دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی

دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی

محتوای جدول

دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی یکی از دوره های پر طرفدار این سازمان است که به صورت اختصاصی برای فارغ التحصیلان رشته پزشکی عمومی و یا سایر تخصص های پزشکی برگزار می شود.

در این دوره موضوعاتی از جمله آشنایی با روش های زیباسازی و جوان سازی پوست و انجام انواع جراحی های پوستی برای رفع مشکلات آن به افراد آموزش داده می شود.

این دوره شامل کلاس های عملی و تئوری است که هر داوطلب ملزم به یادگیری تمامی مواد آموزشی و انجام اقدامات عملی برای دریافت مدرک آن است. در صورتی که فرد نتواند نمره لازم را از این دوره دریافت کند گواهینامه دوره به او تعلق نخواهد گرفت.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی آشنا کنیم و پیرامون موضوعات زیر اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم:

دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی

معرفی دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی

زیبایی پوست یکی از موضوعات پر طرفداری است که بسیاری از متخصصان و پزشکان در این زمینه هر روز در حال ارتقاء اطلاعات و تجارب خود برای ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران و مراجعینشان هستند.

به همین منظور جهاد دانشگاهی با فراهم کردن زمینه های آموزش در این رشته و تعیین زمان های مخصوص برای ثبت نام دوره مراقبت از پوست، این امکان را برای شما عزیزان ایجاد کرده تا بتوانید اطلاعات و مهارت های خود را در این زمینه بالاتر برده و موفقیت بیشتری کسب کنید.

از ویژگی های دوره جامع تکنولوژی پوست که توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود موارد زیر است:

  • در این دوره سعی بر کنترل میزان پیش روی عوامل مخرب بر سلامت پوست مانند سن و عوامل بیرونی و محیطی می شود.
  • دوره های مراقبت از پوست جهاد دانشگاهی مباحث تئوری و عملی را به داوطلبان شرکت در این دوره ها می آموزد.
  • آشنایی با روش هایی که بتواند از پوست مراقبت ویژه کند و عملیات رسیدگی به آن را با رفع اشکالات و موانع موجود انجام دهد در این دوره به علاقمندان آموزش داده می شود.
  • مباحث عملی شامل انواع تزریق ها و روش های نگهداری و مراقبت از پوست پس از اقدامات اولیه خواهد بود.

سرفصل های آموزشی دوره جامع پوست جهاد دانشگاهی

در دوره تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی موضوعات مختلفی پیرامون نگهداری از پوست و ارتقاء سطح سلامت و زیبایی آن به پزشکان عزیز آموزش داده می شود.

سرفصل های مختلفی در این دوره وجود دارد که به صورت تئوری و یا عملی در قالب کلاس های متنوع در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

از جمله سرفصل های آموزشی دوره جامع پوست جهاد دانشگاهی برای پزشکان موارد زیر است:

  • آشنایی با روش های جوانسازی
  • آشنایی با لیزر موی زائد
  • آموزش مبانی استتیک
  • آموزش تزریق فیلر
  • آموزش مزوتراپی
  • آموزش جراحی های سرپایی
  • آشنایی با میکرونیدلینگ میکرودرم
  • نحوه انجام ابریژن کربوکسی تراپی پلاسما
  • آشنایی با تکنولوژی هایفو, آر اف جونسازی
  • آموزش تزریق توکسین

مباحث آموزشی در کلاس های عملی دوره پوست جهاد دانشگاهی

تمامی مباحث آموزشی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در قالب آموزش های تئوری و عملی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

اما برخی از موضوعات به صورت کاملا عملی و با هدف یادگیری فرد برای انجام این اقدامات به صورت مستقیم بر روی پوست مراجعین آموزش داده می شود.

در این دوره ها فراگیران یک حیطه آموزشی را به صورت انفرادی انتخاب می کنند و به صورت عملی و زنده نزد استاد مربوطه اقدامات لازم آن را انجام می دهند.

از جمله مواد آموزشی که به صورت عملی به متخصصان و پزشکان عزیز در دوره پوست جهاد دانشگاهی آموزش داده می شود موارد زیر است:

  • آشنایی با روش های تزریق توکسین پیشانی
  • آموزش کامل شناخت و تزریق فیلر خط لبخند
  • مهارت انواع تزریق فیلر لب

دوره جامع پوست جهاد برای چه کسانی مفید است؟

تمامی آموزش هایی که در دوره زیبایی پوست و دوره جامع تکنولوژی پوست در جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است، برای کسانی است که حداقل مدرک پزشکی عمومی و یا تخصصی را در اختیار داشته باشند.

افراد عادی از شرکت در این دوره های تخصصی محروم هستند و تنها کسانی می توانند از آموزش های این دوره برخوردار شوند که کارت نظام پزشکی و شماره مخصوص آن را داشته باشند.

دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی

پیش نیاز های شرکت در دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد چیست؟

همانطور که به آن اشاره کردیم برخی از دوره های جهاد دانشگاهی نیاز به پیش نیاز دارند. برای ثبت نام دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی در حیطه تکنولوژی پوست هر فرد ملزم به داشتن مدرک پزشکی عمومی و یا تخصصی است.

داشتن دکترای حرفه ای برای شرکت در این دوره الزامی است و از افراد با مدرک غیر مرتبط و یا کمتر از دکتری عمومی و تخصصی در این دوره ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

مدرک جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی چه اعتباری دارد؟

کلیه مدارکی که از سوی سازمان جهاد دانشگاهی به افراد ارائه می شود دارای اعتبار بین المللی است. مدرک این دوره نیز به صورت اختصاصی از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی صادر می شود. این مدرک قابلیت ارائه به صورت ترجمه نیز دارد.

لازم به ذکر است که داشتن این مدرک به منزله صلاحیت افراد برای کار کردن به صورت مستقل در مراکز درمانی و زیبایی نیست و تنها گواهی بر داشتن مهارت فرد پیرامون آموزش های داده شده است. در صورتی که فرد در آزمون عملی شرکت نکند، گواهینامه این دوره به او ارائه نمی شود.

شاید این دوره ها نیز برای شما مناسب باشند:

نحوه برگزاری آموزش های عملی دوره تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی

در آموزش های عملی دوره تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی، هر فرد ملزم به انجام آموزش های دیده شده بر روی افراد واقعی است.

تمامی تزریق ها می بایست به صورت دقیق و درست بر روی افراد دارای مشکلات پوستی و یا افراد عادی انجام شود. شرکت در آزمون عملی با همان ثبت نام دوره های پزشکی جهاد دانشگاهی امکان پذیر است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره جامع پوست جهاد

برای ثبت نام در این دوره تنها داشتن یک کارت ملی و یا سایر مدارک حاوی اطلاعات شخصی معتبر به همراه مدرک تحصیلی دکتری و یا کارت نظام پزشکی لازم و ضروری است.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با جوانب مختلف آموزش های دوره های مراقبت از پوست جهاد دانشگاهی آشنا کنیم و پیرامون دوره جامع تکنولوژی پوست جهاد دانشگاهی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

در صورتی که پیرامون موارد فوق و یا نحوه اقدام برای شرکت در این آموزش ها دچار ابهام و یا سوالی هستید و یا نیازمند به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه اید می توانید با مشاوران و کارشناسان تحصیلی ما در مرکز الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید.

الو سلام مشاور پایگاه امن و اطلاع رسان دقیقی است که شما را در دستیابی به موفقیت های تحصیلی و شغلی حمایت و هدایت می کند.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا