آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، به منظور جذب نیرو و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه های اجرایی به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

محتوای جدول

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 پاییز امسال برگزار می شود.
هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، به منظور جذب نیرو و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه های اجرایی به صورت هماهنگ و توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98

 آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 در اواخر شهریور 1403 ثبت نام خواهد داشت و دواطلبان می توانند به صورت اینترنتی و از سایت سنجش برای ثبت نام اقدام کنند.

همزمان با شروع ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام برای دانلود در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.
متقاضیان برای اطلاع از شرایط آزمون استخدامی ، اطلاعات و جزئیات ثبت نام، شغل ها و محل های استخدام و … باید قبل از اقدام به ثبت نام، این دفترچه را مطالعه کنند یا با مشاوران تحصیلی ما تماس بگیرند.

همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سنجش قرار می گیرد.

آزمون استخدامی 1403 برای جذب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش برگزار می شود.سازمان هایی که از طریق آزمون استخدامی نیرو جذب خواهند کرد به زودی اعلام می شوند اما تاکنون جذب در آموزش پرورش برای حق التدریسی ها و دواطلبان آزاد قطعی است.

برای ثبت نام آزمون استخدامی 1403 از اواخر شهریور به پایگاه اطلاع رسانی سنجش مراجعه کرده و بعد از مطالعه شرایط آزمون استخدامی  که در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده، برای ثبت نام اقدام نمایید.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 در نیمه دوم آبان ماه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
توضیحات لازم برای زمان توزیع کارت های ورود به جلسه، در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده است.

در صورتی که در مورد آزمون استخدامی 1403 ، شرایط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، روش ثبت نام و … نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاوران ما در  “الو سلام مشاور” تماس بگیرید تا در مورد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  و شرایط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

  • شرایط آزمون استخدامی  چیست؟
  • هزینه ثبت نام آزمون استخدامی  چقدر است؟
  • نمونه سؤالات دوره های قبل را از کجا تهیه کنیم؟
  • مواد امتحانی آزمون چیست؟
  • برای قبولی در آزمون، چه منابعی را مطالعه کنیم؟

برای آگاهی از:

استخدام وزارت نفت

استخدام دانشگاه افسری ارتش

استخدام سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

این مقالات را مطالعه فرمایید.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا