مشاوره آزمون GMAT

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ border=’5′ border_color=’#b02b2c’ radius=’10px’ radius_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”] [av_content_slider heading=” columns=’1′ animation=’slide’ navigation=’no’ autoplay=’true’ interval=’7′ font_color=” color=”] [av_content_slide title=” link=” linktarget=”]

منابع و ضرایب آزمون GMAT چیست؟ مدارک لازم برای ثبت نام چیست؟

سؤالات خود را از مشاوران تحصیلی ما بپرسید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

[/av_content_slide] [av_content_slide title=” link=” linktarget=”]

کلیه سؤالات خود درباره شرایط ثبت نام آزمون GMAT و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون

آن را از مشاوران تحصیلی “الو سلام مشاور” بپرسید.

92 18 110 0922

[/av_content_slide] [/av_content_slider] [/av_one_full] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

 مشاوره آزمون GMAT

آزمون GMAT را می توان یکی از دروس ضروری برای رشته های مدیریت اجرایی و MBA در دوره کارشناسی ارشد دانست. این آزمون برای دوره دکتری در رشته های مدیریت، بازرگانی، DBA و برخی دیگر از رشته های این مقطع لازم است. از انجام آن تشخیص صلاحیت هوش شما برای تحلیل و استنباط مفاهیم و مسائل نسبتاً پیچیده که در برگه های گزارش، نامه های اداری حرفه ای و سایر امور لازم است انجام می پذیرد. تست های GMAT معمولا شیوه خاص حل خود را دارند و به همین منظور مشاوره آزمون GMAT بسیار ضروری می باشد.

تست های GMAT معمولا شیوه خاص حل خود را دارند و به همین منظور مشاوره آزمون GMAT بسیار ضروری می باشد. آزمون GMAT دارای چهار بخش است.

آزمون GMAT چیست؟

آزمون GMAT یا به معنای دیگر Graduate Management Admission Test یک آزمون بین المللی می باشد. برای قبولی در بیش از 6 هزار دانشگاه در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی برای ادامه تحصیل در رشته های مدیریت، بازاریابی، تجارت، بازرگانی، اجرایی و دیگر رشته های این حوزه برگزار می گردد.

جنس سؤالات این آزمون با آنچه که تاکنون به عنوان تست هوش و معماهای ریاضی حل کرده اید کاملا متفاوت است. روش های علمی مختص به خود را برای حل و پاسخ می طلبد. زمان در نظر گرفته شده برای این آزمون ها اگر اسلوب حل مسائل را ندانید به هیچ وجه کفاف پاسخگویی را نخواهد داد. مدت زمان آزمون GMAT در مؤسسات برگزار کننده متفاوت است اما معمولا حدود سه ساعت و نیم می باشد. که در مجموع با احتساب مدت زمان استراحت بین مراحل مختلف آزمون، در حدود چهار تا چهار و نیم ساعت طول خواهد کشید.

مشاوره آزمون GMAT برای آزمونی با همین نام انجام می شود که دارای چهار بخش است.

این بخش ها عبارتند از:

The Quantitative Section

یا حل مسئله که مسئله های ریاضی و آمار را ارائه می دهد، این بخش در آزمون حدود 75 دقیقه زمان دارد. مبانی و دانشی که برای حل این مسائل مورد نیاز است. اما این دانش بیش از ریاضی دوره دبیرستان در رشته های ریاضی و تجربی نیست اما به طرز ماهرانه ای پیچیده شده اند.

The Integrated Reasoning

یا استدلال منطقی که دانش شما را در درک گزاره های مختلف و نتیجه گیری های حاصل از آن می سنجد. از شما می خواهد با توجه به مستندات ارائه شده در متن نتیجه درست را بیان کنید یا بر درستی نتیجه های ارائه شده صحه بگذارید.

The Analytical Writing Assessment

کفایت داده ها که نوعی سنجش ارائه مستندات مختلف برای گرفتن یک نتیجه منطقی یا حل یک مسئله است. که در این بخش از شما خواسته شده است که چقدر داده های ارائه شده در متن برای حل یک مسئله کفایت می کند.

The Verbal Section

تصحیح متن و درک مطلب که ایرادات متن را از لحاظ نگارش و املا مورد بررسی قرار می دهد. مهارت خواندن و درک موضوع متن از طریق بخش های مختلف متن می باشد. این بخش سؤالاتی را بیان می دارد تا درک هدف متن ارائه شده توسط شما را بسنجد.

برای آگاهی از کلاس ها و دوره هایی که بهترین متد را برای آموزش تدریس می کنند، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آزمون GMAT در ایران برگزار نمی گردد. برای انجام آزمون حضوری باید به کشورهایی نظیر ترکیه، ارمنستان، دبی و عمان بروید. اما می توانید از طریق آزمون اینترنتی در این آزمون شرکت نمایید. در سال 5 بار می توانید امتحان دهید و همان روز نیز نتایج به شما ارائه می گردد. عموماً دانشگاه های معتبر نمره 700 به بالا را می پذیرند. برگزار کننده آزمون در صورت قبولی شما نتیجه را برای پنج دانشگاهی که انتخاب کرده اید می فرستد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، زمان بندی، دوره های آموزشی و انجام امور مربوط به آزمون می توانید از طریق این شماره ها با مشاوران “الو سلام مشاور” تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.الو سلام مشاور.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

  • چگونه می توانم در آزمون GMAT شرکت کنم؟
  • هر چند وقت یکبار می توانم آزمون GMAT را انجام دهم؟
  • مشاوره آزمون GMAT شامل ثبت نام هم می شود؟
  • آیا می توانم از طریق مشاوره آزمون GMAT کارهای مربوط به سفر به محل آزمون را انجام دهم؟
  • آیا از طریق مشاوره آزمون GMAT می توانم سطح نمره ام را بالاتر ببرم؟
  • نمره GMAT تا چه حد در قبولی من در دانشگاه های اروپایی و آمریکایی نقش دارد؟
  • اگر ریاضی ام ضعیف باشد چگونه می توانم نمره قبولی در این آزمون را کسب کنم؟

برای آگاهی از:

ثبت نام آزمون MSRT

آزمون زبان MSRT

آزمون زبان MHLE وزارت بهداشت

این مقالات را مطالعه فرمایید.

منبع: عصر کلام زنگنه

[/av_textblock] [av_comments_list]
پیمایش به بالا
برای دریافت مشاوره کلیک کنید