راهنمای انتخاب رشته دکتری 1403

راهنمای انتخاب رشته دکتری

محتوای جدول

پس از ثبت نام در آزمون ورودی دکتری سال 1403 و شرکت در آزمون، نتایج اولیه آزمون به صورت اینترنتی در تاریخ 3 شهریور روی سایت سازمان قرار گرفت.

زمان انتخاب رشته دکتری 1403 برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، از 3/6/1403 شروع شده و تا 5/6/1403 ادامه دارد، انتخاب رشته دکتری 1403 به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سازمان امکان پذیر است.

راهنمای انتخاب رشته دکتری

انتخاب رشته دکتری سال 1403

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری 1403 شده اند در نیمه اول شهریور ماه بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون می توانند برای انتخاب رشته دکتری 1403 اقدام نمایند.

داوطلبان بر اساس نتایج اولیه آزمون، با کمک مشاوران متخصص در این زمینه می توانند انتخاب رشته کنند.

راهنمای انتخاب رشته دکتری 1403 با اعلام نتایج اولیه آزمون بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.
داوطلبان می توانند بعد از مطالعه راهنمای انتخاب رشته دکتری 1403 ، برای انتخاب رشته دکتری 1403 اقدام کنند. بعد از اتمام انتخاب رشته افراد به
مصاحبه دکتری در رشته محل هایی که نمره آزمون آنها مجاز کرده است دعوت خواهند شد. شما همچنین می توانید برای راهنمایی در مورد مصاحبه دکتری سال 1403 مقاله تخصصی ما در این مورد را مطالعه نمایید.

داوطلبان انتخاب رشته دکتری 1403 می توانند برای اطلاع از:
مقررات آموزشی، شهریه دوره های نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و پیام نور به سایت اینترنتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و سایر سایت های مرتبط مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند.
همچنین داوطلبان می توانند در مورد دوره های بدون کنکور دکتری سال 1403 مقاله تخصصی این مورد را مطالعه یا با مشاوران ما صحبت کنند.

در صورتی که در مورد انتخاب رشته دکتری 1403 و راهنمای انتخاب رشته دکتری 1403 اطلاعات بیشتری نیاز دارید،
می توانید با مشاوران تحصیلی ما در دپارتمان مشاوره “الو سلام مشاور” تماس بگیرید تا شما را در انتخاب رشته دکتری راهنمایی کرده و به شما کمک کنند انتخاب رشته درستی را انجام داده و در دانشگاه مد نظر خود قبول شوید.

تماس با ما

محتوای جدول

پیمایش به بالا