مشاوره کنکور کاردانی

برای دریافت مشاوره کنکور کاردانی، و برنامه ریزی شده برای موفقیت شما

 با مشاوران متخصص و با تجربه سامانه “الو سلام مشاور” تماس بگیرید.

٠٠ ١٢ ٦٦٠٨ ٠٢١

برای کسب رتبه های تک رقمی و قبولی در بهترین رشته ها

با مشاوران تحصیلی ما تماس بگیرید.

۹۲ ۱۸ ۱۱۰ ۰۹۲۲ 

مشاوره کنکور کاردانی

تحصیل پنج ساله هنرستان

طبق گفته های مدیر دفتر کل آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از سال 98 فارغ التحصیلان هنرستان به ویژه فنی و حرفه ای ها به طور پیوسته و بدون شرکت در کنکور وارد دوره کاردانی می شوند. 

اگر قصد شرکت در کنکور کاردانی فنی‌ و‌ حرفه‌ای را دارید و به دنبال قبولی در رشته مورد علاقه خود هستید باید بدانید راهی که شما را به هدف نزدیک‌ تر می‌ کند بهره گرفتن از مشاوره کنکور کاردانی است.

فارغ التحصیلان دوره فنی و حرفه ای بعد از پایان دوره سه ساله تحصیل در هنرستان وارد دانشگاه (دوره تکنسین) می شوند و بعد از تحصیل در این دوره دو ساله به عنوان تکنسین می توانند مشغول به کار شوند و نیازی به شرکت در کنکور ندارند.

گفته شده امکان تحصیل در دوره پنج ساله هنرستان برای بسیاری از رشته ها، مگر رشته های پر متقاضی که ظرفیت دانشگاه مربوطه برای این رشته ها کم است، وجود دارد.

درخواست مشاوره تلفنی یا حضوری مشاوره کنکور کاردانی

    نام خود را وارد کنید

    موضوع مشاوره

    شماره تماس


    به داوطلبین رشته های پر متقاضی توصیه می شود از مشاوره کنکور کاردانی بهره بگیرند تا مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنند.

    این امکان برای دانش آموزان فنی و حرفه ای وجود دارد و هدف این است که دانش آموزان کاردانش بعد از دیپلم وارد بازار کار شوند؛

    با این حال دانش آموزان کاردانشی که می خواهند وارد دانشگاه شوند می بایست حد نصاب نمره را کسب کنند تا بتوانند وارد دانشگاه شوند.

    البته لازم به ذکر است دو سوم ظرفیت به دانش آموزان فنی و حرفه ای اختصاص داده شده است.

    شما عزیزان که مایل به مشاوره تلفنی هستید، این امکان برای شما فراهم شده است که از سراسر کشور با این شماره ها تماس بگیرید و در تمام زمینه‌ های مطرح شده در این مقاله از مشاوران متخصص و با تجربه
    الو سلام مشاور” مشاوره بگیرید.الو سلام مشاوردر صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
    با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.
    الو سلام مشاورالو سلام مشاوره

    منبع: ایسنا
    تسنیم

    پیمایش به بالا
    برای دریافت مشاوره کلیک کنید