مشاوره آنلاین و تلفنی انتخاب رشته و پاسخ به سؤالات

مشاوره آنلاین و تلفنی انتخاب رشته و پاسخ به سؤالات

محتوای جدول

داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری، به منظور کسب بهترین نتیجه در گام بعدی این آزمون و رسیدن به بهترین رشته محل های ممکن با توجه به رتبه اکتسابی خود، نیاز به استفاده از خدمات مراکز مشاوره و مشاورین مجرب دارند.

شاید دسترسی به بهترین مشاوران برای تمامی این داوطلبان به ویژه شرکت کنندگانی که در مناطق محروم و یا شهر های کوچک کشور ساکن می باشند، میسر نباشد.
لذا مشاوره انتخاب رشته آنلاین می تواند این مشکل را برای بسیاری از این دست از داوطلبان حل نماید.

به ویژه استفاده از این نوع مشاوره مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

مشاوره آنلاین انتخاب رشته

با پیشرفت دنیای مجازی، مزایای مختلفی در اختیار جوامع مختلف قرار گرفته است که توانسته است در بالا بردن کیفیت خدمات و پیشرفت آن ها، تاثیر چشمگیری داشته باشد.

این مسئله از دنیای کنکور و آزمون سراسری نیز به دور نمی باشد و استفاده از مشاوره انتخاب رشته آنلاین، یکی از مواردی می باشد که می تواند در این راستا به کمک داوطلبان این آزمون بیاید.

برخی از مهم ترین ویژگی های مشاوره انتخاب رشته آنلاین را می توان به شرح زیر نام برد:

1 – صرفه جویی در وقت

مشاوره انتخاب رشته آنلایناستفاده از این نوع مشاوره می تواند از حضور مکرر فیزیکی در جلسات و اتلاف وقت در زمان های رفت و آمد، به ویژه در شهر های شلوغ و بزرگ تر بکاهد و هزینه های اضافی در این راستا را نیز کاهش دهد.

2 – گستردگی امکانات

مشاوره انتخاب رشته آنلاین این امکان را فراهم می آورد تا شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور با شرایطی کاملا برابر با دیگر افراد، از مشورت با بهترین و مجرب ترین مشاوران بهره مند شوند.

در این نوع از مشاوره، هیچ داوطلبی به علت کمبود امکانات در محل زندگی خود، از رسیدن به اهداف اصلی که با شرکت در کنکور سراسری قصد رسیدن به آن ها را داشته است، باز نخواهد ماند.

مشاوره انتخاب رشته آنلاین3 – کاهش هزینه ها

یکی دیگر از موارد مهمی که این نوع از مشاوره برای داوطلب به همراه دارد، کاهش هزینه ها به دلیل امکان شرکت تعداد بیش تری از دانش آموزان به صورت غیر حضوری، کاهش هزینه های جانبی و موارد دیگر می باشد که سبب می گردد هزینه های متحمل شده به داوطلب کاهش محسوسی داشته باشد.

4 – حذف محدودیت ها

مشاوره انتخاب رشته آنلاین الو سلام مشاور، سبب می شود تا محدودیت های زمانی در برقراری تماس با مشاورها از بین رفته و در ساعت مناسب مقرر شده برای دانش آموز، ارتباط با کیفیت، از طرق مختلفی بر قرار گردد.

به علاوه:

 داوطلب در مشاوره غیر حضوری، می تواند حتی پس از پایان جلسه خود با مشاور در ارتباط باقی بماند و در صورت وجود سوالات دیگر، ارتباط خود با وی را حفظ نموده و کمال استفاده جهت کسب نتیجه مطلوب را داشته باشد.

این مشاوره ها عموما از راه های مختلفی صورت می پذیرد که مشاوره انتخاب رشته آنلاین الو سلام مشاور در قالب تماس تصویری از طریق واتساپ، اسکایپ، ایمو و دیگر نرم افزارهایی که امکان برقراری این ارتباط را فراهم آورند می باشند.

به علاوه متقاضی می تواند ارتباط آنلاین خود را از طریق چت با مشاور تحصیلی در همین نرم افزار ها و پیام رسان ها داشته باشد که این امر نیز می تواند در رسیدن به پاسخ سوالات محتمل در کمترین زمان ممکن، بسیار مثمر ثمر واقع گردد.

5 – حذف حضور فیزیکی و مشکلات آن

با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و انتشار ویروس کرونا در تمام شهرها، امکان حضور فیزیکی در جلسات مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری وجود نخواهد داشت.

در این شرایط مشاوره انتخاب رشته آنلاین الو سلام مشاور یکی از بهترین روش هایی هست که می تواند ارتباط داوطلب با مشاور خود را از طرق تصویری حفظ نماید و از خطرات جلسات حضوری بکاهد.

مشاوره انتخاب رشته آنلاین

لازم به ذکر می باشد که:

 مشاوره آنلاین انتخاب رشته، تنها برای داوطلبان کنکور های سراسری مقاطع مختلف نخواهد بود دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برای دریافت مشاوره های تحصیلی و یا مشاوره تعیین رشته در دوره متوسطه دوم، می توانند از این امکانات بهره مند گردند.

برای این منظور می توانید به مطلب مربوطه مراجعه نموده و یا با شماره تماس های زیر در ارتباط بوده تا از مشاوره های آنلاین تحصیلی نیز مطلع گردید.

لذا بدین منظور تنها کافی است که با مشاوران این مجموعه در تماس بوده و برای بهره مندی از ویژگی های مطرح گردیده در متن، ثبت نام اولیه خود را انجام داده و جهت برقراری تماس های تصویری آتی خود، زمان و تاریخ مناسب خود را تعیین نمایید.

مرکز الو سلام مشاور هر ساله با برقرای مشاوره انتخاب رشته آنلاین برای متقاضیان توانسته است، داوطلبان زیادی را از اقصی نقاط کشور تا انتهای مسیر رسیدن به موفقیت های مدنظر خود همراهی نماید.

AsliCallBanner

محتوای جدول

پیمایش به بالا