارمندان بنیاد شهید در ثبت‌ نام مدارس شاهد به چه صورت است؟

شرایط عمومی ثبت‌نام در مدارس شاهد 

  • برای متقضایان ثبت‌ نام دانش‌ آموزان شاهد و غیر شاهد باید در محدوده تعیین شده ساکن باشند
  • رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزشی شاهد و غیر شاهد
  • رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب
  • صلاحیت اخلاقی و رفتاری

هر یک از مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، دوم و فنی‌ حرفه‌ ای مدارس شاهد دارای شرایط اختصاصی ثبت‌ نام آن مقطع می‌ باشد. که با توجه به اعلام آخرین مهلت ثبت نام مدارس شاهد زمان را از دست ندهید و بدانید برای آگاهی از این شرایط مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

…کافیست با این شماره ها از سراسر کشور با مشاوران با تجربه ما در این زمینه در ارتباط باشید…الو سلام مشاور.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

برای آگاهی از:

شرایط ورود به دبیرستان علامه طباطبایی

مشاوره ثبت نام تیزهوشان

شرایط ورود به دبیرستان البرز

ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی

این مقالات را مطالعه فرمایید.

[/av_textblock] [av_comments_list]
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا