کلاس تیزهوشان آنلاین – کلاس آنلاین آمادگی برای آزمون تیزهوشان

کلاس تیزهوشان آنلاین

محتوای جدول

احتمالا تو که اومدی سراغ این نوشته، لابلای کلی حرف که از این و اون شنیدی و تو اینترنت خوندی، معلما و معاون ها و مدیرا و بچه های سال های قبل و … گفتن سردرگمی.

نمیدونی چه کتابی بخونی، چه تستی بزنی، چه جوری تست بزنی، چه جوری برنامه ریزی کنی و اصلا چه مدلی قراره تو آزمون تیزهوشان سوال بیاد که بخوای درس خوندن و برنامه ریزی رو بر اون اساس انجام بدی.

شاید حتی قبل همه ی اینها ندونی که چرا باید آزمون تیزهوشان شرکت کنی.

پس توی ادامه همراه ما باش تا جواب همه سوالاتتو از ما بگیری!

کلاس تیزهوشان آنلاین

چرا باید آزمون تیزهوشان شرکت کنیم؟

در تمام سیستم های آموزشی سنتی و پیشرفته دنیا حدود دو درصد از دانش آموزان باهوش و با استعداد رو با روش های مختلفی تفکیک میکنن و اونها رو به مدارس جداگانه ای هدایت میکنن.

اینکار برای این هست که بتونن اونها رو با برنامه ی آموزشی جداگانه و سطح بالاتری آموزش بدن و استعداد اونها در مدارس معمولی به هدر نره.

ورود به مدارس تیزهوشان حکم ورود به همون دو درصد رو داره. یعنی شما خاص هستی، باهوش، با استعداد و با قدرت تحلیل بالاتری نسبت به سایر هم سن و سال های خودتون هستی. پس لطفا شرکت در این آزمون و ورود به این مدارس رو خیلی جدی بگیر.

ویژگی های کلاس آنلاین تیزهوشان

این همه گفتیم که بهتون بگیم اصلا نگران نباشید.

با وجود همه ی مشکلات و سختی هایی که بهتون گفته شد ما یه طرح فوق العاده داریم که به کمک اون میتونی بدون هیچ دغدغه ای برای آزمون تیزهوشان مطالعه کنی.

ببینید آزمون تیزهوشان با آزمون های مدرسه کاملا فرق داره. روش تدریسش هم کاملا فرق داره. مباحثی هم که توی آزمون میاد کاملا متفاوته.

مثلا:

شما توی مدرسه درسی به اسم هوش و استعداد ندارید ولی یکی از مهم ترین مباحث آزمون تیزهوشان همین درس هوش و استعداد هستش.

پس:

نیاز داری که حتما یک معلم داشته باشی تا بهت این درسا رو یاد بده اونم کسی باشه که سالها داره تدریس تیزهوشان انجام میده و میدونه تو رو چطور آماده ی این آزمون کنه.

توی کلاس های آنلاین ما، قرار نیست که مثل خیلی از کلاسهای دیگه ی آنلاین شما فقط شنونده و نویسنده باشی و معلم گوینده.

اول از همه ازت یک تعیین سطح گرفته میشه تا بدونیم توی چه سطح علمی قرار داری. بعد از اون یک مشاور اختصاصی خواهی داشت که با توجه به نقاط قوت و ضعف و مباحثی که تا الآن مطالعه کردی برات برنامه ریزی دقیق و کاملا شخصی انجام میده.

و بر اساس همین نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی که مشاور انجام داده، برات کلاس تیزهوشان آنلاین به صورت خصوصی توسط اساتید هر درس برگزار میشه.

کلاس تیزهوشان آنلاین

کلاس تیزهوشان آنلاین ششم

علاوه بر مشاور اختصاصی که برای خودت داری و هر لحظه و هر قدم همراهت هست توی برنامه ریزی و رفع اشکال علمی، برای درس های ریاضی، علوم و هوش و استعداد کلاس آنلاین خواهی داشت که دقیقا همسو با برنامه ریزی مشاورت هست.

اینطوری میتونی با خیال راحت فقط به حرف های مشاورت گوش کنی و کلاسها رو شرکت کنی تا به مرور توی همه ی درسها به آمادگی کامل برای آزمون تیزهوشان ششم برسی.

کلاس تیزهوشان آنلاین

کلاس تیزهوشان آنلاین نهم

اینجا هم علاوه بر کلاس های آنلاین، مشاور اختصاصی خواهی داشت.

قدم به قدم کمکت می کنیم که بتونی در مسیر درست حرکت کنی.

توی آزمون شما سطح سوالات ریاضی و علوم به نسبت کتاب درسی خیلی بالاتره و شما باید بتونی با آموزش و تمرین هایی که استاد بهت میده، سطح علمی خودت رو خیلی بالاتر ببری.

ویژگی های آزمون تیزهوشان

تو تا به حال همواره فقط برای امتحانات تشریحی مدرسه درس خوندی یا اگر حتی آزمون تستی هم داده باشی، کاملا از قبل معلمات در موردش توضیح داده بودن. اما قصه آزمون تیزهوشان یکم فرق میکنه!

سوالات تیزهوشان تستی هست اما نه مثل کنکور.

یعنی:

اگر قراره تو آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنی، سوالات در سطح کتاب های درسی خودتون هست و اگر هم قراره در آزمون نهم به دهم شرکت کنی هم همینطور.

سوالات آزمون بیشتر از اینکه سخت و پیچیده باشن، قدرت تحلیل تو رو میسنجن و باید از قبل با انواع سوالاتآشنا باشی که سر جلسه شوکه نشی.

منابع مطالعاتی آزمون تیزهوشان

منابع مطالعاتی کاملا با توجه به سطح علمی شما تعیین میشه و باید با مشاور صحبت کنی تا با توجه به نقاط قوت و ضعفت در هر درس و همینطور میزان مطالعه ای که تا به حال داشتی بهت کتاب خوب معرفی کنه.

برای اینکار میتونی همین الآن با شماره های موسسه تماس بگیری و با یک مشاور درجه یک آزمون تیزهوشان صحبت کنی و همه ی سوالات خودت رو در این باره ازش بپرسی!

منتظرت هستیم.

به امید موفقیتت!

تماس با ما

محتوای جدول

پیمایش به بالا