ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

محتوای جدول

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد از جمله فرآیندهایی است که به منظور شروع دوره برای علاقمندان به آموزش این رشته کاری، از سوی مراکز آموزشی مد نظر قرار می گیرد.

موهای زائد از جمله موهایی هستند که جنبه زیبایی ندارند و به صورت عامل مزاحمی بر روی صورت و یا اندام های دیگر، مرکز توجه برای حذف قرار می گیرند.

کارشناسان این رشته با استفاده از دستگاه های الکس و دایود اقدام به رفع این موها می کنند و پس از چند بار دیگر رشد این موها متوقف شده و اثری از آن ها باقی نخواهد ماند.

روند های کامل درمانی برای از بین بردن این موها و مراقبت از پوست مورد لیز قرار گرفته از جمله مهمترین موضوعاتی است که در این دوره ها مبنای آموزش قرار می گیرد.

شما علاقمندان به این رشته می توانید برای کسب اطلاع از شرایط مختلف آموزشگاهی و بهره مندی از دوره تخصصی و یا آموزش های مقدماتی آن با مشاوران و کارشناسان آگاه ما در مرکز الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید و پس از مقایسه این مراکز بهترین دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد را انتخاب کنید. دوره های آموزشی پوست دیگری نیز وجود دارند که ممکن است برای شما مناسب باشند.

پس از مطالعه این مقاله می توانید ذهنیت بهتری در مورد این رشته کسب کنید و روند انجام ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد را فراگیرید.

در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

اولین مرحله برای شرکت در دوره لیزر موهای زائد، انجام ثبت نام آن است. به طور کلی ثبت نام دوره های کوتاه مدت آموزشی و یا دوره های بلند مدت در مراکز آموزشی نیازمند به مقایسه شرایط این مراکز است.

پس از مقایسه درست این مراکز، می توان به شناخت بهتری دست یافت و عملیات ثبت نام را به درستی انجام داد.

در این دوره ها هدف اصلی رشد و پرورش کارشناسانی است که توانمندی لازم برای کار با دستگاه های مدرن لیزری را دارند و می توانند به صورت اصولی اقدام به رفع موهای زائد کنند.

هر مرکزی متناسب با نوع سیاستگذاری های آموزشی خود، سرفصل ها و موضوعات خاصی را در این دوره به فراگیران خود ارائه می کند. این امر سبب می شود تا شرایط آموزش در هر مرکز با مرکز دیگر متفاوت باشد.

به همین دلیل یکی از مهمترین اقداماتی که پیش از ثبت نام در دوره لیزر موهای زائد می بایست مد نظر قرار گیرد، شناخت درست کلیات آموزشی هر مرکز و میزان اعتبار مدرک آن برای شروع بکار است.

بررسی این فرآیند ها کار وقت گیر و پر هزینه ای است که نیاز به مراجعه حضوری به تک تک مراکز آموزشی را برای انتخاب بهترین آموزشگاه الزامی می کند.

ما در مرکز تخصصی الو سلام مشاور برای حل این مشکل، اقدام به ارائه مشاوره های دقیق و تخصصی برای انتخاب بهترین مرکز برگزار کننده دوره آموزش لیزر موهای زائد می کنیم و موارد مورد نیاز را به شما علاقمندان دوره ارائه می دهیم.

معرفی دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

در دوره آموزشی اپراتور لیزر موهای زائد موضوعات مختلفی بر اساس نوع دوره به فراگیران آموزش داده می شود.

از رایج ترین و اصلی ترین این موضوعات بررسی پوست و مو و نحوه کار با دستگاه لیزر است. دوره اپراتوری لیزر مو هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برگزار می شود.

آموزش های تئوری معمولا در قالب کلاس های آموزشگاهی ارائه می شود و آموزشهای عملی نیازمند به کلینیک و کارگاه های تخصصی و مجهز است.

ویژگی های دوره آموزشی

از دیگر ویژگی های دوره اپراتور لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این دوره از متخصصان با تجربه در زمینه لیزر موهای زائد برای تدریس استفاده می شود.
  • با اتمام دوره به افرادی که تسلط کافی پیرامون این حرفه کسب کنند، مدرک داخلی و یا بین المللی اعطا می شود.
  • در پایان دوره به علاقمندان برتری که موفق به کسب نمره بالاتر شده اند گواهی معرفی به کار اعطا می شود.
  • دوره های اپراتور لیزر موهای زائد در دو قسمت تئوری و عملی برگزار می شود.
  • برخی از مراکز آموزشی دارای کارگاه ها و سالن های مجهز برای برگزاری دوره عملی هستند.
  • متناسب با نوع نیاز فراگیران، پکیج های مورد نیاز برای شرکت در کلاس های عملی ارائه می شود.

موضوعات آموزشی دوره اپراتور لیزر موهای زائد

بسیاری از علاقمندان به شرکت در این دوره، نیازمند به دانستن اطلاعات کافی پیرامون موضوعات کلی هستند که در این دوره آموزش آن ها در نظر گرفته شده است.

در پایان دوره لیزر موهای زائد هر فرد می بایست برخی از توانمندی ها را کسب کرده باشد که از جمله این توانمندی ها نحوه کار با دستگاه های لیزر و قوانین حاکم بر آن است.

همچنین شناخت درست روش مناسب برای انواع ساختار مو در قسمت های مختلف بدن نیز از الزامات موضوعی این دوره آموزشی است.

در زیر می توانید سایر موضوعات دوره لیزر موهای زائد را مشاهده فرمایید:

  • نحوه کار با دستگاه دایود
  • تسلط به کار با دستگاه الکس
  • اجرای درست انواع روش های لیزر
  • آشنایی با ممنوعیت های لیزری
  • شناخت درست تجهیزات و تسلط به تنظیم آن ها

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

سرفصل های آموزشی دوره اپراتور لیزر موهای زائد

متناسب با نوع آموزشگاهی که دوره لیزر موهای زائد را ارائه می دهد، سرفصل های مختلفی وجود دارد که ممکن است یک آموزشگاه تمامی سرفصل های آموزشی را در یک دوره ارائه دهد و یا آن را به دو بخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم کند.

در لیست رشته های فنی حرفه ای و یا رشته های جهاد دانشگاهی رشته هایی وجود دارند که دارای بازار کار مناسب و تمایل به شرکت در آن ها توسط فراگیران است. اپراتوری لیزر موهای زائد از جمله این رشته ها است.

سرفصل های آموزشی دوره اپراتور لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با دستگاه دایود و الکس و تسلط به اجرای لیزر
  • شناخت درست فیزیک نور و لیزر
  • آشنایی با نحوه کار دستگاه ها و عملکرد آن ها بر روی پوست
  • آشنایی با تمامی نکات ایمنی در روش های فرکشنال و جوانسازی با لیزر
  • شناخت درست آناتومی پوست و مو
  • آشنایی با تمامی موارد ممنوعه در جریان لیزر موهای زائد
  • آموزش و اجرای عملی بر روی نمونه عینی
  • آشنایی با دستگاه الکساندارت و کیوسوئیچ
  • آشنایی با دستگاه ان دی یاگ
  • نحوه کار دستگاه ELIGHT

مزایای دوره های آموزشی اپراتور لیزر موهای زائد

در صورتی که پیش از انتخاب مرکز آموزشی تحقیقات مناسب پیرامون شرایط مراکز مجری این دوره آموزشی انجام شود، فرد قادر خواهد بود از میان این مراکز بهترین دوره آموزش را در بهترین مرکز برگزار کننده بگذراند.

همین امر سبب می شود تا از مزایای خاص دوره برخوردار شده و برای رسیدن به موفقیت در مسیر کوتاه تری قدم بردارد.

در صورتی که فرد مرکز مناسب خود را بیابد و عملیات ثبت نام در آن را انجام دهد، می تواند از مزایای دوره های آموزشی اپراتور لیزر موهای زائد که شامل موارد زیر است برخوردار شود:

  • برخورداری از امکانات خاص کلاس های دوره عملی در کارگاه ها و سالن های مجهز و تخصصی
  • دریافت مواد درسی به صورت شفاف و خلاصه و پرهیز شده از اطاله کلام
  • برخورداری از آموزش های تخصصی از سوی اساتید برتر کشوری
  • دریافت گواهینامه های صلاحیت به کار و مدرک معتبر از آموزشگاه
  • شرکت در دوره های رایگان پشتیبانی برای افرادی که نیاز به آموزش بیشتر دارند

هزینه آموزش دوره اپراتور لیزر موهای زائد

پرداخت شهریه و هزینه آموزش دوره اپراتور لیزر موهای زائد معمولا با روش های مختلفی متناسب با سیاست های مرکز آموزشی انجام می شود.

بر روی تعیین هزینه این دوره ها عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها می توان به نوع دوره و تعداد افراد شرکت کننده در کلاس اشاره کرد.

به طور کلی قیمت کلاس دوره اپراتور لیزر موهای زائد از ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان شروع می شود و بر اساس پارامترهای مختلفی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم، بیشتر خواهد شد.

عوامل تاثیرگزار بر هزینه دوره

  • تعداد نفرات کمتر در دوره و داشتن حالت خصوصی آموزش ها برای فراگیران
  • حضوری بودن دوره و نه برگزاری آن به صورت آنلاین
  • بالا بودن اعتبار مرکز و تضمین معرفی بکار پس از اتمام دوره
  • میزان پشتیبانی از دوره بواسطه برگزاری کلاس های جبرانی برای فراگیران مورد نظر

کارشناسان ما بر این عقیده اند که یکی از مهمترین موضوعات انتخاب بهترین مرکز، پس از ارائه سرفصل ها، میزان هزینه آن ها است. پایین بودن قیمت دوره در برخی از آموزشگاه ملاک بهتر بودن آن ها نیست.

همچنین گرانتر بودن هزینه نیز دلیل موجهی برای اعتبار مرکز نخواهد بود. متناسب با نوع پشتیبانی ها و سرفصل های ارائه شده در دوره می توان بهترین مرکز را با بهترین شهریه انتخاب کرد.

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

راهنمایی برای ثبت نام در دوره اپراتور لیزر موهای زائد

مراکز آموزشی متناسب با نوع شرایطی که دارند، روند ثبت نام در آن ها متفاوت خواهد بود. برای ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی و یا دوره های فنی و حرفه ای نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نیست و می توان از طریق سامانه ها و سایت این مراکز اقدام به ثبت نام در آن ها کرد.

اما برخی دیگر از مراکز به دلیل شرایط خاصشان، نیازمند به حضور فراگیر در زمان ثبت نام هستند و به صورت حضوری مدارک فرد را دریافت می کنند.

به همین دلیل دانستن شرایط ثبت نام مراکز آموزشی موضوع مهم دیگری است که می بایست مد نظر قرار گیرد.

مقایسه مراکز با یکدیگر و انتخاب بهترین مرکز به همراه ارائه شرایط حضوری بودن و یا آنلاین بودن روند ثبت نام در آن ها از جمله اطلاعاتی است که مشاوران ما به شما عزیزان در قالب راهنمایی برای ثبت نام در دوره اپراتور لیزر موهای زائد ارائه می دهند.

نوع مدرک دوره اپراتور لیزر موهای زائد

بر اساس نوع نیاز فراگیران، مدارک خاصی اعم از مدرک داخلی برای معرفی به سایر مراکز و سالن های زیبایی و رفع موهای زائد و همچنین مدرک بین المللی برای اشتغال به کار در خارج از مرزهای کشور از سوی آموزشگاه های مختلف ارائه می شود.

مدرک معتبر دوره به کسانی که توانمندی های مورد نیاز در دوره را کسب کرده اند تعلق می گیرد و زمینه برای شروع فعالیت در این حیطه آماده می شود.

این مدارک به عنوان گواهینامه تعهد برای فراگیری فرد پیرامون موضوعات آموزشی خاص مرکز است و ممکن است برخی از سالن ها و یا مراکز زیبایی تنها اعتبار یک مرکز آموزشی را مورد پذیرش قرار دهند و در هنگام مشغول به کار افراد، تنها از کسانی که دارای مدرک آن مرکز مد نظرشان است، استخدام را انجام دهند.

میزان اعتبار مدرک اپراتور لیزر موهای زائد

همیشه داشتن مدارک معتبر پس از گذراندن دوره های آموزشی، یکی از نیاز های مهم افراد است. این اعتقاد که اعتبار مدرک فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی و همچنین مرکز فنی تهران به نسبت سایر مراکز دیگر بیشتر است با ورود آموزشگاه های تخصصی و فوق حرفه ای جدید از بین رفته است.

در برخی از دوره ها میزان اعتبار برخی از مراکز خصوصی به دلیل شمول بیشتر مطالعاتی و طول دوره و میزان تسلط فرد بیشتر از مراکز دولتی است.

بررسی میزان اعتبار مدرک اپراتوری لیزر موهای زائد اقدام مهمی است که پیش از ثبت نام در مرکز می بایست نسبت به آن تحقیقات مناسبی انجام شود.

ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد

معرفی بازار کار اپراتور لیزر موهای زائد

نیاز به زیبایی و داشتن پوستی بدون موهای زائد یک فرآیند دائمی است که تقریبا تمامی افراد تمایل به آن دارند.

بنابراین مراجعات افراد به مراکز رفع موهای زائد با لیزر همیشه روند رو به رشدی داشته و پیش بینی می شود این امر در سال های بعدی همچنان آمار تصاعدی داشته باشد.

همچنین داشتن مهارت لازم برای انجام این اقدام یک تخصص اصلی محسوب می شود که می تواند رونق خاصی در این حیطه ایجاد کند.

درآمد کارشناس اپراتور لیزر موهای زائد

بر اساس نوع تخصص افراد و میزان مهارت آن ها برای کار با دستگاه های لیزر، میزان درآمد افراد نیز متغیر خواهد بود.

کسانی که در مراکز معتبر و سالن های تخصصی رفع موهای زاید در حال فعالیت هستند همیشه درآمد بالاتری به نسبت سایر افراد شاغل در مراکز عادی دارند.

تعیین میزان دستمزد و حقوق اپراتور لیزر موهای زائد همچنین به ساعات کاری و شرایط مرکز نیز وابسته است.

اما به طور میانگین می توان گفت، درآمد اپراتورهای لیزر موهای زائد از ۸ میلیون تومان در ماه شروع شده و گاها تا ۳۰ میلیون تومان نیز خواهد رسید.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با شرایط ثبت نام دوره آموزش اپراتور لیزر موهای زائد آشنا کرده و اطلاعات خاص آن از جمله میزان درآمد و بازار کار آن را به همراه سرفصل های آموزشی دوره در اختیارتان قرار دهیم.

ما به شما عزیزان توصیه می کنیم پیش از اقدام برای ثبت نام در این دوره ها و به منظور انتخاب بهترین مرکز آموزشی و بهترین دوره های پیراپزشکی و علوم پزشکی، با مشاوران ما در مرکز تخصصی الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید.

الو سلام مشاور پایگاه امن و اطلاع رسان تخصصی و به روزی است که شما را در این زمینه راهنمایی و هدایت می کند.

شماره تماس

محتوای جدول

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا