تغییر زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

تغییر زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

محتوای جدول

زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – 19 در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها به تعویق افتاد.

موسسات، سازمان ها، ادارات دولتی برای استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می کنند.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 زیر نظر سازمان اداری و استخدامی که مقرر شده بود در تاریخ 6 و 7 آذر ماه برگزار شود مجددا زمان آن تغییر کرد.

افرادی که علاقمند به استخدام در ادارات و موسسات دولتی هستند می بایست در آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی سال 99 شرکت کنند و در رشته دلخواه و سازمان منتخب خود، در صورت قبولی استخدام شده و فعالیت خود را آغاز نمایند.

تغییر زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

تغییر زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

متقاضیان برای استخدام نهایی در سازمان مورد نظر خود می بایست تمام مراحل پذیرش مانند شرکت در آزمون کتبی، انجام مصاحبه حضوری، تایید مدارک و .. را با موفقیت سپری کنند.

بنابراین اولین مرحله برای استخدام در ادارات دولتی، شرکت در آزمون کتبی استخدامی دستگاه های اجرایی و کسب حد نصاب نمره قبولی برای ورود به مرحله دوم یعنی مصاحبه می باشد.

زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی همزمان با شروع فرآیند نام نویسی آن اعلام شد و به دلیل بحران های موجود به تعویق افتاد.

به منظور اطلاع رسانی برای داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون استخدامی موسسات دولتی، از زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 با الو سلام مشاور همراه باشید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99

به دلیل اینکه بسیاری از داوطلبان بنا بر دلایلی از جمله بیماری  کرونا و برگزاری کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد زمان کافی برای مطالعه در آزمون استخدامی ادارات دولتی را نداشتند و از آنجا که وضعیت سلامتی داوطلبان در اولویت قرار دارد، با توجه به شرایط حاد وضعیت کوید -19  تصمیم بر آن شده است که زمان برگزاری آزمون به تعویق انداخته شود تا دانشجویانی که به بیماری کرونا مبتلا هستند شرایط بهبودی پیدا کنند و زمان لازم برای مطالعه را داشته باشند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با فرآیند نام نویسی آن به داوطلبان اعلام می شود و آن ها می توانند برنامه ریزی دقیق و بهینه ای را برای مطالعه منابع و رفرنس های این آزمون انجام دهند.

همه ی داوطلبانی که در هنگام ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بتوانند تمام مراحل ثبت نام را با موفقیت طی کنند و کد رهگیری دریافت نمایند مجاز به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 در رشته و سازمان  منتخب مورد نظر خود خواهند بود.

این آزمون معتبر زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود.

اصولا در فرآیند نام نویسی هر دوره این آزمون، جزئیات زمان و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ادارات و موسسات دولتی هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 اعلام می شود.

در صورتی که به دلایل وضعیت سلامت عمومی و شیوع فزاینده بیماری خطرناک کوید – 19 این زمان دست خوش تغییرات شده است.

معین شده بود این آزمون در 7 و 8 آذر ماه برگزار شود، طی اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به 11 و 12 دی ماه  سال جاری (99) انتقال یافت.

بنابراین داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری تعیین شده، مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه خواهند بود. دریافت کارت ورود به جلسه برای تمامی متقاضیان الزامی می باشد.

سازمان سنجش تاکید کرده است که همه ی داوطلبان برای اینکه از جزئیات برگزاری آزمون مطلع شوند می بایست کارت ورود به جلسه خود را که در 7 دی ماه منتشر می شود پرینت بگیرند و در روز برگزاری آزمون استخدامی ادارات دولتی باید کارت ورود به جلسه خود را به صورت برگه پرینت گرفته شده، به همراه داشته باشند.

جمع بندی

زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نکته ای بسیار مهم برای متقاضیان استخدامی ادارات و سازمان های دولتی است که باید از زمان دقیق برگزاری آزمون خود مطلع شوند تا بتوانند در موعد مقرر  در آزمون استخدامی با سلامت جسمی و روحی شرکت نمایند.

تمام دغدغه سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان سنجش و آموزش کشور برگزاری این آزمون در شرایط سلامت جسمی و روانی برای داوطلبین است و همانطور که بیان شد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 در روز 11 و 12 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

 

ما در این مقاله زمان تغییر زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را برای شما عزیزان عنوان کردیم. اگر سوالی در باره تغییر زمان برگزای این آزمون و نحوه شرکت در آن را دارید با الو سلام مشاور تماس بگیرید.مشاوران ما آماده راهنمایی و کمک به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا