تست روانشناسی ازدواج

انجام تست روانشناسی ازدواج و تست شخصیت شناسی ازدواج به شما کمک می کند طرف مقابل را به خوبی بشناسید و تصمیم درستی بگیرید.در جلسات مشاوره 5 تست انجام می شود.

محتوای جدول

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-2f80ibe’ admin_preview_bg=”]

چرا مشاوره ازدواج؟

ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات زندگی هر فرد است و برای اینکه تصمیم درستی بگیرید لازم است قبل از ازدواج همه جوانب انتخاب خود را به خوبی بسنجید.
یکی از کارهایی که به شما کمک می کند تا زیر و بم شخصیت طرف مقابل را بشناسید، مراجعه به مشاور ازدواج و انجام تست شخصیت شناسی ازدواج است.

تست روانشناسی ازدواج


انجام تست روانشناسی ازدواج و تست شخصیت شناسی ازدواج به شما کمک می کند طرف مقابل را به خوبی بشناسید و تصمیم درستی بگیرید.

با 6 تست روانشناسی ازدواج آشنا شوید

تست شخصیت شناسی MBTI

تست شخصیت شناسی به شما کمک می کند تا با شناخت خود در مواردی همچون تمایلات کاری، تعاملات اجتماعی، برخورد با افراد و به طور کلی جنبه های شخصیتی خود، اطلاعات مفیدی راجع به سلایق و علایق خود به دست آورید. شخصیت های برون گرا یا درون گرا، شهودی یا حسی، ادراکی یا قضاوتی و احساسی یا منطقی بودن در این تست آشکار می شوند.

تست سنجش صفات پنج گانه شخصیتی NEO-FFI

صفات پنجگانه شخصیتی شامل روان نژندی، برونگرایی، انعطاف پذیری، دلپذیربودن و مسؤولیت پذیری و با وجدان بودن می باشد. در این تست شما با نوع صفات شخصیتی خود آشنا شده و می آموزید که ویژگی های این تیپ شخصیتی چه مواردی می باشد.

تست روانشناسی همسر مناسب

شما با پاسخ دادن به سوالات این تست روانشناسی ازدواج میل به ازدواج را در وجود خود جستجو کرده و متوجه می شوید که در این برهه از زندگی نیازی به ازدواج کردن دارید و یا صرفا بر اساس شرایط و موقعیت و یا فشار های خانوادگی اقدام به ازدواج کرده اید.

تست روانشناسی مسئولیت پذیری

با انجام این تست روانشناسی ازدواج متوجه می شوید که تا چه حد نسبت به زندگی خود و یا شریک زندگی تان مسئولیت پذیر بوده و سعی در برطرف کردن مشکلات و موانع دارید.

انجام این تست روانشناسی خصوصا پیش از ازدواج کمک می کند تا با شناخت مسئولیت پذیری طرف مقابل خود با تامل و دقت بیشتری انتخاب خود را مورد بررسی قرار دهید.

تست روانشناسی باور به تفاوت های زن و مرد

با انجام این تست خصوصا قبل از ازدواج و رسمی شدن رابطه، افراد در می یابند که طرف مقابل خود تا چه حد به تفاوت های زن و مرد آشنایی داشته و با باور و شناخت ویژگی های جنسیتی خود سعی در انجام وظایف مربوط به خود می کند.

تست روانشناسی گذشت زوجین

تست روانشناسی گذشت زوجین به افراد کمک می کند تا پیش از ازدواج به گونه ای علمی نسبت به میزان گذشت طرف مقابل خود در زندگی پی ببرند. از آن جایی که گذشت در زندگی یکی از نکات مهم و کلیدی برای دوام و پایایی ازدواج است بنابراین افراد با انجام این تست روانشناسی ازدواج می توانند به شناخت درستی نسبت به طرف مقابل خود دست یابند.

تست روانشناسی ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج چگونه به ما کمک می کند؟

مشاوره پیش از ازدواج به نوعی جنبه ی پیشگیری از ایجاد مشکلات بعدی در زندگی را داشته و به ما کمک می کند تا با انتخاب درست شریک زندگی خود، در مسیر خوشبختی قدم برداریم. جلسات مشاوره پیش از ازدواج به صورت فردی و دو نفره انجام شده و با انجام تست های روانشناسی کمک می کند تا با شناخت صحیح از خود و نیز طرف مقابل، اطلاعات درستی درباره ی زندگی با یکدیگر کسب کنیم.

مشاوره پیش از ازدواج کمک می کند تا تفاوت های کلیدی یکدیگر را شناخته و بی مهابا وارد یک زندگی سراسر درگیری و تنش نشویم. مشاوران در جلسه ی مشاوره پیش از ازدواج با تحلیل تست های روانشناسی ازدواج شما و نیز سوالاتی که در خصوص خط قرمز های طرفین می پرسند، موجب روشن کردن مسیر زندگی پیش روی افراد شده و حقایق زندگی پس از ازدواج دو طرف را بیان می کنند.

همچنین مشاوره پیش از ازدواج کمک می کند تا سطح توقعات و آرزو های دو طرف روشن شده و شما بتوانید با شناخت درست نسبت به طرف مقابل خود، وارد زندگی مشترک شوید. شناخت درست از طرف مقابل برای شروع یک زندگی مشترک می تواند بسیار مفید بوده و از مشکلات احتمالی بعدی شما جلوگیری کند.

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-1cpdyey’ admin_preview_bg=”]

چه زمانی باید تست شخصیت شناسی ازدواج را انجام دهیم؟

بهترین زمان برای انجام تست های پیش از ازدواج، زمانی است که هر دو نفر قصد جدی برای ازدواج دارند.
در واقع دو نفر مدتی با هم رفت و آمد کرده و نسبت به هم کمی آشنایی دارند و خانواده ها در جریان هستند اما هنوز اقدام اساسی برای ازدواج صورت نگرفته است.

بهتر است قبل از رسمی شدن رابطه، این تست ها را انجام دهید.

انجام تست ها برای این است که هر دو نفر نسبت به شخصیت یک دیگر آگاهی کامل تری پیدا کنند.
به این دلیل که شناخت اولیه بعد از چند جلسه رفت و آمد صورت می گیرد.

اگر می خواهید در مورد اهمیت تست روانشناسی ازدواج بیشتر بدانید یا تمایل به انجام تست شخصیت شناسی ازدواج دارید، می توانید، با دپارتمان مشاوره “الو سلام مشاور” تماس بگیرید و در مورد تست های پیش از ازدواج اطلاعات کامل تری را دریافت کنید.الو سلام مشاور.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

  • تست روانشناسی ازدواج چه مزایایی دارد؟
  • تست شخصیت شناسی ازدواج درباره چیست؟ چه سؤال هایی پرسیده می شود؟
  • آیا انجام تست روانشناسی ازدواج قبل از عقد لازم است؟
  • مشخصات یک مشاوره خانواده خوب چیست؟

منبع: میگنا

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-w3xguy’]

محتوای جدول

پیمایش به بالا