مشاوره آزمون SAT

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه موفقیت در آزمون sat

با شماره های زیر تماس بگیرید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

مشاوران اعزام دانشجو به خارج از کشور الو سلام مشاور

پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

۹۲ ۱۸ ۱۱۰ ۰۹۲۲ 

مشاوره آزمون sat

مدرک آزمون اس ای تی (Sat)، یک سند معتبر و محکم از توانمندی های فردی است که قصد اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های بین المللی را دارد. این آزمون به همراه آزمون تافل و آیلتس راه را برای کسب یک پذیرش موفق در مقطع کارشناسی، باز می کند. مشاوره آزمون Sat، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از نحوه ثبت نام آزمون sat و شرایط موجود در آن، آشنا شوید.

مشاوره آزمون SAT

آزمون بین المللی Sat چیست؟

بنیان این آزمون، در کشور ایالات متحده آمریکا بنا نهاده شده است و سایر کشورهای جهان، با اتکا به مدرک این آزمون معتبر و موثق، اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. آزمون Sat به انضمام ACT، آزمون های استاندارد پذیرش دانشگاهی محسوب می شوند. آزمون Sat، برای اولین بار در سال 1926 به عنوان یکی از آزمون های پذیرش کالج معرفی شد. بعد ها این آزمون به جهت دارا بودن ساختاری موثر در اندازه گیری توان بالقوه فکری، بسیار محبوب و معروف شد. با اینحال در سال 2010 آزمون ACT در رقابت با آزمون Sat، پیروز شد و عنوان محبوبترین آزمون پذیرش کالج را به خود اختصاص داد.

Scholastic Assesssment Test و یا همان آزمون Sat، در سرتاسر جهان در دو حالت آزمون General و Subject، برگزار می شود تا توانمندی های تحصیلی متقاضیان را در زمینه های مختلف، به چالش بکشد.

عموما یک مشاوره آزمون Sat، بر مبنای شرایط آزمون Sat دانش آموزانی را که در حال تحصیل در مقاطع یازدهم و یا دوازدهم از تحصیل خود هستند و متقاضی شرکت در آزمون  Sat  هستند، به ثبت نام در در آزمون General تشویق می کند. همچنین سایر متقاضیان می توانند در آزمون Subject ثبت نام کرده و به تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی بپردازند.

ساختار آزمون Sat

ساختار آزمون بین المللی اس ای تی، کمی پیچیده و متنوع است. بهترین راهکار بررسی ساختار و محتوای این آزمون به همراه یک مشاوره آزمون Sat است تا با تنوع سوالات آشنا شده و آمادگی لازم را برای کسب مدرک معتبر آن، داشته باشید. عموما آزمون Sat در چند بخش اصلی اقدام به سنجش دانش آموزان و سایر متقاضیان می کند. تنوع سوالات در چهار حوزه صورت می گیرد که شامل موارد زیر است.

آزمون ریاضیات (Mathematics)

هندسه، جبر و سایر زیر شاخه های علوم ریاضیات، در این آزمون مورد پرسش قرار می گیرند. این بخش از آزمون به دو قسمت مجزا تقسیم می شود. در بخش اول می بایست، بدون استفاده از ماشین حساب به حل 20 مسئله ساده بپردازید که حدود 25 دقیقه از شما زمان می گیرد. استفاده از یک ماشین حساب ساده، در بخش دوم با 38 سوال ریاضی، آزاد است. بخش دوم حدودا 55 دقیقه زمان می برد. در آزمون ریاضیات، نگران نمره منفی نباشید، چرا که خوشبختانه به این آزمون تعلق نمی گیرد.

آزمون زبان و نگارش (Writing and Language)

 در آزمون زبان و نگارش، داوطلب می بایست با خواندن متن های مختلف، ضعف و ایرادات نوشتاری را پیدا کرده و اصلاح کند. شما می بایست توانایی لازم را در ارتقا کلمات استفاده شده در متن، تغییر ساختار جمله ها و برطرف نمودن جملات گنگ و ناخوانا، داشته باشد. شما در آزمون زبان باید به 45 سوال نگارشی در 35 دقیقه، پاسخ دهید. نکته مثبت در این آزمون، عدم اطلاق نمره منفی به سوالات است.

آزمون درک مطلب (Reading)

در بخش درک مطلب، مانند سایر آزمون های ساده، می بایست بر اساس متنی که در اختیارتان قرار می گیرد، به سوالات مربوطه پاسخ دهید. البته در بعضی مواقع در کنار متن های نوشتاری، با جدول و نمودار نیز روبرو خواهید شد. آزمون درک مطلب در بستر مباحث علوم اجتماعی، تاریخ و روانشناسی صورت می گیرد و شما را ملزم به درک 5 مطلب و پاسخ به 52 سوال در 65 دقیقه می کند. همانند سایر بخش ها، این قسمت از آزمون نیز نمره منفی ندارد.

آزمون مقاله نویسی

در بخش آخر نیز پاسخ به یک سوال مقاله نویسی، بصورت اختیاری صورت می گیرد که می تواند نقش مثبتی در ارتقای نمره آزمون Sat داشته باشد. در آزمون نگارش و مقاله نویسی می بایست پیرامون موضوعاتی نظیر تاریخ، جامعه شناسی، سبک زندگی و موارد مشابه، یک مقاله بنویسید و برای اینکار تنها 50 دقیقه فرصت خواهید داشت.

بعد از مشاوره آزمون Sat، متوجه خواهید شد، برای اینکه این آزمون بین المللی را با موفقیت پشت سر بگذارید، تنها راه پیش رو، تقویت توانایی ها و برطرف نمودن ضعف هاست. بهتر است توانایی خود را در نگارش، درک مطلب و علوم پایه بالا ببرید، تا با بالاترین امتیازات، موفق به اخذ پذیرش شوید.

شرایط شرکت در آزمون sat چیست؟

آزمون اس ای تی، عموما برای سنجش سطح خواندن، نوشتن و سایر توانمندی های دانش آموزان دبیرستانی برگزار می شود. عموما مهارت هایی که هر دانش آموز می بایست در مدرسه فراگرفته و در دانشگاه از آن استفاده کند، در این آزمون به چالش کشیده می شود. برای اطلاع از شرایط آزمون sat، بهتر است از تجربیات یک  مشاوره آزمون Sat استفاده کنید. اما شرایط کلی این آزمون که بصروت عمومی هرساله اعلام می شود، شامل نکات زیر است:

  • از شرایط اصلی این آزمون، می توان به بازه زمانی محدود ثبت نام آزمون sat اشاره کرد. ثبت نام در این آزمون بصورت آنلاین و در حدود 5 هفته قبل از برگزاری آزمون صورت می گیرد.
  • از آنجا که این آزمون در کشور ایران برگزار نمی شود، متقاضیان می بایست مدرک دیپلم خود را در یکی از کشور های همسایه مانند ترکیه، امارات، آذربایجان و…، معادل سازی کرده و در آن کشور، آزمون دهند.
  • شرکت در آزمون Sat با مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی صورت گرفته و هیچ معیار سنی در آن وجود ندارد. لذا شرکت در این آزمون، برای عموم مردم آزاد است.
  • در آزمون Sat، پاسخ های اشتباهی ارزشی نداشته و نمره منفی نیز ندارد.
  • این آزمون سالانه در ماه‌های اکتبر، نوامبر، دسامبر، ژانویه، مارس، می ‌و همین طور ژوئن برگزار می شود.
  • بوسیله آزمون Sat، می توان از بورس تحصیلی در سرتاسر جهان و حمایت های مالی در هنگام تحصیل در خارج از کشور، برخوردار شد.
  • نتیجه این آزمون، متقاضیان را از برخی دوره ها در سال اول دانشگاه، معاف می سازد.
  • نمره آزمون Sat، برای اغلب کارفرمایان، حائز اهمیت است و در زمان استخدام، مورد سوال قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام آزمون sat

ثبت نام آزمون sat، علیرغم اینکه ساده بنظر می آید، پیچیدگی های خاص خودش را دارد. در قدم اول می بایست وارد سایت مربوط به آن شوید و بصورت آنلاین ثبت نام کنید. در مراحل ثبت نام برخی از قسمت ها دارای اهمیت بسیار هستند و می بایست با دقت و صداقت تکمیل شوند. این در حالیست که بخش های دیگر با وجود زمان بر بودن، اهمیت چندانی ندارند. اما نکته قابل توچه در پرداخت هزینه آزمون است که باید با یک کارت اعتباری معتبر انجام شود.

مطابق آنچه در ثبت نام در آزمون های مختلف تجربه کرده اید، در ثبت نام آزمون sat نیز بعد از دریافت یک کلمه عبور و رمز ورود، می توانید به پنل خود هدایت شده و عملیات ثبت نام، پرداخت و انتخاب محل آزمون بر اساس زمان و مکان را سپری کنید. همانطور که گفته شد، این آزمون بین المللی در کشور ایران برگزار نمی شود. لذا می بایست سنترهای خود را از میان کشورهای همسایه انتخاب کرده و برای شرکت در آزمون sat به آن کشور مراجعه کنید.

درخواست مشاوره تلفنی یا حضوری

از آنجا که تحصیل در خارج از کشور، فرصت سفر در کشورهای دیگر، معاشرت با انسان های مختلف و فرهنگ های متنوع را به افراد می دهد، اغلب مردم دوست دارند با تحصیل در دانشگاه های معتبر، سطح دانش خود را بالا برده، استعداد و مهارت های خود را در زمینه های مختلف کشف کنند و آینده شغلی روشن و واضحی را برای خود ترسیم کنند. در این راستا اولین قدم شرکت و ثبت نام آزمون satاست تا بتوان با ارائه مدارک معتبر و موثق، میزان مهارت و توانمندی ها را ثابت نمود. بهتر است قدم به قدم با یک مشاوره آزمون Sat همراه شوید تا جواب سوالات خود را از او دریافت کنید. مشاوران “الو سلام مشاور” همواره در کنار شما عزیزان خواهند بود.

الو سلام مشاوردر صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید
با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصصالو سلام مشاورالو سلام مشاوره

  • چه مدارکی برای ثبت نام آزمون sat لازم است؟
  • هزینه ثبت نام آزمون sat چقدر است؟
پیمایش به بالا
برای دریافت مشاوره کلیک کنید