مشاوره آزمون MSRT

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ border=’5′ border_color=’#b02b2c’ radius=’10px’ radius_sync=’true’ background_color=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-cx0qzz’] [av_content_slider heading=” columns=’1′ animation=’slide’ navigation=’no’ autoplay=’true’ interval=’7′ font_color=” color=” av_uid=’av-apvt9r’] [av_content_slide title=” link=” linktarget=” av_uid=’av-9mzclr’]

منابع و ضرایب آزمون MSRT چیست؟ مدارک لازم برای ثبت نام چیست؟

سؤالات خود را از مشاوران تحصیلی ما بپرسید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

[/av_content_slide] [av_content_slide title=” link=” linktarget=” av_uid=’av-ozhi7′]

کلیه سؤالات خود درباره شرایط ثبت نام آزمون MSRT و زمان ثبت نام و برگزاری آزمون

آن را از مشاوران تحصیلی “الو سلام مشاور” بپرسید.

92 18 110 0922

[/av_content_slide] [/av_content_slider] [/av_one_full] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av_uid=’av-20d9r’] [av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-3w55bz’ admin_preview_bg=”]

مشاوره آزمون MSRT

یکی از آزمون های مهمی که دانشجویان برای ورود به دوره های تحصیلات عالی به ویژه دکتری لازم دارند مدرک زبان است. برای بسیاری از رشته ها به صورت پیش نیاز باید اخذ و ارائه گردد. یکی از این آزمون ها آزمون MSRT است که در داخل کشور برگزار می شود. برای ورود به رشته هایی مانند دکتری تخصصی یا ارائه مدرک زبان به وزارت علوم و دانشگاه های داخل کشور مورد نیاز می باشد.

برای کسب مدرک آزمون MSRT نیاز به کمک و کسب اطلاعاتی است که با مشاوره آزمون MSRT می توانید از چگونگی اخذ این مدرک آکاهی پیدا کنید.آزمون MSRT برای آن دسته از داوطلبانی که می خواهند از مقطع لیسانس به دوره پزشکی تخصصی وارد شوند نیز مورد نیاز است. برای کسب این مدرک نیاز به کمک و کسب اطلاعاتی است که با مشاوره آزمون MSRT می توانید از چگونگی اخذ این مدرک آکاهی پیدا کنید.

این آزمون از لحاظ ساختاری شبیه آزمون MHLE می باشد که در کشورهای دیگر برگزار می گردد. دوره MSRT توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌گردد. برای داوطلبانی که می خواهند از شیوه و تکنیک های پاسخ دهی به سؤالات این آزمون آگاهی یابند مشاوره آزمون MSRT می تواند بسیار کمک کننده باشد.

زمانبندی و دوره های برگزاری این آزمون در کشور بسیار شناور می باشد. که امکان را برای داوطلبان فراهم می کند تا بتوانند در زمان هایی که وقت آزاد دارند و می توانند به تقویت زبان خود بپردازند در آزمون های این دوره شرکت نمایند.

بخش های آزمون MSRT

آزمون MSRT در چند سطح برگزار می گردد که دارای بخش های مختلفی می باشد. از جمله بخش هایی که در این آزمون وجود دارد، بخش واژگان زبان انگلیسی است که از سطح اینترمدیت تا حرفه ای می باشد.

در مشاوره آزمون MSRT بخش دیگری که مطرح است بخش ساختار یا گرامر می باشد. در این بخش داوطلبان باید آگاهی خوبی از گرامر و قواعد زبان انگلیسی داشته باشند. همچنین باید بتوانند تست های مربوط به این موضوعات را به خوبی پاسخ دهند.

آنچه که در مورد این بخش در مشاوره آزمون MSRT بر آن تأکید می شود، آن است که داوطلبان صرفاً با حفظ کردن نکات گرامری نمی‌ توانند به سؤالات مربوط به این بخش پاسخ دهند و حتماً باید آن را به خوبی درک نموده و یاد گرفته باشند.

در مشاوره آزمون MSRT یکی دیگر از بخش هایی که برای این آزمون باید فرا گرفته شود، مهارت های کافی در بخش درک مطلب و درک مفاهیم می باشد. برای یادگیری و انجام موفقیت آمیز این بخش داوطلبان باید دارای دامنه لغات بسیار خوب و سرعت عمل بالا باشند تا بتوانند در این بخش متون مختلفی که ارائه می شود را خوانده و به سرعت به سؤالاتی که در مورد متن می‌ آید را پاسخ دهند. در این بخش معمولا موضوعاتی که برای ارائه متون استفاده می گردد. در حوزه‌ هایی مانند جغرافی زمین شناسی، نکات پزشکی و سلامت، زیست شناسی، تاریخ و علوم اجتماعی می باشد.

یکی دیگر از بخش هایی که در مشاوره آزمون MSRT مورد تأکید می باشد و داوطلبان باید به اندازه کافی در آن مهارت به دست آورند، بخش شنیداری یا لیسنینگ می باشد. داوطلبان باید با گوش فرا دادن به شبکه های انگلیسی زبان، پادکست ها و ویس های در دسترس به تقویت این مهارت بپردازند. همچنین می توانند از فیلم ها و سریال های زبان اصلی برای تقویت این مهارت خود استفاده نمایند.

زمان برگزاری آزمون MSRT

این آزمون در کشور در 10 تاریخ مشخص شده برگزار می شود. همچنین ظرفیت برگزاری این آزمون محدود می باشد و امکانات لازم برای برگزاری تعداد بیشتر وجود ندارد. داوطلبان می توانند از طریق مشاوره آزمون MSRT از تاریخ ها و نحوه قرار گرفتن در اولویت امتحان و انجام این آزمون اطلاعات لازم را کسب نمایند.

نمره قبولی این آزمون از ۱۰۰ محاسبه شده و حد نصاب قبولی آن نمره بیشتر از ۵۰ می باشد. اما کسانی که نمره شان از ۷۵ بیشتر باشد تا یک سال نمی توانند آزمون مجدد را انجام دهند.

این آزمون صد سؤال MSRT دارد. ۳۰ سؤال مربوط به بخش شنیداری است که زمان آن حدود ۳۵ دقیقه است. ۳۰ مورد مربوط به بخش دستور زبان و گرامر است که مدت زمان پاسخگویی به آنها حدود ۲۰ دقیقه می باشد. ۴۰ سؤال در در زمینه درک مطلب است که زمان پاسخگویی ۵۵ دقیقه می باشد. همه سؤالات به صورت یک مرحله ای در یک دفترچه توزیع می شود.

هزینه ثبت نام آزمون MSRT

هزینه ثبت نام در آزمون ام اس آر تی ۶۰ هزار تومان می باشد. و افراد باید از طریق پروفایل خود در سایت ثبت نام سه روز قبل از آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. کسانی که در این آزمون شرکت می کنند نمی توانند از شرکت در آن انصراف دهند. نکته ای که در مورد این آزمون قابل ذکر می باشد آن است که این آزمون نمره منفی ندارد. داوطلبان در صورت دادن پاسخ اشتباه به هر دلیلی، به پاسخ سؤالات دیگر و جواب های درست آنها آسیبی نخواهد رسید.

زمان برگزاری آزمون MSRT

روز آزمون، امتحان در ساعت ۹ صبح برگزار می گردد و باید یک ساعت پیش از برگزاری آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشید. هنگام ارائه نتایج یک بارکد در انتهای کارنامه شما درج می گردد. نهادهایی که نیاز به سنجش صحت نمره شما دارند می تواند از طریق آن از سایت برگزاری آزمون MSRT صحت نمره شما را از طریق این بارکد بررسی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره آزمون MSRT می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با مشاوران و کارشناسان “الو سلام مشاور” در این حوزه تماس حاصل نمایید و از اطلاعات لازم برای شرکت در این آزمون بهره‌مند گردید.الو سلام مشاور.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

  • آیا این آزمون برای دانشگاه های خارج از کشور نیز می‌ تواند قابل قبول واقع شود؟
  • در روز برگزاری آزمون چه ابزار و لوازمی باید همراه داشته باشیم؟
  • آیا امکان تغییر زمان آزمون MSRT وجود دارد؟
  • نحوه ثبت نام در آزمون MSRT به چه صورت است؟
  • اگر داوطلب در یکی از بخش های آزمون دارای ضعف باشد. نتواند به سؤالات آن بخش پاسخ دهد یا اینکه وقت کم بیاورد. اما سؤالات بخش های دیگر را به درستی پاسخ داده باشد آیا در قبولی وی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • چه منابعی برای هر یک از بخش های شنیداری، گرامر و درک مطلب لازم است برای قبولی مطالعه شود؟ 

برای آگاهی از:

ثبت نام آزمون MSRT

آزمون زبان MSRT

آزمون زبان mhle وزارت بهداشت

آزمون زبان EPT

این مقالات را مطالعه فرمایید.

منبع: همراه تحصیلی

[/av_textblock] [av_comments_list av_uid=’av-205nrj’]
پیمایش به بالا