کلاس های جهاد دانشگاهی

کلاس های جهاد دانشگاهی

کلاس های جهاد دانشگاهی از سری دوره های آموزشی بسیار معتبر و کاربردی است که در زمانبندی های خاص، اقدام به ارتقاء سطح مهارت و دانش افراد برای پیشبرد فعالیت های تخصصی خود در حیطه های مختلف شغلی می کند. 

دوره های جهاد دانشگاهی سال 1403 معمولا شامل دوره های کوتاه مدت و یا دوره های بلند مدت آموزشی است که بر اساس محتوای آموزشی و نوع نیاز افراد برای دیدن تخصص، تعیین می شود. پس از اتمام دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی مدرک پایان دوره به فراگیرانی که بتوانند در آزمون نهایی حد نصاب نمره را کسب کنند، اعطا می شود.

دسته بندی دوره های جهاد دانشگاهی معمولا شامل حیطه های فنی و علمی، حیطه های آموزشی و علمی و حیطه های هنری و فرهنگی می شود. 

در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کلاس های جهاد دانشگاهی آشنا شده و دسته بندی دوره های جهاد دانشگاهی را بشناسید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در مرکز تخصصی سلام مشاور تماس حاصل فرمایید.

کلاس های جهاد دانشگاهی

 دسته بندی دوره های جهاد دانشگاهی

انواع کلاس های آموزشی جهاد دانشگاهی در چند دسته کلی قرار میگیرند که شامل موارد زیر است: 

  • دوره های علوم پزشکی جهاد دانشگاهی
  • دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی
  • دوره های فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی
  • دوره های مهارتی (بازار کار) جهاد دانشگاهی
  • دوره های فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی
  • دوره های علوم کامپیوتر جهاد دانشگاهی
  • دوره های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی
  • دوره های گرافیک و نقشه کشی جهاد دانشگاهی
  • دوره های مدیریت، حسابداری، بورس جهاد دانشگاهی
  • دوره های علوم تربیتی و روانشناسی جهاد دانشگاهی
  • دوره های کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی

در ادامه شما عزیزان را با نام دوره های مربوط به هرکدام از این دسته ها آشنا میکنیم:

دوره های جهاد دانشگاهی با الو سلام مشاور
نوع دوره

 

نام دوره
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره های علوم پزشکی جهاد دانشگاهی

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره های زیبایی

کاشت مو
اپراتور لیزر
مراقبت از پوست
تکنولوژی زیبایی پوست
زیبایی برای پزشکان عمومی
تزریق ژل و بوتاکس
فشیال
کاشت ابرو
میکرونیدلینگ
مزوتراپی
هایفو تراپی
لیفت با نخ
 

 

 

 

دوره های دندان

ایمپلنت
ترمیمی زیبایی
تخصص کامپوزیت
تخصصی لمینت
دندانسازی ثابت
دندانسازی متحرک
 

 

 

 

دوره های طب سوزنی

طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت
طب سوزنی دست
طب سوزنی علمی
طب سوزنی لاغری
طب سوزنی زیبایی
طب سوجوک
 

دوره های طب سنتی

حجامت ، بادکش ، زالو درمانی
مزاج شناسی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره های پیراپزشکی جهاد دانشگاهی

پزشکیاری ورزشی
تکنسین داروخانه
تزریقات و پانسمان
مدیریت زخم
فوریت های پزشکی
دستیار دندانپزشکی
دستیار فیزیوتراپی
تکنسین آزمایشگاه
دیالیز
تربیت درمانگر CBT
تکنسین اتاق عمل
دستیار سونوگرافی
کمک پرستاری
امدادگر کمک های اولیه
دوره های فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی

 

تعمیرات تجهیزات پزشکی
+Network 
 

دوره های مهارتی (بازار کار) جهاد دانشگاهی

مربیگری مهدکودک
مراقبت از سالمند
ماساژ درمانی و ماساژ پزشکی
 

 

دوره های فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی

 

عکاسی 
تکنسین آتلیه عکاسی
مربی هنر کودک
 

 

 

دوره های علوم کامپیوتر جهاد دانشگاهی

فتوشاپ 
هفت مهارت ICDL 
برنامه نویسی به زبان Python 
جنگو Django 
Linux 
 

 

دوره های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی

مکالمه کودک و نوجوانان 
جامع آمادگی آزمون آیلتس 
زبان EIGHT 
 

دوره های گرافیک و نقشه کشی جهاد دانشگاهی

طراحی و نقاشی 
اسکیس و راندو
 

دوره های مدیریت، حسابداری، بورس جهاد دانشگاهی

 
دوره های علوم تربیتی و روانشناسی جهاد دانشگاهی  
 

دوره های کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی

 

 پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی

نوع برگزاری کلاس های جهاد دانشگاهی

شیوه‌های برگزاری کلاس‌های جهاد دانشگاهی، همواره با نوآوری و خلاقیت همراه بوده و فراتر از چارچوب‌های سنتی آموزش، تجربه‌ای منحصر به فرد برای دانشجویان رقم می‌زند. در ادامه به بررسی نحوه برگزاری دوره‌های کلاس‌های جهاد دانشگاهی می‌پردازیم.

دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی با تمرکز بر برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، بستری را برای آموزش‌هایی فراهم کرده که جای خالی آن‌ها در سیستم آموزشی کشور حس می‌شود. این دوره‌ها به مثابه مکمل نظام آموزشی رسمی، امکان کسب دانش و مهارت‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف را برای افراد در هر سنی و با هر سطح تحصیلی فراهم می‌کند.

تنوع رشته‌ها و عناوین آموزشی در جهاد دانشگاهی بسیار گسترده است. از آموزش زبان‌های خارجی در سطوح مختلف گرفته تا دوره‌های تخصصی در حوزه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و …، در هر شعبه از جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، متناسب با امکانات و نیازهای منطقه، دوره‌های متنوعی ارائه می‌شود. برگزاری دوره‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی به صورت فصلی (هر سه ماه یکبار) و در ابتدای هر فصل (فروردین، تیر، مهر، دی) این امکان را به شما می‌دهد تا با برنامه‌ریزی دقیق، در دوره‌ای متناسب با زمان و نیاز خود شرکت کنید.

با تماس با کارشناسان الو سلام مشاور، می‌توانید از لیست کامل دوره‌های آموزشی، شرایط ثبت‌نام و جزئیات هر دوره مطلع شوید. تنوع و تعدد این دوره‌ها، انتخاب دوره‌ای متناسب با علایق و نیازهای شما را آسان می‌کند.

دوره های بلند مدت جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی در راستای رسالت خود مبنی بر گسترش آموزش‌های کاربردی و مهارتی، اقدام به برگزاری دوره‌های بلندمدت نموده است. این دوره‌ها تحت نظارت دانشگاه تهران برگزار شده و به دانش‌آموختگان مدرکی معادل مدرک کارشناسی یا کاردانی علمی کاربردی اعطا می‌شود. مزیت اصلی این دوره‌ها، اعتبار بالای مدارک صادر شده است. فارغ‌التحصیلان دوره‌های بلندمدت جهاد دانشگاهی می‌توانند از این مدارک برای ورود به بازار کار، ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و ارتقای شغلی خود استفاده کنند. با توجه به ماهیت کاربردی این دوره‌ها، مراکز اصلی برگزاری آنها در استان‌ها و شهرهای بزرگ مانند تهران واقع شده‌اند. در شهرهای کوچکتر، تنوع رشته‌ها و تعداد مراکز آموزشی محدودتر است.

انتخاب رشته در دوره‌های بلندمدت جهاد دانشگاهی بر اساس نیاز آموزش عالی کشور و بازار کار انجام می‌شود. لذا، متقاضیان می‌توانند با اطمینان از به‌روز بودن و کاربردی بودن محتوای آموزشی، در این دوره‌ها شرکت کنند.

کلاس های آنلاین جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی با سابقه ی درخشان در آموزش و تعلیم عالی، در سال‌های اخیر با ارائه‌ی دوره‌های آنلاین، گامی نو در جهت گسترش دسترسی به علم و دانش برداشته است. این دوره‌ها که در زمینه‌های مختلف از جمله علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پزشکی، مدیریت و کارآفرینی و … ارائه می‌شوند، به شما امکان می‌دهد تا بدون محدودیت مکانی و زمانی، از بهترین اساتید و مجرب ترین متخصصان در سراسر کشور آموزش ببینید.

کلاس های حضوری جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای آموزشی ایران، طیف گسترده ای از دوره های آموزشی حضوری را در سراسر کشور ارائه می‌دهد. این دوره‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله علوم فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی، مدیریت و کارآفرینی، زبان‌های خارجی و کامپیوتر برگزار می‌شوند.

دوره‌های حضوری جهاد دانشگاهی توسط اساتید مجرب و با سابقه تدریس می‌شوند و از جدیدترین متون و منابع آموزشی در آنها استفاده می‌شود. همچنین، امکانات و تجهیزات آموزشی مدرن در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

کلاس های جهاد دانشگاهی

شهریه دوره های جهاد دانشگاهی

شهریه دوره های جهاد دانشگاهی معمولاً با توجه به نوع و مدت دوره و سطح تحصیلی تعیین می شود. این دوره ها از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جهاد دانشگاهی به علاقمندان ارائه می شوند. شهریه دوره های کوتاه مدت معمولاً پایین تر از شهریه دوره های بلند مدت آموزشی است. ممکن است در برخی از دوره ها به دلیل خصوصی بودن دوره و تعداد نفرات کمتر از حد معمول در کلاس برای تمرکز و آموزش بیشتر، هزینه کلاس با اندکی تغییر تعیین شود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شهریه کلاس های جهاد دانشگاهی تهران ۱۴۰۲ مقالات مرتبط را مطالعه فرمایید. 

زمان ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی

سازمان آموزشی جهاد دانشگاهی دوره های مختلفی را در سراسر طول سال و متناسب با سیاست گذاری های هر مرکز و فراوانی داوطلبان برگزار می کند. برای شرکت در دوره های عمومی داشتن مدرک دیپلم از سوی همه فراگیران الزامی است و برای شرکت در دوره های تخصصی متناسب با نوع دوره، هر فرد لازم است تا مدرک خاصی که برای پیش نیاز در نظر گرفته شده است را در زمان ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی به مسئول مربوطه ارائه دهد. 

نحوه ثبت نام کلاس های جهاد دانشگاهی

برای ثبت نام دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی لازم است اطلاعات کاملی پیرامون دوره های مرتبط با نیاز خود که در این مرکز برگزار می شوند داشته باشید. پس از یافتن بهترین دوره می توانید با مراجعه به سایت این مرکز، فرآیند انتخاب دوره و ارائه مدارک را به صورت آنلاین انجام داده و شهریه دوره را پرداخت نمایید. در پنل مربوطه اطلاعات مرتبط با تعداد نفرات شرکت کننده در دوره و زمان برگزاری و نوع برگزاری کلاس های جهاد دانشگاهی به شما ارائه می شود.

در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق تر در این مورد دارید و یا زمان کافی برای جستجو و ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی را ندارید و از اعتبار مدرک جهاد دانشگاهی در دوره های مختلف مطلع نیستید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله …. را مطالعه فرمایید.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با دسته بندی دوره های جهاد دانشگاهی و زیر گروه های آن آشنا کنیم و پیرامون شرایط لازم برای ثبت نام دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که برای شرکت در کلاس های جهاد دانشگاهی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان آگاه ما در مرکز تخصصی الو سلام مشاور در ارتباط باشید. سلام مشاور پایگاه اطلاع رسان تخصصی است که شما را در رسیدن به موفقیت های شغلی و تحصیلی حمایت و هدایت می کند.

پرسش های متداول

برای شرکت در کلاس های جهاد دانشگاهی چه مراحلی را باید انجام دهیم؟

داشتن اطلاعات کافی پیرامون دوره خاص مدنظر و طی کردن مراحل ثبت نام از مهمترین اقدامات لازم برای شرکت در کلاس های جهاد دانشگاهی است که مشاوران ما این فرآیند را به صورت خودکار و بر اساس نوع نیاز شما در سریعترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما انجام می دهند.

دسته بندی دوره های جهاد دانشگاهی شامل چه موضوعاتی است؟

دسته بندی دوره های جهاد دانشگاهی معمولا شامل آموزش های عملی و فنی، نظری و علمی و هنر می شود. رشته های فنی مهندسی، پیراپزشکی و پزشکی و همچنین رشته های تربیتی نیز در این دسته بندی ها قرار دارند.

 شهریه دوره های جهاد دانشگاهی چقدر است؟

شهریه کلاس های جهاد دانشگاهی متناسب با نوع دوره و طول آن متفاوت است. دوره های بلند مدت نسبت به دوره های کوتاه مدت دارای شهریه بیشتری خواهند بود.

شماره تماس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا