ثبت نام دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

ثبت نام دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

محتوای جدول

ةدوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی که توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود معمولا شامل دستیار دندانپزشک، امدادگر اورژانس، تکنسین داروخانه، طب ایرانی و غیره است. این دوره ها که توسط جهاد دانشگاهی و وزارت بهداشت و درمان دانشگاهی در ایران ارائه می شوند، برای افرادی که علاقه به ورود به حوزه پرستاری و مراقبت های بهداشتی دارند، بهترین فرصت محسوب می شود.

ثبت نام دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

کسانی که قصد کسب تخصص در زمینه های مرتبط با پزشکی بدون گذراندن تحصیلات دانشگاهی دارند، می توانند در این دوره ها شرکت کرده و مفاهیم اساسی آن را بیاموزند و در زمینه های مرتبط در مراکز درمانی و پزشکی مشغول به کار شوند. درادامه قصد داریم شما را با لیست دوره ها و کلاس های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی آشنا کنیم و پیرامون نحوه ثبت نام در دوره های پیراپزشکی با مدرک معتبر و شرایط ثبت نام دوره های علوم پزشکی جهاد دانشگاهی اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

لیست دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی                                          

دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی از جمله دوره های آموزشی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان هستند که به فراگیران و علاقمندان شرکت در این دوره ها، مهارت ها و دانش های اساسی در زمینه پرستاری و مراقبت های بهداشتی در عرصه های مختلف پزشکی و پیراپزشکی را ارائه می دهند. دانشجویان در طول دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی با مباحث کلی و مرتبط پیرامون نحوه مراقبت از بیماران، اندازه گیری ویتال ها، اعطای داروها و اصول حرفه ای کمک به متخصصان در زمینه های مختلف پزشکی و پرستاری آشنا می شوند. این دوره ها علاوه بر ارتقاء مهارت های کاربردی، به فراگیران این امکان را می دهد تا در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار شوند و صلاحیت کافی برای خدمت رسانی به عموم افراد را کسب کنند.

همچنین شرکت در دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی سبب افزایش تجربه های عملی و علمی کارمندان مراکز درمانی و بهداشتی شده و سطح توانمندی آن ها را بالاتر می برد. در ادامه شما با محبوبترین دوره ها و کلاس های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی آشنا خواهید شد:

دوره تکنسین داروخانه  دوره مشاوره ژنتیک 
دوره کمک پرستاری  دوره ماساژ درمانی و ماساژ ورزشی
دوره مراقبت های اورژانس  دوره لمینت های سرامیکی
دوره آموزش زالو درمانی  دوره آموزش ایمپلنت مقدماتی
دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی  دوره ارتودنسی مقدماتی
دوره آموزش دستیار کنار متخصص پوست و مو  دوره دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
دوره دستیار کاشت مو  دوره دستیار دندانپزشکی
دوره آموزش بین المللی تخصصی زخم ICW آلمان  دوره امدادگر اورژانس
دوره مدیریت زخم گروه پرستاری  دوره تزریقات و پانسمان
دوره مدیریت زخم گروه پزشکی  دوره کمک پرستاری
دوره CCU  دوره دیالیز
دوره آموزشی زایمان فیزیولوژیک و تربیت مربی آمادگی دوران بارداری  دوره اورژانس پزشکی در دندانپزشکی
دوره آمادگی آزمون پزشکی اروپا پری مدیکال MFP  دوره فیزیوتراپی
دوره طب سوزنی علمی  دوره آموزش عنبیه شناسی
دوره تزریقات و پانسمان هلال احمر دوره دستیار سونوگرافی
دوره آمادگی آزمون پزشکی ایتالیا IMAT  دوره دندانپزشکی اطفال
دوره تربیت درمانگر CBT  دوره فوریت های پزشکی
دوره ایمپلنت دوره مشاوره ژنتیک
دوره ترمیمی زیبایی  دوره ماساژ درمانی و ماساژ پزشکی
دوره لنف ادم  دوره پری مدیکال

 

آشنایی با دوره های پیراپزشکی با مدرک معتبر جهاد دانشگاهی

دوره تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی

از آن جایی که دوره تکنسین داروخانه یکی از دوره های محبوب و بسیار پر استقبال در سال های اخیر بوده است، مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان نظام پزشکی اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت تکنسین داروخانه کرده است. این دوره ها این امکان را به فرد می دهند تا تخصص و مهارت های کاری مرتبط با حوزه دارو و داروخانه را کسب کرده و با دریافت مدرک معتبر، با عنوان نسخه پیچ یا دستیار داروخانه وارد بازار کار شود. دوره تکنسین داروخانه به دو بخش دوره مقدماتی-پیشرفته و دوره تکمیلی تقسیم می شود. پس از پایان این دو دوره فارغ التحصیلان می توانند با در دست داشتن مدرک تکنسین داروخانه خود، به عنوان نسخه خوان و یا مسئول هماهنگ کننده در داروخانه ها مشغول به کار شوند.

ثبت نام دوره های پبراپزشکی

دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی

دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی یا دوره بهیاری، از دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی است که هر ساله اقدام به ارائه آموزش های تخصصی به فراگیران مشتاق و علاقمند به این حیطه کاری می کند. در صورتی که شما هم تمایل به استخدام و شروع به کار در محیط های بیمارستانی و مراکز درمانی در قالب کمک پرستار یا بهیار دارید، می توانید با شرکت در این دوره و کسب مدرک پایان دوره، از وزارت بهداشت گواهی معتبر را دریافت نموده و در مراکز درمانی مشغول به کار شوید. پس از پایان این دوره شما قادر خواهید بود بخشی از وظایف پرستاران را به تنهایی انجام داده و نیروی کمکی توانمندی در کنار پرستاران باشید.

دوره مراقبت های اورژانس جهاد دانشگاهی

دوره مراقبت های اورژانس جهاد دانشگاهی نیز از دوره های بسیار مهم و کاربردی در حوزه بهداشت و درمان است که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود. این دوره به فراگیران خود، مفاهیم و مهارت های اساسی مرتبط با مراقبت های اورژانسی را آموزش می دهد و آن ها را با مباحثی مانند ارزیابی و مدیریت بیماران در مواجهه با حوادث اورژانسی، تریاژ و اولویت بندی مراقبت ها، تکنیک های امدادرسانی و استفاده از تجهیزات اورژانسی آشنا می کند. در پایان این دوره فارغ التحصیلان توانایی ارائه مراقبت های اورژانسی تخصصی و موثر را به بیماران در شرایط اورژانسی خواهند داشت.

دوره دیالیز جهاد دانشگاهی

یکی از دوره های بسیار کاربردی برای پرستاران و پزشکان، دوره دیالیز جهاد دانشگاهی است. انجام دیالیز و همودیالیز برای بیماران امری حیاتی است که به منظور درمان و یاری رسانی آن ها به دلیل نارسایی های پیشرفته کلیه است. مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی با برگزاری دوره دیالیز جهاد دانشگاهی این فرصت را برای مددکاران و پرستاران و پزشکان فراهم کرده تا با مقدمات و اصول این حیطه کاری آشنا شده و در زمان مناسب بتوانند خدمات مد نظر بیماران را به آن ها ارائه دهند. آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی کلیه و بررسی انواع نارسایی های حاد و مزمن در این دوره مورد آموزش قرار می گیرد و نهایتا انجام دیالیز با کیفیت و اصولی هدف نهایی از آموزش های این دوره خواهد بود.

ثبت نام دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

دوره آموزش بین المللی تخصصی زخم ICW آلمان جهاد دانشگاهی

در دوره آموزش بین المللی تخصصی زخم ICW آلمان که توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود، مبانی و اصول پیشگیری، بهبود و تشخیص انواع زخم به پرستاران و پزشکان آموزش داده می شود. این دوره با همکاری دو انجمن ICW که محتوای دوره را تامین می کند و TÜV Rheinland که بر اجرای دوره نظارت رسمی دارد، کاملا منطبق بر قوانین بین المللی برگزار شده و مدرک پایان دوره آن قابل قبول در کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه است. این دوره در ۵۶ ساعت آموزشی تخصصی و ۱۶ ساعت کارآموزی به شرکت کنندگان ارائه می شود. سرفصل های این دوره عمدتا هماهنگ با مراجع و مواد درسی انجمن کلینیک تخصصی ترمیم زخم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تعیین می شوند.

ثبت نام دوره های پبراپزشکی

کانال تلگرام الو سلام مشاور

دوره مدیریت زخم جهاد دانشگاهی

یکی دیگر از دوره های تخصصی جهاد دانشگاهی، دوره مدیریت زخم است. در این دوره که از جمله دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی محسوب می شود، پزشکان و پرستاران با انواع زخم ها و نحوه مقابله با بروز عفونت در آن ها آشنا می شوند. در این دوره سرفصل های کلی و تخصصی مانند آناتومی و فیزیولوژی انواع پوست، انواع زخم و نحوه کنترل آنها، شستشو و پاکسازی زخم و مدیریت استومی و فیستول و … در قالب ۱۳۰ ساعت تئوری و عملی به فراگیران آموزش داده می شود. ثبت نام در این دوره و کسب آگاهی بیشتر در مورد انواع زخم میتواند پزشکان و پرستاران را در برابر کنترل و مدیریت بهبود انواع زخم، توانمند تر سازد و در محیط کاری خود به فردی متخصص تر مبدل سازد.

دوره اورژانس پزشکی در دندانپزشکی

دوره کوتاه مدت اورژانس پزشکی در دندانپزشکی جهاد دانشگاهی یکی از دوره های تخصصی است که به دندان پزشکان این فرصت را می دهد با موارد اورژانسی دهان و دندان، با توانمندی بیشتری روبرو شده و مشکلات مرتبط با بی حسی های اورژانسی، اورژانس تنفسی و سایر موارد اورژانسی را برطرف کنند. دندانپزشکان می توانند با شرکت در این دوره مهارت های لازم علمی و عملی را در ۲۰ ساعت آموزشی به صورت کار روی مانکن صورت، کسب کرده و پس از شرکت در آزمون پایان دوره، در صورت کسب حد نصاب نمره، موفق به دریافت مدرک پایان دوره جهاد دانشگاهی شوند.

ثبت نام دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی

یکی از مشاغل پرطرفدار در حیطه دندانپزشکی، دستیار دندانپزشک است. برای آماده شدن در ایفای نقش یک دستیار دندانپزشک هر فرد می تواند با شرکت در دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی، اصول و مقدمات کار در کنار یک دندانپزشک را بیاموزد و مشغول به کار شود. دستیاران دندانپزشک علاوه بر دادن نوبت و انجام کارهای مقدماتی پذیرش بیمار، توانایی آماده کردن انواع یونیت های پزشکی و ارائه ابزار و تجهیزات مرتبط با درمان مشکلات دندان در هنگام کار دندانپزشک را نیز دارند. بررسی پرونده بیماران و ترتیب مراحل مراجعه و تشخیص حضور بعدی نیز از سوی دستیار دندانپزشک انجام می شود. در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی دستیاری دندانپزشک در سه دوره مختلف با عناوین دستیار کنار ارتودنتیست، دستیار کنار اندودانتیست و دستیار کنار ایمپلنتولوژیست برگزار می شود.

دوره دستیار فیزیوتراپی جهاد دانشگاهی

دسترسی به خدمات فیزیوتراپی از نیازهای ضروری افرادی است که به هر دلیل دارای مشکلات حرکتی هستند. امروزه دریافت این خدمات از جانب فیزیوتراپیست ها به تنهایی امکان پذیر نیست و پرورش کسانی که بتوانند در کنار یک فیزیوتراپیست اقدام به ارائه خدمات فیزیوتراپی به خیل عظیم مراجعان کنند، لازم و ضروری است. مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی با برگزاری دوره های تخصصی دستیار فیزیوتراپی امکان آماده شدن افراد برای ایفای نقش در این حیطه فعالیتی را ایجاد کرده و کلیه آموزش های خود را در قالب ساعات آموزشی علمی و عملی به داوطلبان ارائه می دهد. در این دوره معمولا به بیماران و مراجعان کمک می شود تا مشکلات جسمانی و حرکتی خود را بوسیله تمرینات ورزشی و مهارت های پزشکی برطرف نمایند.

دوره دستیار سونوگرافی جهاد دانشگاهی

یکی از رشته های پر مخاطب در حیطه پیراپزشکی، دستیاری سونوگرافی است. در دوره دستیاری سونوگرافی جهاد دانشگاهی افراد برای حضور در کنار یک متخصص سونوگراف آموزش می بینند و می توانند خدمات ابتدایی پذیرش بیمار و آماده کردن او برای انجام سونوگرافی را در کنار آماده کردن دستگاه و انجام برخی از عکس برداری های مقدماتی انجام دهند. آشنایی با دستگاه هایی از جمله ام آر آی و ام تی آر ای نیز در این دوره به فراگیران آموزش داده می شود. با شرکت در این دوره هر فرد می تواند برای حضور در جایگاه شغلی تضمین شده و آینده دار دستیار سونوگرافی آماده شده و ایفای نقش کند.

ثبت نام دوره های پبراپزشکی

دوره دندانپزشکی اطفال جهاد دانشگاهی

از دیگر دوره های تخصصی جهاد دانشگاهی که به صورت خاص فقط برای دندانپزشکان عمومی برگزار می شود، دوره دندانپزشکی اطفال است. در این دوره آموزش های لازم مبتنی بر نحوه برقراری ارتباط با کودک، شناخت آناتومی فک و دندان کودکان و نوزادان، نحوه مراقبت از لثه در هنگام ترمیم دندان ها و برطرف کردن مشکلات دندانی در کودکان به دندانپزشکان آموزش داده می شود. این دوره در بازه زمانی ۴۰ ساعته که شامل آموزش های تئوری و عملی به صورت توامان و یکجاست به علاقمندان ارائه می شود و پس از گذراندن این دوره، در صورت کسب حد نصاب نمره و موفقیت در آزمون پایان ترم، به فراگیران مدرک پایان دوره اعطا می شود.

دوره آموزش عنبیه شناسی جهاد دانشگاهی

دوره آموزشی عنبیه شناسی در سازمان آموزشی جهاد دانشگاهی به منظور پرورش متخصصان و توانمند سازی هر چه بیشتر این افراد برای تشخیص مشکلات عنبیه از قبیل آب مروارید، گلوکوم، انواع التهابات عنبیه و لنزهای تراکمی برگزار می شود. شرکت کنندگان در این دوره معمولا با انواع روش های تشخیص و درمان بیماری های عنبیه آشنا می شوند و نحوه کار با تجهیزات به روز دنیای چشم پزشکی را آموخته و با پیشرفت های نوین در این زمینه آشنا می شوند. در این دوره سعی شده تا با برگزاری کلاس های فشرده، مدت زمان کمتری از زمان افراد شرکت کننده در دوره صرف شود و سرفصل های بیشتر در قالب محتواهای کاربردی آموزش داده شود.

ثبت نام دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

دوره تربیت درمانگر CBT جهاد دانشگاهی

از دیگر دوره های کوتاه مدت کاربردی که در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی برگزار می شود، دوره تربیت درمانگر CBT است. در این دوره روانشناسان و متخصصان با مبانی و اصول درمان های شناختی آشنا می شوند و نحوه مقابله با بیماری های روانی از جمله افسردگی و وسواس های فکری را می آموزند. آشنایی کامل با روند ایجاد افسردگی ها و نحوه مقابله با آن و کنترل شرایط نیز در این دوره به فراگیران آموزش داده می شود. روان درمانان می توانند به منظور حضور بهتر در حیطه شغلی خود، در دوره تربیت درمانگر سی بی تی جهاد دانشگاهی شرکت کرده و توانمندی و آمادگی بالاتری را در مقابله با شرایط خاص بیماران دارای افسردگی بالینی ارائه دهند.

دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی

دوره ایمپلنت جهاد دانشگاهی یکی از فرصت های عالی برای کسب مهارت های خاص در زمینه کاشت ایمپلنت و جایگزینی دندان های فرسوده با دندان پروتز ثابت و کاشتنی است. در این دوره متخصصان و دندانپزشکان زیبایی و عمومی اقدام به یادگیری موارد آموزشی از قبیل نحوه تشخیص ضرورت کاربرد ایمپلنت برای افراد، نحوه آماده سازی فک و دهان برای کاشت دندان، بررسی میزان نیاز دندانی فرد و استعداد و توانمندی هر فرد برای کاشت دندان در هر جلسه درمانی می کنند. در این دوره نحوه ایمپلنت ریشه و تاج دندان نیز به صورت تخصصی به دندانپزشکان آموزش داده می شود و تجهیزات به روز دنیا در زمینه با ایمپلنت در کنار دانش نوین کاشت دندان ثابت، به فراگیران آموزش داده می شود.

ثبت نام دوره های پبراپزشکی

دوره ترمیمی زیبایی جهاد دانشگاهی

یکی دیگر از دوره های بسیار پر طرفدار جهاد دانشگاهی، دوره ترمیمی زیبایی دندان است. در این دوره به متخصصان زیبایی دهان و دندان و دندانپزشکان سرفصل های نوینی از جمله اینله و آنله، ونیر کامپوزیت، نحوه ترمیم دندان های نواحی سه گانه دهان و بلیچینگ آموزش داده می شود. این دوره برای دندانپزشکانی که در صدد ارتقاء مهارت های خود برای انجام فعالیت های زیبایی دندانی هستند، یک فرصت بی نظیر است. پس از پایان دوره، به فراگیرانی که بتوانند در آزمون پایانی به حد نصاب نمره دست پیدا کنند، مدرک پایان دوره جهاد دانشگاهی تعلق می گیرد.

دوره لنف ادم جهاد دانشگاهی

دوره لنف ادم جهاد دانشگاهی از دوره های پیراپزشکی کوتاه مدتی است که برای فارغ التحصیلان و یا دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی، پزشکی و فیزیوتراپی و کاردرمانی این امکان را فراهم می کند تا به ارتقاء سطح توانایی ها و دانش خود در زمینه با بیماری لنف ادم بپردازند و نحوه مقابله و کنترل این بیماری را بیاموزند. بیماری لنف ادم از سری بیماری های زمینه ای است که نیازمند به بررسی دقیق و معاینات و کنترل دائمی دارد. بنابراین ارائه خدمات درمانی و رسیدگی به عضوی که دچار لنف ادم شده است، از مهمترین آمادگی هایی است که در این دوره به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

دوره پری مدیکال جهاد دانشگاهی

دوره پیراپزشکی پری مدیکال جهاد دانشگاهی از دوره های محبوبی است که علاقمندان به مهاجرت و ادامه تحصیل در رشته پزشکی می توانند با گذراندن این دوره، برای حضور در دانشگاه های اروپایی آماده شده و در رشته های دندانپزشکی و داروسازی ادامه تحصیل دهند. بسیاری از کشورهای جهان که عمدتا اروپایی هستند، مدرک پری مدیکال جهاد دانشگاهی را پذیرش می کنند و این به دلیل آموزش های عالی و کاملی است که به دانشجویان در حین دوره داده می شود. در این دوره سعی می شود تا فراگیران در حیطه زبان انگلیسی تقویت شوند و علاوه بر یادگیری زبان روزمره آیلتس، اقدام به تقویت زبان تخصصی حیطه پزشکی خود کنند. مدت زمان این دوره معمولا ۹ ماه است که می توان به صورت فشرده آن را در ۵ ماه نیز گذراند.

دوره ماساژ درمانی و ماساژ پزشکی جهاد دانشگاهی

در دوره های ماساژ درمانی و ماساژ پزشکی جهاد دانشگاهی سرفصل های مختلفی از جمله آشنایی با تاریخچه ماساژ، آشنایی با ناهنجاری های عضله اسکلتی، آشنایی با اندیکاسیونها و کنتراندیکاسیون های ماساژ  و … آموزش داده می شود. این دوره یکی از دوره های موثر و کارآفرین برای کسانی است که علاقمندی خاصی به انجام ماساژ و درمان بیماری های حرکتی و ناتوانی های عضلانی دارند. در پایان این دوره مدرک معتبر جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان داده می شود که مهر تاییدی بر توانمندی آن ها برای حضور در مراکز درمانی ماساژ و یا انجام روند های درمانی ماساژ تخصصی برای بیماران خاص است.

دوره مشاوره ژنتیک جهاد دانشگاهی

یکی دیگر از دوره های تخصصی پیراپزشکی جهاد دانشگاهی، دوره مشاوره ژنتیک است که به صورت اختصاصی برای پزشکان و متخصصان برگزار می شود. در این دوره مبانی علم ژنتیک که مرتبط با زایمان نیز هست، در ۱۵۰ روز متوالی یا گسسته به فراگیران آموزش داده می شود. آزمون پایان دوره ژنتیک جهاد دانشگاهی در قالب پرسش های چهار گزینه ای است که هر داوطلب موظف به کسب ۶۵ نمره از ۱۰۰ نمره است. این دوره شامل آموزش های تئوری و عملی مخصوصی است که متناسب با نوع مرکز برگزار کننده دوره، زمان انجام هر یک تشخیص داده می شود.

دوره هومیوپاتی جهاد دانشگاهی

دوره هومیوپاتی جهاد دانشگاهی همواره بهترین فرصت برای کسانی است که علاقمند به درمان بیماری های صعب العلاج با مواد معدنی گیاهی و طبیعی هستند. افرادی که در این زمینه توانمندی لازم را کسب می کنند می توانند در مراکز درمانی و مطب های طب سنتی اقدام به شروع فعالیت کنند. در این دوره مقدمات و مبانی علم هومیوپاتی به همراه آموزش های کامل فارماکولوژی هومیوپاتی به افراد ارائه می شود. توانمندی کافی برای تجزیه و تحلیل بیماری و انتخاب بهترین روش درمانی برای آن، از اهداف نهایی دوره هومیوپاتی جهاد دانشگاهی است. این دوره برای دانشجویان پزشکی و پزشکان عمومی و متخصصان مناسب است.

دوره آموزش زالو درمانی جهاد دانشگاهی

زالو درمانی یکی از روش های سنتی درمان بیماری هایی است که معمولا به دلایل مختلفی در فرد ایجاد می شود. در این روش که با محوریت عملکرد زالو به عنوان عامل اصلی رفع بیماری انجام می شود، خون ناسالم از بدن فرد به واسطه زالو خارج شده و بیماری پس از چند جلسه بهبود می یابد. در دوره آموزش زالو درمانی جهاد دانشگاهی تمامی سرفصل های مربوط به علم زالو درمانی از قبیل مقدمات زالو درمانی، اصول و ارزش های زالو درمانی، روش های اجرای زالو درمانی، رعایت اصول بهداشتی در جریان زالو درمانی و اجرای روش های پاکسازی و ضد عفونی برای جلوگیری از سرایت بیماری به دیگران، به فراگیران آموزش داده می شود. در پایان این دوره مدرک معتبر جهاد دانشگاهی به افرادی که توانایی کسب نمره پایان دوره در بخش تئوری و عملی را داشته باشند، اعطا می شود.

دوره آموزش بادکش درمانی جهاد دانشگاهی

از دیگر روش های درمان سنتی بیماری ها، بادکش درمانی است. دوره بادکش درمانی جهاد دانشگاهی این امکان را برای علاقمندان ایجاد می کند تا با شرکت در این دوره از مقدمات و اصول آن آگاهی یافته و بتوانند به بهترین شکل، بادکش درمانی را برای مراجعین انجام دهند. از مهمترین پارامترهایی که در این دوره اساتید آموزشی مد نظر قرار می دهند، رعایت بهداشت و اجرای درست اصول تئوریک و عملی دوره است. تمرین و ممارست در این دوره شرط آموزش کامل و کسب تجربه است که در ساعات عملی فراگیران متناسب با نوع موضوع، اقدام به پیاده سازی زالو درمانی بر روی افراد واقعی می کنند. این دوره برای متخصصین طب سوزنی و دانشجویان رشته پزشکی و روانشناسی عمومی مناسب است.

ثبت نام دوره های پبراپزشکی

ثبت نام دوره طب سوجوک جهاد دانشگاهی

یکی دیگر از دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی سوجوک تراپی است که با تمرکز بر طب فشاری اقدام به رفع نقص و لکه از اعضای بدن می کند. این نقص ها و لکه ها عمدتا به دلیل تجمع انرژی در یک نقطه از بدن ایجاد می شوند و با طب درمانی سوجوک می توان این نوع از اختلالات را برطرف کرد. روش های مختلف سوجوک درمانی شامل کش درمانی، ماساژ درمانی، دانه درمانی، حرارت درمانی و … است. این دوره معمولا شامل ۱۰ جلسه فشرده است که دارای سطوح مختلف مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است. در پایان این دوره می توانید در صورت کسب نمره حد نصاب مرکز، گواهی معتبر سوجوک را دریافت نمایید.

دوره حجامت جهاد دانشگاهی

حجامت یکی از روش های سنتی و قدیمی برای بهبود بیماری ها و رفع اختلالات موجود در برخی از اندام ها است. مرکز جهاد دانشگاهی با تکیه بر اجرای درست و اصولی حجامت و با بهره گیری از دانش نوین و به روز دنیا در این زمینه، اقدام به برگزاری دوره حجامت به صورت کوتاه مدت و با ارائه مدرک معتبر پایان دوره کرده است. در این دوره مبانی و اصول علم حجامت به همراه اجرای عملی آن بر روی افراد، درکنار نحوه مراقبت از مراجعین پس از حجامت و توجه به احتیاط های لازم برای ممانعت از انجام آن نیز به فراگیران آموزش داده می شود.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با انواع دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی آشنا کنیم و در مورد شرایط خاص شرکت در کلاس های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که تمایل به ثبت نام دوره های علوم پزشکی جهاد دانشگاهی و یا گرفتن مدرک پیراپزشکی جهاد دانشگاهی دارید می توانید با مشاوران آگاه و با تجربه ما در مرکز تخصصی سلام مشاور تماس حاصل فرمایید. سلام مشاور پایگاه امن و اطلاع رسان دقیقی است که شما را در دستیابی به موفقیت های شغلی و تحصیلی حمایت و هدایت می کند. 

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا