استخدامی سازمان بازرسی – دعوت به همکاری سازمان بازرسی کل کشور

استخدامی سازمان بازرسی - دعوت به همکاری سازمان بازرسی کل کشور
محتوای جدول

استخدامی سازمان بازرسی کشور موضوعی است که افراد زیادی به آن علاقمندند. علاقمندان به همکاری در سازمان بازرسی می توانند با دارا بودن شرایط لازم، در این سازمان مشغول به کار شوند.

به همین علت در این مطلب به شرح استخدامی سازمان بازرسی کشور که در اطلاعیه ای از متقاضیان دعوت به همکاری کرده است و شرایط ثبت نام آن می پردازیم و سپس درباره این سازمان و وظایف آن صحبت خواهیم کرد.

استخدامی سازمان بازرسی - دعوت به همکاری سازمان بازرسی کل کشور

 

شرایط استخدامی سازمان بازرسی کل کشور

سازمان بازرسی کل کشور برای تامین بخشی از نیروی انسانی خود، دعوت به همکاری کرده است. برای این منظور آزمون کتبی  که در جهت تعیین سطح علمی و تخصصی متقاضیان است، برگزار می شود.

متقاضیان در تهران و سایر استان ها می توانند در این آزمون شرکت کنند. هم چنین داوطلبان در صورت قبولی در آزمون، به صورت قراردادی و تمام وقت یا مأمور به خدمت مشغول به کار خواهند شد.

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور

این استخدام صرفا برای آقایان بوده و متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته های مرتبط باشند.

متقاضیان دارای مدرک لیسانس در صورتی که حداقل ۵ سال سابقه تجربی در زمینه مرتبط با تخصص های مورد نیاز دارند نیز می توانند در این آزمون شرکت نمایند. نکته قابل توجه آن است که اولویت استخدام با دارندگان مدرک دکترا است.

 رشته و تخصص های مورد نظر برای استخدامی سازمان بازرسی کشور

 رشته حقوق در تمام گرایش ها و تخصص در زمینه امور حقوقی شامل تسلط بر حقوق تجارت، حقوق اساسی، حقوق مدنی، حقوق اداری، آیین دادرسی کیفری و…

 از دیگر موارد لازم برای استخدامی سازمان بازرسی کشور ، تکمیل فرم ثبت نام و افزودن رزومه کاری است.

از متقاضیان واجد شرایط بر حسب نیاز و اولویت های سازمان بازرسی کل کشور از طریق پیامک برای مصاحبه اولیه و دریافت مدارک دعوت به عمل می آید.

 انجام هر کدام از موارد فوق، شامل تکمیل فرم ثبت نام و انجام مصاحبه و دریافت مدارک به منزله پذیرش و استخدام نخواهد بود.

 همچنین برای پیگیری نتایج درخواست همکاری از هرگونه تماس تلفنی و حضوری با سازمان خودداری نمایید.

در ادامه به شرح مختصری از وظایف سازمان بازرسی کل کشور خواهیم پرداخت.

سازمان بازرسی کل کشور و وظایف آن

سازمان بازرسی کل کشور عملکرد نظارت و بررسی وظایف دستگاه‌های اداری به منظور اجرای درست قوانین را به عهده دارد. این سازمان دارای هیئت بازرسی است و اعضای این هیئت برای حسب مورد، نظارت و رسیدگی به دستگاه های مورد نظر فرستاده می شوند.

در ماده ۲ آیین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور آمده است که وظایف نظارت و بازرسی این سازمان می‌تواند به سه صورت نظارت مستمر، نظارت فوق‌العاده و نظارت موردی انجام شود. این سازمان قادر است در موارد گفته شده، بازرسی و نظارت خود را انجام داده و عملکرد دستگاه را به مسئول مربوطه گزارش دهد.

نحوه انتخاب نیروهای سازمان بازرسی کشور

جذب نیروهای سازمان بازرسی کل کشور به چند طریق صورت می گیرد. جذب نیرو از میان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته و نیز از نیروهای بازنشسته که دارای شرایط لازم هستند، انجام می شود.

هم چنین جذب نیرو از قضات و اشخاص متخصص در امور مختلف و دارای صلاحیت که می‌تواند شامل همکاری دائم یا موقت باشد و در نهایت جذب نیرو از میان کارکنان سایر وزارت خانه ها و موسسات دولتی و یا به صورت طرح استخدامی و آزمون انجام می پذیرد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات جامع تر درباره شرایط و مراحل استخدام سازمان بازرسی کشور با مشاورین مرکز تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

  • تاریخ برگزاری آزمون سازمان بازرسی و اعلام نتایج چه موقع خواهد بود؟

  • حوزه‌های مرتبط کاری به منظور سابقه تجربی شامل چه فعالیت هایی می شود؟

  • آیا امکان استخدام رسمی در سازمان بازرسی وجود دارد؟

شماره تماس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا