انتقالی دانشگاه آزاد و انتقالی دانشگاه سراسری

محتوای جدول

دانشجویان دانشگاه سراسری که متقاضی انتقالی و یا مهمانی هستند، باید در اردیبهشت ماه برای انتقالی دانشگاه سراسری اقدام نمایند.
لازم به ذکر است فرصت درخواست مهمانی و یا انتقالی دانشگاه سراسری یک بار در سال در اختیار دانشجو قرار می گیرد.
متقاضی مهمانی و یا انتقالی می بایست در این فرصت یک ماهه که اصولا از اوایل اردیبهشت آغاز می شود، درخواست مهمانی و یا انتقالی دانشگاه سراسری خود را ثبت کنند.
در این فرصت یک ماه کلیه دانشجویان دانشگاه های سراسری (روزانه و شبانه)، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی و دانشگاه های فنی و حرفه ای می توانند برای ثبت درخواست مهمانی و انتقالی دانشگاه سراسری اقدام نمایند.

دانشجو پس از مهمانی باید شهریه پرداخت کند و همچنین دانشجویان مهمان امکان استفاده از خوابگاه را ندارند.

انتقالی دانشگاه آزاد 

واجدین شرایط انتقالی دانشگاه آزاد می توانند برای ثبت درخواست انتقالی خود در زمان مقرر اقدام کنند.

  • جانبازان بالای 25%، آزادگان، اسرا و همسر و فرزندان آنها و همچنین دانشجویان شاهد از جمله واجدین شرایط برای انتقالی دانشگاه آزاد هستند.
  • کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و همچنین همسر و فرزندان آنها
    و …

از جمله واجدین شرایط انتقالی دانشگاه آزاد هستند. برای اطلاع از کلیه واجدین شرایط با مشاوران ما تماس بگیرید.

لازم است بدانید بعد از ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزاد امکان ویرایش تبصره انتخابی وجود ندارد، پس در هنگام ثبت درخواست، دقت کافی داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط انتقالی، زمان ثبت درخواست انتقالی، مدارک مورد نیاز  و … می توانید با مشاوران ما در دپارتمان مشاوره “الو سلام مشاور” تماس بگیرید تا جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا