مشاوره آزمون EPT

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ border=’5′ border_color=’#b02b2c’ radius=’10px’ radius_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-cq2u3q’] [av_content_slider heading=” columns=’1′ animation=’slide’ navigation=’no’ autoplay=’true’ interval=’7′ font_color=” color=” av_uid=’av-aix1ie’] [av_content_slide title=” link=” linktarget=” av_uid=’av-8ma6w6′]

منابع و ضرایب آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟ مدارک لازم برای ثبت نام چیست؟

سؤالات خود را از مشاوران تحصیلی ما بپرسید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

[/av_content_slide] [av_content_slide title=” link=” linktarget=” av_uid=’av-84l6sm’]

کلیه سؤالات خود درباره شرایط ثبت نام آزمون EPT و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون

آن را از مشاوران تحصیلی “الو سلام مشاور” بپرسید.

92 18 110 0922

[/av_content_slide] [/av_content_slider] [/av_one_full] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av_uid=’av-5er8o6′] [av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-3sru2e’ admin_preview_bg=”]

مشاوره آزمون EPT

آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود. مسلماً با توجه به نیاز روز افزون به مدرک زبان به ویژه برای ورود به مقاطع بالاتر دریافت یک مدرک معتبر زبان داخلی می تواند در رشد شما در مقاطع تحصیلی مختلف بسیار تأثیرگذار باشد. به همین دلیل می توانید با مشاوره آزمون EPT از نحوه برگزاری آزمون زبان دانشگاه آزاد مطلع شوید و اقدامات لازم را برای آمادگی در این آزمون را انجام دهید.

با مشاوره آزمون EPT می توانید از نحوه برگزاری آزمون زبان دانشگاه آزاد مطلع شوید و اقدامات لازم را برای آمادگی در این آزمون را انجام دهید.

با توجه به اینکه آزمون های زبان خارجی مانند تافل و آیلتس دارای شرایط دشوار و هماهنگی و شرکت در آنها کاری سخت می باشد. همچنین به منظور تأمین نیاز دانشجویان و علاقه مندان به زبان که نیاز به مدرک زبان برای ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی و ارائه به نهادهای مختلف دارند، آزمون‌ هایی توسط سازمان های معتبر علمی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی طراحی شده است. می توانید از طریق مشاوره آزمون EPT اطلاعات لازم در مورد آن را کسب نمایید.

آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی یکی از این آزمون ها است که داوطلبان می‌ توانند برای تعیین سطح زبان عمومی خود در آن شرکت نمایند. این آزمون از سال ۸۶ در کشور آغاز شده است و به صورت منظم در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می شود.

در گذشته برگزاری این آزمون به صورت فصلی بود. از سال 92 این آزمون به صورت ماهانه در شهرهای مختلف از جمله تبریز، اصفهان، مشهد، تهران، شیراز و اهواز برگزار می گردد.

در این آزمون نمره منفی وجود ندارد. در صورت غلط پاسخ دادن به سؤالات جواب های درست شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. حداقل نمره برای قبولی در این آزمون ۵۰ می باشد، ضمن اینکه کل نمرات از ۱۰۰ محاسبه می گردد.

دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این آزمون بسیار با دقت عمل و نظارت بالا عمل می ‌نماید. اقدامات بسیاری در جهت کسب اعتبار برای این آزمون انجام داده شده است. به طوری که کسب نمره ۵۰ در این آزمون را با نمره ۶۵ در نام در آزمون MSRT برابر می داند.

تفاوت آزمون EPT و آزمون تافل

به عنوان مشاوره آزمون EPT باید خاطر نشان کرد که این آزمون مشابه آزمون تافل می باشد. فقط با این تفاوت که دو بخش نگارش و شنیداری در این آزمون وجود ندارد. شامل ۱۰۰ سؤال بوده که از این سؤالات ۴۵ عدد مربوط به لغات 25 ، سؤال مربوط به گرامر و ۳۰ پرسش نیز مربوط به بخش درک مطلب می باشد. در برخی آزمون ها ممکن است ترکیب تعداد این بخش ها تغییر نماید.

آزمون زبان دانشگاه آزاد در مدت ۱۴۰ دقیقه برگزار می شود. داوطلبان باید به صورت آنلاین در این آزمون ثبت نام نمایند و مبلغ شرکت در این آزمون ۷۰ هزار تومان می باشد.

منابع آزمون EPT

همچنین در مشاوره آزمون EPT می توانید لیست کتاب هایی که مطالعه آنها برای قبولی در آزمون زبان دانشگاه آزاد مفید می باشد را نیز تهیه نمایید.

  • کتاب رایگان پی اچ دی تست
  • کتاب و بسته آموزشی آزمون زبان دانشگاه آزاد اسلامی
  • کتاب مرجع کامل آزمون های زبان تافل دکتری از انتشاراتی با نام کتابخانه فرهنگ
  • کتاب واژه های ضروری تافل

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره آزمون EPT می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان “الو سلام مشاور” در حوزه آموزش زبان تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.الو سلام مشاور.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

  • چگونه می توانم از مشاوره آزمون EPT جهت آمادگی در آزمون به صورت غیر حضوری استفاده نمایم؟
  • اگر نمره قبولی را در آزمون EPT کسب کرده باشم ولی در شرکت بعدی در آزمون نمره ام کمتر شده است. کدام یک از نمرات مورد قبول قرار می گیرد؟
  • مدرک EPT تا چه مدت اعتبار دارد؟
  • زمان های ثبت نام آزمون EPT را از کجا بفهمم؟
  • اعتبار مدرک زبان دانشگاه آزاد در چه مراکز دانشگاهی مورد قبول است؟
  • آیا مرور سؤال های سال های قبل می ‌تواند در قبولی من در این آزمون کمکی کند؟

برای آگاهی از:

ثبت نام آزمون MSRT

آزمون زبان MSRT

آزمون زبان mhle وزارت بهداشت

مشاوره آزمون MSRT

این مقالات را مطالعه فرمایید.

منبع: پی اچ دی تست

[/av_textblock] [av_comments_list av_uid=’av-28udhy’]
پیمایش به بالا
برای دریافت مشاوره کلیک کنید