دوره زیبایی برای پزشکان

دوره زیبایی برای پزشکان

محتوای جدول

دوره زیبایی برای پزشکان یکی از دوره های بسیار پر طرفداری است که برای آموزش پزشکان، پزشکان عمومی و دانشجویان پزشکی برگزار می شود. در این دوره آموزشی جامع، به پزشکان این امکان داده می شود تا با تمامی مباحث زیبایی علم استتیک، از صفر تا صد آشنا شده و در این زمینه مهارت های لازم را کسب کنند.

این دوره شامل تکنیک های پیشرفته زیبایی، فنون جدید و روش های کاربردی در زمینه جوانسازی و زیبایی صورت و بدن است.

شما علاقمندان به شرکت در این دوره می توانید با برخورداری از مشاوره های تخصصی مرکز الو سلام مشاور، پس از کسب آگاهی لازم پیرامون شرایط و ضوابط دوره از جمله مدت زمان دوره، هزینه دوره، نحوه برگزاری، سرفصل های دوره و … بدون نیاز به مراجعه حضوری به مرکز مجری دوره، فرآیند ثبت نام خود را از طریق کارشناسان ما انجام دهید.

ما در کنار شماییم تا تمامی مراحل ثبت نام و ارائه مدارک و پرداخت هزینه را به صورت خودکار برای شما انجام دهیم و فرآیند ثبت نام در دوره زیبایی برای پزشکان و پزشکان عمومی را با سهولت و سرعت بیشتری همراه سازیم. در مقاله زیر نیز به معرفی این دوره و خدمات و شرایط آموزشی آن، برای آشنایی بیشتر شما عزیزان خواهیم پرداخت.

در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

دوره زیبایی برای پزشکان

معرفی دوره زیبایی برای پزشکان

در دوره زیبایی برای پزشکان عمومی یا دانشجویان پزشکی که به صورت حضوری برگزار می شود، مفاهیم اساسی مرتبط با زیبایی که شامل تحلیل چهره، تجویز درمان های غیرجراحی مانند بوتاکس، فیلرها، لیفتینگ نخی، لیزر و میکرودرم است به همراه چگونگی انجام روش های جراحی زیبایی شامل لیفت صورت، رینوپلاستی و لیپوساکشن، به فراگیران آموزش داده می شود.

در این دوره به موضوعاتی از جمله بهداشت پوست، مراقبت و نگهداری از پوست، تغذیه مناسب برای زیبایی و مدیریت شرایط مختلف افراد در جریان انجام عمل های زیبایی و پساعمل پرداخته می شود.

مجموعه تخصصی کلینیک راز با استفاده از روش های تدریس کاملا تخصصی و کاربردی، استفاده و بکارگیری تجربه عملی اساتید و متخصصان زیبایی برتر کشوری و همچنین برگزاری کارگاه های عملی برای تقویت مهارت های اجرایی شما عزیزان، افتخار کسب بیشترین میزان رضایت را از تعامل با مجموعه خود از سوی فراگیران این دوره در سال های گذشته تاکنون دارد.

این مرکز با توجه به بکارگیری تکنولوژی نوین علم زیبایی و بهترین روش اجرایی عمل های زیبایی به شما پزشکان عمومی و دانشجویان رشته پزشکی کمک می کند تا در حوزه زیبایی مهارت لازم را کسب کرده و خدمات زیبایی و پزشکی با کیفیت و بهتری به مراجعان خود ارائه دهید.

مزایای شرکت در دوره پوست و زیبایی پزشکان مجموعه

شرکت در دوره های زیبایی برای پزشکان عمومی و دانشجویان و سایر پزشکان، دارای مزایای بسیاری است. این دوره تخصصی که مجری آن مرکز تخصصی الو سلام مشاور است، امکانات و مزایای بسیار زیادی از جمله ارتقاء سطح مهارت های افراد برای انجام اقدامات زیبایی، تشخیص های درست و حرفه ای و گسترش دامنه فعالیتی و جذب مراجعین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

در ادامه، شما را با مزایای شرکت در این دوره آشنا می کنیم:

  • امکان استفاده از فیلم های دوره به صورت دائمی: شما پزشکان و دانشجویان پزشکی می توانید پس از ثبت نام در این دوره و شرکت در کارگاه های عملی، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در سایت مجموعه، امکان مشاهده فیلم های آموزشی را به صورت نامحدود داشته باشید.
  • پشتیبانی عملی و کارگاهی: مزیت ممتاز دیگری که مجموعه الو سلام مشاور برای شما عزیزان در نظر گرفته این است که شما عزیزان قادر خواهید بود پس از پایان دوره، به مدت سه ماه مراجعین خود را در کلینیک دکتر راز با نظارت مستقیم مدرس ویزیت کرده و اعمال جراحی زیبایی را برای آنان انجام دهید.
  • افزایش مهارت ها و دانش علمی: شرکت در این دوره آموزشی به شما پزشکان این امکان را می دهد تا دانش علمی و فنی خود را در حوزه زیبایی و پوست بهبود داده و مهارت های جدیدی را مطابق با متد روز دنیا فرا بگیرید. این دوره شامل آموزش تکنیک های جدید و روش های پیشرفته زیبایی است که به شما عزیزان کمک می کند تا خدمات بهتر و با کیفیت تری به مراجعین خود ارائه دهید.
  • دستیابی به دانش و فناوری های جدید حوزه زیبایی: با شرکت در این دوره، شما پزشکان علاقمند به حوزه زیبایی با آخرین روش ها و فناوری های روز دنیا در زمینه زیبایی و پوست آشنا می شوید. این اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا با روش های مدرن تر و کارآمدتری بتوانید عمل های زیبایی را انجام داده و در حیطه کاری خود، موثرتر و به عنوان پیشگامی قدرتمند ظاهر شوید.
  • ارتقای اعتبار حرفه ای: شرکت در دوره زیبایی برای شما پزشکان باعث افزایش اعتبار و قدرت حرفه ای شما شده و با داشتن مهارت ها و دانش لازم در زمینه زیبایی، شما پزشکان عزیز به عنوان متخصصانی قابل اعتماد و با تجربه نزد مراجعین شناخته خواهید شد.
  • گسترش دامنه عملکرد: با شرکت در این دوره، شما می توانید دامنه عملکرد خود را گسترش داده و خدمات زیبایی را به حیطه کاری خود در عرصه پزشکی اضافه کنید. با دریافت مدرک این دوره شما مجوز کار در مراکز زیبایی و مراقبت های پوستی را به عنوان یک پزشک زیبایی خواهید داشت.

دوره زیبایی برای پزشکان

موضوعات آموزشی دوره پوست و زیبایی پزشکان

دوره پوست و زیبایی برای پزشکان موضوعات متنوعی در زمینه با زیبایی و پوست را در بر می گیرد. با ثبت نام در دوره زیبایی برای پزشکان عمومی شما از کامل و جامعترین کارگاه زیبایی علم استتیک که کلیه مباحث این دوره را از صفر تا صد در اختیارتان قرار می دهد، بهره مند خواهید شد.

کلینیک دکتر راز در این دوره موضوعات آموزشی مهمی از جمله استفاده از داروها، نحوه بکارگیری دستگاه ها و انجام اقدامات فیشیال، و موارد زیر را به فراگیران خود آموزش خواهد داد:

  • تحلیل چهره: این بخش شامل آموزش تحلیل صحیح و دقیق چهره برای تشخیص نیازها و مشکلات زیبایی مراجعان است. در این بخش تحلیل ساختار چهره، ارزیابی و شناخت نقاط ضعف و قوت ظاهر هر فرد و نحوه تشخیص درست و دقیق نیازهای زیبایی و رفع موارد ناخواسته آموزش داده می شود.
  • زیبایی غیرجراحی: در این قسمت، تکنیک های زیبایی غیرجراحی از جمله بوتاکس، فیلرها، لیفتینگ نخی، لیزر، میکرودرم و ماساژ صورت به شما عزیزان آموزش داده می شود.
    این تکنیک ها به شما پزشکان این امکان را می دهد تا مشکلاتی مانند چین و چروک، ترمیم ناهنجاری های پوستی و اقدامات جوانسازی را با استفاده از روش های غیرجراحی انجام دهید.
  • بهداشت پوست و مراقبت از پوست: در این بخش که شامل مفاهیم اساسی در مورد بهداشت و مراقبت از پوست است، موضوعاتی از جمله نحوه مراقبت تخصصی از پوست به صورت روزانه، استفاده درست از ماسک های پوستی، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست در مواجهه با مشکلات و بیماری ها نظیر آکنه و پیری، به افراد آموزش داده می شود.

هزینه دوره زیبایی برای پزشکان در کلینیک تخصصی آموزشی دکتر راز

هزینه ثبت نام در دوره زیبایی برای پزشکان ۲۵ میلیون تومان است که متناسب با نوع مدرک شما عزیزان تخفیفات مختلفی بر روی آن اعمال خواهد شد.

ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا از تخفیفات عالی این دوره استفاده کنید و از ثبت نام در این مرکز تخصصی آموزشی با هزینه مد نظر خود بهره مند شوید.

در ادامه شما عزیزان با شرح هزینه دوره زیبایی برای پزشکان دکتر راز متناسب با مدرک و سابقه فعالیت خود آشنا خواهید شد:

  • هزینه دوره پوست و زیبایی برای شما دانشجویان پزشکی با اعمال ۴۰ درصد تخفیف، ۱۵ میلیون تومان است.
  • هزینه دوره زیبایی برای شما پزشکان فارغ التحصیل شده، با اعمال ۲۰ درصد تخفیف، ۲۰ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که این تخفیفات در صورتی برای شما عزیزان لحاظ می شود که شما در دوره جامعی که کل پکیج آموزشی در آن ارائه می شود، ثبت نام کرده باشید.

در مقاله دیگرمان بخوانید: دوره جامع تکنولوژی پوست

نمونه کارهای دکتر راز

نمونه کارهای دکتر راز

طول دوره زیبایی و پوست برای پزشکان

دوره زیبایی و پوست برای پزشکان در نیمه اول تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. این دوره آموزشی در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر هر هفته، با توجه به زمان های آزاد شما عزیزان برگزار می شود. در این دوره، تمامی مباحث زیبایی و پوست از مقدمات آن تا تخصصی ترین موضوعات آموزشی پوشش داده می شود.

در این دوره کلیه مبانی استتیک متدیک که روشی جامع برای بهبود ظاهر و جوانسازی پوست است به شما پزشکان و دانشجویان پزشکی ارائه می شود. این دوره به شما پزشکان این امکان را می دهد تا مهارت ها و دانش لازم برای ارائه خدمات زیبایی و پوستی را به مراجعان خود کسب کنید.

بر اساس زمانبندی های مرکز تخصصی مجری دوره، تاریخ برگزاری دوره زیبایی پزشکان، در اوایل تیرماه ۱۴۰۲ تعیین شده و این دوره به صورت ناپیوسته برگزار می شود.

این دوره برای راحتی بیشتر شما عزیزان به چند جلسه آموزشی تقسیم شده و در بین این جلسات فواصل زمانی برای مرور مطالب آموزشی و انجام تمرینات عملی برای کسب مهارت ها و فنون بیشتر در نظر گرفته شده است.

اعتبار مدرک دوره زیبایی پزشکان

پس از پایان این دوره به شما عزیزان گواهی معتبری از سوی موسس و مجری این دوره و کلینیک تخصصی دکتر راز صادر می شود. این گواهی سندی معتبر برای شروع به کار در مجموعه های پزشکی و زیبایی داخلی و کلینک های تخصصی پوست است. اما در صورت تمایل به مهاجرت و استفاده از مدرک پایان دوره خود در کشورهای دیگر، ما در مجموعه الو سلام مشاور این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا از طریق شرکت های معتبر داخلی، مدارک معادل و معتبر جهانی و خارجی را دریافت کنید.

مرکز تخصصی کلینیک راز با تجربه و قدرت زیاد در زمینه فراهم سازی زمینه های مهاجرت پزشکان و دانشجویان پزشکی به کشورهای دیگر و مخصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس، فعالیت می کند. مدرکی که از طریق مجموعه دریافت می کنید می تواند در فرایند مهاجرت شما به کشورهای مورد نظرتان مورد استفاده قرار گیرد و به اعتبار و شهرت شما کمک زیادی کند.

همچنین با مدرک داخلی که توسط موسس و کلینیک راز صادر می شود، می توانید از تأییدیه های معتبر مرکز که مبتنی بر تضمین کسب مهارت ها و دانش تخصصی در این حوزه است، بهره مند شوید.

پرسش های متداول

  • چه موضوعاتی در دوره زیبایی برای پزشکان آموزش داده می شود؟

در دوره زیبایی برای پزشکان، موضوعات کلی این حیطه که شامل علم استتیک است مانند شناخت انواع پوست، انواع تزریقات زیبایی، لیزر درمانی، پیلینگ، بهداشت پوست، آرایش پزشکی و تغذیه مناسب برای زیبایی آموزش داده می شود.

  • چه تخفیفاتی برای شرکت در دوره زیبایی برای پزشکان اعمال می شود؟

برای دانشجویان پزشکی، تخفیف ۴۰ درصد بر روی هزینه ثبت نام اعمال می شود و هزینه نهایی دوره که ۲۵ میلیون تومان است، به ۱۵ میلیون تومان کاهش می یابد. برای پزشکان فارغ التحصیل نیز تخفیف ۲۰ درصدی اعمال می شود و هزینه نهایی به ۲۰ میلیون تومان کاهش می یابد.

  • آیا گواهی آموزشی دوره زیبایی پزشکان معتبر است؟

گواهی آموزشی دوره زیبایی پزشکان کلینیک دکتر راز از جانب موسس این مجموعه صادر می شود و با دریافت این گواهی، شرکت کنندگان دوره می توانند از مهارت ها و دانش خود در حوزه زیبایی پزشکان در مراکز معتبر زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست بهره مند شوند.

امیدواریم توانسته باشیم شما پزشکان و دانشجویان پزشکی عزیز را با شرایط و ضوابط دوره زیبایی کلینیک دکتر راز آشنا کرده باشیم.

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با مشاوران و کارشناسان تحصیلی ما در مرکز تخصصی الو سلام مشاور، اطلاعات دقیق تر را کسب کرده و کلیه فرآیندهای ثبت نام و شرکت در این دوره را بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مرکز و تنها از طریق کارشناسان ما، انجام دهید.

مرکز تخصصی الو سلام مشاور پایگاه اطلاع رسان و حامی قدرتمندی است که شما را در دستیابی به سطح بالایی از آموزش و اشتغال حمایت و هدایت می کند.

شماره تماس

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

محتوای جدول

پیمایش به بالا