ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

محتوای جدول

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ یکی از فرآیندهایی است که علاقمندان به ورود به این حیطه کاری درصدد انجام آن و فراگیری آموزش های مرتبط با آن هستند.

در این دوره ها موضوعات مختلفی پیرامون شناخت دستگاه های پکیج و شوفاژ، نحوه و اصول عیب یابی و تعمیرات آن ها به فراگیران دوره، آموزش داده می شود.

این دوره ها معمولا در آموزشگاه های معتبر برگزار می شوند و در پایان دوره، مدرک پایان دوره به فراگیرانی که توانسته اند در پروژه نهایی، حد نصاب نمره را کسب کنند، اعطا می شود.

انتخاب بهترین مرکز آموزشی برای ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ، یکی از مهمترین اقداماتی است که علاقمندان می بایست انجام دهند.

به همین منظور بررسی ویژگی های مراکز آموزشی و انتخاب بهترین مرکز، نیازمند زمان و هزینه برای مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به این مراکز دارد.

ما در کارگروه تخصصی الو سلام مشاور، با مقایسه صلاحیت ها و مزایای هر کدام از این آموزشگاه ها، نتیجه نهایی را مطابق با نوع نیاز شما عزیزان و ساعات فراغت و نوع مدرک مورد نظرتان، در قالب پیشنهاد برای ثبت نام در چند مرکز ارائه می دهیم.

شما عزیزان می توانید بدون صرف زمان و هزینه، بهترین مرکز آموزشی را انتخاب و عملیات ثبت نام دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ را انجام دهید. در این مقاله نیز به معرفی این رشته و ویژگی های خاص آن خواهیم پرداخت.

در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

با توجه به گستردگی مراکزی که مجری دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ هستند، یافتن بهترین مرکز از میان این آموزشگاه ها برای کسب مهارت لازم و استادکار شدن در این حیطه شغلی، یکی از نیازهای ضروری شما عزیزانی است که تمایل به فعالیت در این رشته دارید.

ثبت نام دوره های کوتاه مدت آموزشی و یا دوره های بلند مدتی که این رشته را ارائه می دهند همواره نیازمند بررسی و مقایسه است تا بهترین مرکز از میان سایر مراکز انتخاب شده و عملیات ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ در آن انجام شود.

ما در مرکز تخصصی الو سلام مشاور این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مجری دوره تعمیرات شوفاژ و پکیج بتوانید از خصوصیات هر مرکز آگاهی یابید.

همچنین قوانین ثبت نام و سرفصل های تخصصی هر دوره نیز متناسب با نوع نیازتان به شما عزیزان اطلاع رسانی می شود و فرآیند ثبت نام و پرداخت شهریه مرکز مورد نظرتان نیز آموزش داده می شود.

دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ از سری دوره های پر مخاطبی است که به دلیل گستردگی بازار این حیطه، مورد استقبال فراوان از سوی کارشناسان قدیمی برای به روز رسانی اطلاعاتشان و همچنین جدیدالورود ها برای انتخاب این شغل، قرار گرفته است.

معرفی دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ

بهترین دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ طبیعتا می بایست دارای پارامترها و ویژگی های برتری باشد که از سوی مراکز معتبر و دارای سابقه طلایی در این زمینه برگزار می شود.

در لیست رشته های فنی حرفه ای رشته تعمیرات شوفاژ و پکیج به دلیل روی آوردن بسیاری از مردم برای استفاده از این تجهیزات به جای وسایل گرمایشی قدیمی همچون بخاری و آبگرمکن، بسیار پر رونق است.

بهترین دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ می بایست با مانور اساسی بر روی موضوعات و سرفصل های پر کاربرد و اختصاص ساعات بیشتری از دوره به کلاس های عملی و کارگاهی برگزار شود.

تمامی مواردی که مرتبط با سرویس این تجهیزات و تعمیرات و نحوه نگهداری از ان ها مطرح می شود، می بایست در دوره آموزش داده شود.

دوره های آموزش تعمیرات پکیج و شوفاژ عمدتا در قالب یک دوره جامع برگزار می شود و تمامی سرفصل ها در این دوره مورد پوشش آموزش قرار می گیرد.

اما ممکن است برخی از مراکز به دلیل ارائه مباحث تخصصی تر و الزام به ارائه مدرک بین المللی به فراگیران، این دوره را طولانی تر و در قالب دو دوره مجزای مقدماتی و تخصصی تفکیک کنند.

اما عمده ترین خصوصیاتی که در دوره تعمیرات شوفاژ و پکیج مد نظر مراکز برگزار کننده قرار می گیرد، موارد زیر است:

  • استفاده از استادان و مهندسان بسیار با تجربه در زمینه آموزش مباحث دوره، از سیاست های مراکز معتبر برگزار کننده است.
  • ممکن است پس از پایان دوره برخی از فراگیران نیاز به تکرار و یا شرکت در برخی از جلسات داشته باشند که این امکان در اختیارشان قرار می گیرد.
  • پس از اتمام دوره کسانی که مهارت و شایستگی کافی را کسب کرده باشند، به مراکز معتبر و سرشناس معرفی می شوند.
  • ارائه مدارک معتبر پایان دوره به کسانی که حد نصاب نمره را آورده باشند مد نظر قرار می گیرد.

موضوعات آموزشی دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ

در دوره تعمیرات شوفاژ و پکیج، اصلی ترین و پر کاربردترین موضوعات مورد نیاز تعمیرکاران و کارشناسان پکیج و شوفاژ در قالب ساعات کلاسی تئوری و عملی در اختیارشان قرار می گیرد.

مهمترین موضوعی که در این دوره مد نظر قرار می گیرد، نحوه عیب یابی انواع پکیج ها و سرویس و تعمیر شوفاژ است.

داشتن مهارت کافی برای شناخت ارور ها یا خطاهای تجهیزات گرمایشی خانگی نیز در این دوره گنجانده شده است.

همچنین نحوه رفع خطاهای برد و یا تعمیر و تعویض آن نیز که موضوع بسیار مهمی است، به صورت اختصاصی به فراگیران آموزش داده می شود.

نحوه کار با انواع پکیج ها از جمله برندهای داخلی و خارجی معتبر مانند بوتان، ایران رادیاتور و سایر برندهای خارجی نیز در کلاس های عملی آموزش داده یم شود.

برخی از پکیج ها به دلیل داشتن ماهیت ترکیبی، نیاز به رفع عیوب و تعمیر به صورت سیستمی دارند که در صورت مهارت و تجربه فرد تعمیرکار، قادر به راه اندازی مجدد خواهند بود.

از رایج ترین موضوعات آموزشی دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ موارد زیر است:

  • تسلط کافی بر مونتاژ و باز و بسته کردن پکیج و شوفاژ
  • شناخت عیوب و عیب یابی سریع و اصولی انواع پکیج ها
  • شناخت انواع مدار ها و بردهای دیجیتالی دستگاه های گرمایشی
  • رفع عیوب و تعمیر انواع پکیج های زمینی یا دیواری

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

سرفصل های آموزشی دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ

همانطور که به آن اشاره کردیم، برخی از دوره هایی که در مراکز معتبر و با سابقه دیرینه تر برگزار می شوند، متناسب با نوع نیاز مخاطبان و فراگیران، به دو دوره تخصصی و مقدماتی تقسیم می شوند.

این دوره ها بهترین زمینه را برای شناخت درست از این رشته و تسلط کافی بر موضوعات و سرفصل ها برای فراگیران فراهم می کند.

در بهترین دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ سعی شده تا تمامی سرفصل ها در صورت امکان در یک دوره گنجانده شود.

از جمله رایج ترین سرفصل های آموزشی دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ موارد زیر است:

  • نحوه عیب یابی از انواع دستگاه های پکیج و شوفاژ
  • آموزش و شناخت انواع عیب های دستگاه ها
  • آشنایی با انواع مبدل ها اعم از تک مبدل یا دو مبدل
  • آشنایی با تجهیزات پکیج مانند فلوسوئیچ و فلومتر
  • آموزش انواع نحوه کارکرد پمپ های پکیج و شوفاژ
  • نحوه تست دستگاه های گرمایشی پس از نصب و راه اندازی
  • آموزش راه اندازی و نصب انواع پکیج و شوفاژ
  • آشنایی کامل با انواع شیرهای مبدل و سررهای
  • آموزش تست انواع شیرآلات و ترمیستور ها
  • آشنایی با لحیم کاری و نصب تغذیه ها و تعویض برد ها
  • آموزش ساخت انواع قطعات مورد نیاز کمیاب پکیج
  • آشنایی با فلوچارت های تعمیراتی در زمینه با منابع تغذیه
  • آشنایی با روش کار با شیرهای گازی و آبی
  • تسلط بر تنظیم انواع شعله ها بر اساس میلی بار
  • آشنایی با شیر اطمینان و تنظیم صحیح آن
  • آشنایی با انواع کلید ها و نحوه تست آن ها
  • آشنایی با انواع مدارها اعم از برقی یا مکانیکی

مزایای دوره های آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

از آن جایی که ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ پس از برشمردن مزایا و مقایسه ویژگی های دوره های مختلف در هر مرکز انجام می شود، لازم است تا اطلاعات کافی پیرامون قوانین هر مرکز و مشخصات دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ آن انجام شود.

بنابر این در این قسمت ما عمده ترین مزایایی را که مراکز مختلف برای این دوره در نظر گرفته اند و ویژگی هایی که باید پیش از ثبت نام به آن ها توجه کافی داشته باشید را به شما عزیزان ارائه می دهیم:

  • انتخاب بهترین مدرسان و مهندسان برای دوره
  • استفاده از دانش و تکنیک نوین روز دنیا برای تدریس مطالب
  • ارائه مدارک معتبر آموزشی به صورت داخلی و بین المللی در پایان دوره
  • امکان تقسیط شهریه و پرداخت هزینه به صورت شرایطی
  • برخورداری از کارگاه ها و آموزشگاه های تخصصی برای ساعات عملی

هزینه آموزش دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ

تعیین میزان شهریه دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ وابستگی های مستقیمی به برخی از پارامترها از جمله خصوصی و یا عمومی بودن دوره و یا برگزاری دوره به صورت مجازی و یا حضوری است.

همچنین برخی از مراکز به دلیل این که این دوره را به صورت مجزا در دو دوره مقدماتی و تخصصی برگزار می کنند، شهریه های مختلفی برای هر دوره در نظر می گیرند.

از آن جایی که یکی از ملاک های انتخاب مراکز ارائه دهنده خدمات آموزشی پکیج و شوفاژ، هزینه دوره است، ما به شما عزیزان توصیه می کنیم برای اطلاع یافتن از این میزان هزینه، با کارشناسان ما در مرکز تخصصی الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید. ما آخرین تغییرات قیمت دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

در زیر نیز ملاک های مهمی که بر این هزینه تاثیر گذار هستند را می توانید مشاهده فرمایید:

  • تعداد نفرات شرکت کننده در دوره و تفکیک دوره به خصوصی یا عمومی بودن
  • برگزار دوره به صورت مجازی یا حضوری
  • نوع مدرک پایان دوره و میزان اعتبار آن
  • پشتیبانی پیرامون برگزاری مجدد کلاس برای افراد نیازمند به آموزش بیشتر
  • ارائه محتواهای آموزشی به فراگیران در قالب فایل های پی دی اف و فشرده

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

راهنمایی برای ثبت نام در دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ

برای ثبت نام در برخی از مراکز معتبر مجری دوره های آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ، هر فرد ملزم به مراجعه حضوری برای ارائه مدارک و هزینه ثبت نام است.

در صورتی که برخی دیگر از مراکز نیز از طریق سایت و سامانه های خود، این امکان را برای فراگیران ایجاد کرده اند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و با آپلود کردن یا بارگزاری مدارکشان و پرداخت اینترنتی در این دوره ها ثبت نام به عمل آورند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط ثبت نام در دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ با تیم پشتیبانی ما در الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید.

همواره ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی تعمیرات پکیج و شوفاژ یا دوره های مجتمع فنی تهران یا فنی و حرفه ای نیاز به راهنمایی های لازم دارد تا کمترین زمان و هزینه ممکن برای علاقمندان به شرکت در این دوره لحاظ شود.

انتخاب بهترین مرکز و شرکت در کلاس های آن نیز خدمت دیگری است که ما در تیم الو سلام مشاور به شما عزیزان ارائه می دهیم.

نوع مدرک تعمیرات پکیج و شوفاژ

هر مرکزی متناسب با نوع ماهیت و فعالیت های خاص خود و میزان خصوصی و یا دولتی بودن خود، مدارکی دارای اعتبار و ارزش متفاوتی را پس از پایان دوره در اختیار فراگیران خود قرار می دهد.

همین امر سبب می شود تا برخی از مراکز تعمیر پکیج و شوفاژ که دارای اعتبار و سابقه دیرینه هستند، برای استخدام نیروی متخصص و تعمیرکار شوفاژ و پکیج، مرکز آموزشی خاصی را مد نظر قرار دهند و در صورت برخورداری از مدرک آن مرکز، اقدام به استخدام نیرو کنند.

بنابراین داشتن آگاهی کامل پیرامون اعتبار و ارزش مدارک صادر شده پایان دوره، از سوی مراکز مختلف بسیار مهم و ضروری است.

به طور کلی مدارکی که در پایان دوره های تعمیراتی پکیج و شوفاژ به افراد اعطا می شود، به صورت مدرک پایان دوره داخلی و یا مدرک پایان دوره بین المللی است.

در صورتی که دوره به صورت اختصاصی و کاملا پیشرفته و حرفه ای برگزار شود، مدرک بین المللی به فرد پس از پایان دوره اعطا می شود.

میزان اعتبار مدرک تعمیرات پکیج و شوفاژ

بسیاری از افراد رویای مهاجرت را در سر خود می پرورانند و تمایل به این کار را در برهه ای از زندگی خود دارند.

بنابراین ضروری است در صورت تمایل به شرکت در دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ، در مرکزی ثبت نام کنند که در پایان دوره به آن ها مدرک بین المللی ارائه کند.

همچنین گرفتن مدرک از مراکز معتبر داخلی مانند جهاد دانشگاه و فنی و حرفه ای و یا سایر مراکز دیگر، مستلزم آموزش اصطلاحات تخصصی و آشنایی با زبان انگلیسی است.

به طور کلی اعتبار انواع مدارک فنی و حرفه ای و سایر مراکز دارای سابقه بیشتر در امر برگزاری دوره تعمیرات پکیج و شوفاژ، از سایر مراکز نوبنیاد بیشتر است.

ثبت نام دوره آموزشی تعمیرات پکیج و شوفاژ

معرفی بازار کار تعمیرات پکیج و شوفاژ

بازار کار تعمیرات پکیج و شوفاژ به دلیل استقبال زیاد مردم از این تجهیزات گرمایشی و جایگزین کردن شوفاژ و پکیج به جای آبگرمکن و بخاری، بسیار پر رونق است.

خرید و نصب این تجهیزات به همراه سرویس های دوره ای و رفع عیب و تعمیر آن ها دلایلی مهمی هستند که سبب رونق بازار کار تعمیرات پکیج و شوفاژ شده اند.

عیب یابی و تعمیر این تجهیزات نیز فرآیند اشتیاق بر انگیزی است که بسیاری از جوانان فنی دوست، تمایل به انجام آن و کسب در آمد از آن دارند.

درآمد تعمیرات پکیج و شوفاژ

هر کارشناس یا تعمیرکار پکیج و شوفاژی بر اساس میزان مهارت و ساعات کاری خود، دارای درآمد مختلفی از این رشته است.

بسیاری از کارشناسان پس از مدتی اقدام به فروش قطعات و دستگاه ها نیز به صورت شخصی می کنند و علاوه بر کسب درآمد از تعمیرات و سرویس تجهیزات گرمایشی نوین، سود ناشی از فروش این تجهیزات را نیز برخوردار می شوند.

به طور کلی مهارت هر فرد و ساعات کاری به همراه میزان فعالیت او در این حیطه ملاک های مهمی در تعیین میزان درآمد تعمیرات پکیج و شوفاژ دارد.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا