ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو

ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو

محتوای جدول

شرکت در آزمون های استخدامی با امید پیدا کردن شغل برای بسیاری از جوانان تحصیل کرده که خیل عظیمی از اقشار جوان بیکار را در جامعه ما تشکیل می دهند به عنوان یک دغدغه اصلی مطرح می شود.

شنیدن خبر آزمون استخدامی می تواند بارقه ای از امید را در دل جوانان جویای کار به امید قبولی روشن نماید، ما در این مقاله سعی داریم در همین راستا به اطلاع رسانی در مورد آزمون استخدامی شرکت ایرانخودرو و ذکر شرایط آن بپردازیم تا شما عزیزان متقاضی بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به شرکت در آن اقدام نمایید.

امیدواریم که مطالعه این مقاله بتواند در رفع گوشه ای از دغدغه های شما در جهت شرکت در این آزمون موثر واقع شود. مباحثی که قرار است در این مطلب به آنها پرداخته شود، به شرح زیر می باشند:

ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو

ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو

 طبق اطلاعیه ای که در سایت سازمان سنجش با عنوان ثبت نام آزمون استخدامی ایرانخودرو قرار گرفته این شرکت قصد دارد آزمون استخدامی جهت جذب و استخدام متقاضیان بومی که دارای شرایط تعیین شده باشند را به شکلی قراردادی از استان های تهران و البرز برگزار نماید.

گروه صنعتی ایران خودرو در جهت تحقق شعار جهش تولید و در راستای تقویت قابلیت های علمی و مهارتی مجموعه نیروی انسانی خود تصمیم به برگزاری آزمون استخدامی کرده که طی آن 400 نفر از جوانان فارغ التحصیل متخصص و متعهد بومی ساکن در استان های تهران و البرز را به صورت قرار دادی در عنوان های شغلی کارشناسی و تکنسین بخش های مختلف سایت مرکزی تهران به خدمت مجموعه خود درخواهد آورد.

بعد از ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو، افراد متقاضی از طریق شرکت در آزمون علمی و گذراندن مصاحبه های فنی و تخصصی گزینش شده و برای اشتغال در مجموعه جذب خواهند شد.

اشتغال این افراد به صورت قرار دادی بوده و جایگزین نیروی کار در شرف بازنشستگی خواهند شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو

زمان آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو برای متقاضیان واجد شرایط از تاریخ 8/8/1402 الی 18/8/1402 تعیین شده است.

افراد متقاضی واجد شرایط می توانند در طول تاریخ ذکر شده با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به آدرس Sanjesh.org فرم تقاضامه ثبت نام در آزمون استخدامی قراردادی شرکت ایران خودرو  را تکمیل کرده و آماده شرکت در این آزمون شوند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط این آزمون همانگونه که پیش تر نیز اشاره شد از طریق سایت رسمی سازمان سنجش انجام خواهد شد.

افراد متقاضی می توانند در بازه ی زمانی مشخص شده با مراجعه به این سایت و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن فرم تقاضانامه آزمون استخدامی را تکمیل نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو در سال 1402

شرایط و معیارهای خاصی برای استخدام نیروی کار در شرکت ها و سازمان های مطرح وجود در سرتاسر جهان وجود دارد. برای همه مدیران شرکت های مطرح و شناخته شده این امر به خوبی روشن است که نیروی انسانی مهمترین سرمایه آنها برای رسیدن به اهداف است.

در همین راستا نیز تلاش آنها برای انتخاب بهترین و کارآمدترین نیروی کاری می باشد.

شرکت ایران خودرو نیز شرایط و معیارهای خاص خود را جهت جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود به شرح زیر اعلام کرده است:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن منع قانونی به لحاظ شرایط نظام وظیفه عمومی
  • اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشود
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • داشتن حداقل 18 سال تمام برای تمام افراد متقاضی
  • برای دارندگان مدرک دیپلم 25 سال، مدرک تحصیلی کرادانی 28 سال، کارشناسی 32 سال و دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 35 سال و برای متقاضیان با مدرک دکتری محدودیت سنی وجود ندارد.
  • ارائه مدرک تحصیلی یا اصل گواهی فراغت از تحصیل با ذکر معدل
  • برای متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دیپلم ارائه اصل گواهی نامه دیپلم که مورد تایید آموزش و پرورش باشد الزامی است.
  • دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم بایستی اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت صادر شده از دانشگاه، دانشکده یا مراکز فنی و حرفه ای را ارائه نمایند.

شرایط ذکر شده شرایط کلی و عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو می باشد و شما برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1402 را دانلود کرده و شرایط ثبت نام را مطالعه بفرمایید.

نحوه دانلود دفترچه استخدامی ایران خودرو

همانگونه که ذکر شد اطلاعیه استخدامی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی سازمان سنجش قرار گرفته و شما می توانید با مراجعه به این سایت به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی که غالبا چند روز قبل یا همزمان با آغاز ثبت نام فعال می شود دسترسی داشته باشید و با مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام از شرایط آن مطلع شوید.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله و در راستای اطلاع رسانی برای شما متقاضیان عزیز جویای کار، شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون استخدامی در صورت مواجهه با هر گونه مشکل و سوالی در خصوص شرایط یا دیگر مندرجات آن و یا هر سوالی در خصوص این آزمون با کارشناسان و مشاوران ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره ای تخصصی در این زمینه بهره مند شوید.

همچنین همکاران ما در مرکز مشاوره الو سلام مشاور آماده ارائه خدمات در خصوص مطلع ساختن شما همراهان عزیز از آخرین اطلاعات مربوط به آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو در سال 1402 بوده و حتی قادر به پاسخگویی در زمینه سایر آزمون های استخدامی مرتبط در این حیطه خواهند بود. می توانید با همراهی ما در شبکه های اجتماعی اطلاعات خود را در این زمینه بروز کنید.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا