آموزش زبان انگلیسی آنلاین – مزایای یادگیری آنلاین زبان

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

محتوای جدول

اساسا آموزش های متعددی جهت یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. کلاس های گروهی، استفاده از نرم افزار یا اپیلکیشن های آموزشی، کتب آمورشی و آموزش های خصوصی، از روش های متداول آموختن زبان انگلیسی است. اما در این بین، آموزش زبان انگلیسی آنلاین و بصورت خصوصی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اغلب زبان آموزان به دلایل مختلفی همچون مشغله کاری، محدودیت زمانی برای مهاجرت و یا عدم آموختن در کلاس های عمومی، تمایل به آموزش زبان انگلیسی خصوصی دارند. این نوع کلاس ها علاوه بر افزایش نمره زبان آموز از لحاظ آکادمیک، دانش او را در زمینه های مختلف بهبود می بخشد.

تیم الو سلام مشاور، بعنوان یکی از موسسات فعال در زمینه آموزش زبان انگلیسی خصوصی، اقدام به آموزش این زبان بین المللی، بصورت آنلاین نموده است. شما می توانید با انتخاب یکی از نرم افزار های ارتباط تصویری نظیر ایمو و اسکایپ، زبان انگلیسی را بصورت آنلاین و خصوصی، آموزش ببینید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

مزایای آموزش زبان انگلیسی آنلاین خصوصی

آموزش خصوصی زبان، یکی از سریعترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی است که شما را از تجربه کلاس های گروهی خسته کننده، نجات می دهد. مزایای اینگونه یادگیری، بسیار است که به چند مورد به اختصار می پردازیم:

برنامه ریزی مطابق نیاز های شخصی

 از مزایای آموزش زبان انگلیسی خصوصی، می توان به برنامه ریزی استاد بر حسب اهداف، مهارت و نیاز زبان آموز اشاره نمود. مربی زبان در آموزش های خصوصی، بر روی اهداف و توانایی های فرد تمرکز می کند و از پرداخت به موضوعات غیر ضروری پرهیز می کند.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

دسترسی به اساتید با تجربه در هر نقطه جغرافیایی

در صورت استفاده از کلاس آنلاین شما می توانید به اساتید برجسته در هر نقطه دسترسی داشته باشید. در شیوه سنتی کلاس زبان آموز باید به صورت حضوری در کلاس شرکت کند. این مساله برای افرادی که در شهر خود به استاد برجسته دسترسی ندارند مشکل ساز است. همچنین در شهرهای بزرگ نیز با در نظر گرفتن وقت و هزینه رفت آمد استفاده از کلاس مجازی می تواند امکان دسترسی به استاد را فراهم کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها شود. 

یادگیری یک به یک

 عموما کلاس های خصوصی و یا آنلاین، با حضور تنها یک مربی و یک زبان آموز برگزار می شود. این موضوع از جهت سرعت یادگیری و مهارت های متفاوت در افراد، اهمیت می یابد.

زمانیکه توجه مربی تنها به یک نفر معطوف می شود، می تواند سرعت آموزش خود را بر اساس توانایی زبان آموز در درک زبان انگلیسی، تنظیم کند.

قیمت مناسب در برابر راندمان بالا

 اگرچه هزینه کلاس های خصوصی نسبت به کلاس های گروهی، بیشتر است. اما این موضوع زمانی رنگ می بازد که میزان بازدهی و سرعت پیشرفت زبان آموز، معیار مقایسه باشد.

شما با امتحان نمودن آموزش زبان انگلیسی آنلاین و یا خصوصی، متوجه بازدهی بیشتر خود نسبت به آموزش های گروهی خواهید شد که این مهم، وابستگی بسیاری به کیفیت آموزش معلم خصوصی شما دارد. لذا در انتخاب و سنجش او نیز باید دقت لازم را داشته باشید. علاوه بر این برگزاری کلاس به صوت آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه رفت آمد شما می شود. 

 

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

ارزیابی گام به گام

 با وجود یک زبان آموز در کلاس های خصوصی، مربی زمانی کافی برای ارزیابی گام گام او دارد و می تواند بخش هایی که در آن ضعیف عمل نموده را شناسایی و با تکرار و تمرین مجدد، مشکلات را برطرف سازد.

در کلاس آنلاین با غیبت کردن (آنلاین نشدن در زمان مقرر شده) چیزی را از دست نخواهید داد چون به محض آزاد شدن وقتتان میتوانید تمامی دروس موجود را گوش داده و اگر اشکال داشتید با معلم خود در میان بگذارید (معلم شما همیشه در دسترس است).

یک معلم آنلاین حرفه ای می‌تواند برای شما تکلیف مختص به خودتان را تهیه کند که بتوانید در خارج از کلاس نیز استفاده کنید، مثلا وقتی منتظر دوستتان هستید می‌توانید آنچه را که یاد گرفتید دوره کرده و تمرین کنید.

همانطور که گفته شد آموزش زبان انگلیسی آنلاین و خصوصی، با وجود مزایای بسیاری که دارد، می تواند نیاز افرادی که به اختلالات یادگیری دچار هستند، شرم و خجالت از حضور در جمع دارند و یا قصد مهاجرت دارند را نیز مرتفع سازد.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا