ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

محتوای جدول

آزمون کاردانی به کارشناسی در سال 1403 نیز برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 در صورت دارا بودن شرایط می توانند از 17 اردیبهشت الی 27 اردیبهشت به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده بر روی سایت سازمان سنجش:

افرادیکه در بازه ی زمانی گفته شده موفق به ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی نشده اند، میتوانند در بازه ی زمانی 25/4/1403 الی 31/4/1403 با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با توجه به دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن، نسبت به انتخاب رشته در رشته های موجود در دفترچه اقدام نمیاند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور نیز از تاریخ دهم الی چهاردهم شهریور ماه 1403 خواهد بود.

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

توصیه می شود داوطلبان در ساعات اولیه زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام خود را تکمیل کرده و ثبت نام را به ساعت های پایانی موکول نکنند.

احتمال تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در حال حاضر مشخص نیست.
توصیه می شود با شروع زمان ثبت نام، برای ثبت نام اقدام کنید.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی، جمعه چهاردهم شهریور ماه سال 1403 است که در تمام حوزه های امتحانی به صورت همزمان برگزار می شود.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه داوطلب، از یازدهم شهریور 1403 تا 13 شهریور 1403 میباشد. 

هزینه ی خرید سریال اعتباری ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی  34000 تومان بوده و داوطلبان در صورت علاقمندی به شرکت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی_غیر دولتی دارند بایستی علاه بر مبلغ فوق، مبلغ 6900 تومان دیگر نیز پرداخت نمایند.
همچنین هزینه ی دریافت خدمات پیام کوتاه، برای داوطلبانی که علاقمند به استفاده ازین خدمت هستند 6000 تومان میباشد.

در صورتی که در مورد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 ، زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و … نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با مشاوران تحصیلی ما در “الو سلام مشاور” تماس بگیرید تا درمورد زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 و … اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

تماس با ما

محتوای جدول

پیمایش به بالا