دوره آموزشی تغذیه ورزشی

دوره آموزشی تغذیه ورزشی

محتوای جدول

دوره آموزشی تغذیه ورزشی از سری دوره های بسیار موثر در زمینه ورزش است که نقش مهمی در بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران ایفا می کند. ورزشکاران و افرادی که به طور منظم ورزش می کنند، باید توجه ویژه ای به نیازهای غذایی خود داشته باشند تا از تلاش های بدنی خود با هماهنگی تغذیه ای مناسب، بهترین نتیجه را کسب کنند و در عین حال از خستگی زودرس و آسیب های احتمالی در حین تمرین جلوگیری کنند.

در دوره آموزشی تغذیه ورزشی تمامی پارامترهای موثر در این زمینه به شما فراگیران عزیز آموزش داده می شود و عوامل جلوگیری از بروز آسیب های تغذیه ای مورد بررسی قرار می گیرد.

ما در مرکز تخصصی سلام مشاور این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق تکمیل فرم آنلاین، از مشاوره ها و راهنمایی های مشاوران با تجربه ما برای ثبت نام دوره آموزش رژیم نویسی ورزشی بهره مند شوید. در این مقاله می توانید ویژگی های این دوره را مشاهده فرمایید.

دوره آموزشی تغذیه ورزشی

معرفی دوره آموزشی تغذیه ورزشی

دوره آموزشی تغذیه ورزشی یک دوره آموزشی عالی برای افرادی است که علاقه مند به رشته علوم تغذیه و ارتباط آن با ورزش و حرکات اصلاحی می باشند.

در این دوره به صورت کامل و جامع تمامی آموزش های مبتنی بر تغذیه ورزشی، بهینه سازی عملکرد بدنی و افزایش سطح انرژی و استقامت، به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

همچنین مفاهیم پایه ای تغذیه و تأثیر غذاها بر عملکرد ورزشی به طور کامل در این دوره تشریح می شوند و شرکت کنندگان با مهارت های لازم برای انتخاب مواد غذایی مناسب قبل، حین و بعد از تمرینات و مسابقات ورزشی نیز آشنا می شوند.

این دوره توسط متخصصان مجرب با تجربه در زمینه ی تغذیه ورزشی تدریس می شود و از رویکرد علمی و کاربردی مناسب و مورد انتظار برخوردار است.

شما شرکت کنندگان در طول این دوره با مطالبی همچون تعادل ماکرونوتریئنت ها (پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها)، اهمیت ویتامین ها و مواد معدنی، نقش آب در ورزش و تمرین، نحوه مصرف مکمل های غذایی و نکات مهم در تنظیم برنامه غذایی خود آشنا خواهید شد.

با شرکت در این دوره، قادر خواهید بود تا اطلاعات به روز و عملی در زمینه ی تغذیه ورزشی کسب کرده و با بکارگیری این اطلاعات بهترین نتیجه را از همراهی و هماهنگی تغذیه در فعالیت های ورزشی خود و یا سایر افراد بدست آورید.

این دوره همانند دوره طب سوزنی لاغری از دوره های آموزشی کوتاه مدتی هستند که به سرعت شما را برای حضور در بازار کار آماده خواهند کرد.

سرفصل های دوره آموزشی تغذیه ورزشی

دوره آموزشی تغذیه ورزشی و دوره آموزش رژیم نویسی با ارائه سرفصل های کارآمد و جامع، به شما شرکت کنندگان عزیز فرصتی عالی برای یادگیری مهارت ها و دانش لازم در زمینه ی تغذیه ورزشی ارائه می دهد.

این دوره با انتخاب سرفصل هایی چون برنامه نویسی ورزشی و نسخه نویسی شروع شده و درصدد آشنایی شما با اصول و مبانی برنامه ریزی تغذیه ای تمرینات ورزشی و طراحی رژیم های غذایی برای برنامه های تمرینی شخصی با توجه به نوع و هدف ورزش است.

در این دوره مبانی و نحوه نسخه نویسی و تنظیم برنامه های تغذیه مخصوص ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش به همراه رژیم نویسی نیز آموزش داده می شود. از سرفصل های رایج دوره آموزش تغذیه ورزشی موارد زیر است:

  • آشنایی با نحوه برنامه نویسی ورزشی
  • انجام انواع نسخه نویسی تغذیه ای
  • آشنایی با رژیم نویسی
  • بررسی نحوه حجم گرفتن توده بدنی
  • روند دستیابی به تناسب اندام
  • آشنایی با مبانی ثبات وزن و جلوگیری از وزن غیر مطلوب

دوره آموزشی تغذیه ورزشی

طول دوره آموزشی تغذیه ورزشی

دوره آموزشی تغذیه ورزشی که با تاکید بر یادگیری کامل سرفصل های مهم تدوین شده است، به مدت حدود ۲ ماه و تا اتمام تدریس تمامی سرفصل ها به صورت جامع و کامل به طول خواهد انجامید.

هدف از برگزاری این دوره و زمانبندی آموزشی آن این است که افراد علاقه مند به ورزش و تغذیه با مفاهیم اساسی و تکنیک های کاربردی در زمینه تغذیه ورزشی آشنا شوند.

طول دوره متناسب با نوع نیاز شرکت کنندگان برای یادگیری و درک عمیق مطالب ارائه شده متغیر خواهد بود و زمان کافی برای تمرین و اجرای تکنیک های آموخته شده به صورت عملی فراهم خواهد شد.

با اتمام دوره آموزشی تغذیه ورزشی، شما شرکت کنندگان قادر خواهند بود به طور مستقل از اصول تغذیه ورزشی، برنامه ریزی تمرینی مناسب و انتخاب رژیم غذایی مناسب برای خود و دیگران بهره مند شوید.

توانمندی کافی برای ارزیابی نیازهای غذایی خود و تنظیم تغذیه ی مناسب بر اساس نوع فعالیت ورزشی، سطح ورزشکاری و هدف های شخصی در این مسیر را در این دوره و سایر دوره های مشابه مانند دوره مشاوره تغذیه ورزشی بدست خواهید آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه با دوره آموزشی رژیم نویسی و دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

نحوه ثبت نام دوره آموزشی تغذیه ورزشی

برای ثبت نام در دوره آموزشی تغذیه ورزشی ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مرکز آموزشی و تنها با تکمیل فرم آنلاین ارتباط با ما، ثبت نام خود در این دوره را انجام دهید.

پس از تکمیل این فرم که شامل اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تماس و دیگر مشخصات شما است، مشاوران ما با شما تماس گرفته و مطابق با نوع نیاز شما برای شرکت در این دوره، زمانبندی و هزینه و سایر اطلاعات و ویژگی های دوره را به شما اطلاع رسانی می کنند.

همچنین اطلاعات دوره، زمان بندی کلاس ها، ورود به سامانه آموزشی و دسترسی به منابع آموزشی این دوره و دوره تغذیه ورزشی و مکمل از طریق کارشناسان سلام مشاور به شما اطلاع داده خواهد شد و اعتبار مدرک فنی حرفه ای این رشته با مراکز آموزشی معتبر دیگر مقایسه و برای شما تشریح خواهد شد.

دوره آموزشی تغذیه ورزشی

هزینه دوره آموزشی تغذیه ورزشی

هزینه دوره آموزشی تغذیه ورزشی 3.880.000 تومان است که این هزینه با توجه به محتوای کامل و کیفیت بالای آموزش در کنار تجهیزات آموزشی پیشرفته، یک فرصت عالی برای شما علاقمندان به این دوره با هزینه مناسب است.

در این دوره استفاده از متخصصین باتجربه و معتبر برای تدریس علمی و کاربردی مباحث آموزشی سبب رضایت حداکثری فراگیران قبلی بوده است. دوره های آموزشی تغذیه ورزشی، علاوه بر هزینه های ارائه مطالب آموزشی، به انجام تست ها و ارزیابی های پیشرفته نیز می پردازد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هزینه دوره تغذیه ورزشی و نسخه نویسی ورزشی با مشاوران ما در مرکز سلام مشاور تماس حاصل فرمایید.

همچنین با تکمیل فرم آنلاین روند برقراری تماس مشاوران ما با شما پیگیری شده و نحوه پرداخت هزینه و شرایط خاص آن به همراه ویژگی های دوره مربیگری تغذیه ورزشی نیز به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

بازار کار کارشناس تغذیه ورزشی

بازار کار کارشناس تغذیه ورزشی به دلیل افزایش آگاهی و توجه به سلامت و بهبود عملکرد تغذیه در انواع ورزش ها، به شدت گسترش یافته و بازاری پویا و فعال است. تعداد زیادی از مراکز ورزشی به دنبال افراد متخصصی هستند که ترکیب درست و مناسب تغذیه و ورزش را می دانند و می توانند با رژیم های تغذیه ای مناسب عملکرد بدنی ورزشکاران را به حداکثر برسانند.

کارشناسان تغذیه ورزشی می توانند در حوزه های مختلف کاری از جمله مشاوره تغذیه ورزشی فردی که مشاورهای فردی به ورزشکاران حرفه ای و عمومی می دهند مشغول به کار شوند.

دوره تغذیه ورزشی و رژیم نویسی از دوره های محبوب و پر کاربردی است که همواره نیاز برای استخدام فارغ التحصیلان آن از سوی مراکز معتبر احساس می شود. از دیگر حوزه های فعالیتی کارشناسان تغذیه ورزشی موارد زیر است:

  • مشاوره تغذیه به تیم ها و باشگاه ها
  • تدریس و آموزش در مراکز آموزشی و دانشگاه ها به عنوان استاد و مدرس
  • مشاوره فروش محصولات غذایی ارگانیک برای ورزش و تمرینات حرفه ای

حقوق و درامد کارشناس تغذیه ورزشی

حقوق و درآمد کارشناس تغذیه ورزشی در بدو ورود به بازار کار معمولا همان مبلغی است که اداره کار برای نیروی نیمه ماهر در نظر می گیرد. اما ارتقاء حقوق کارشناسان تغذیه ورزشی می تواند متناسب با نوع فعالیت و تخصص آن ها در طول زمان تغییر کند.

تجربه کاری، مهارت و تخصص ، محل کار، شرکت یا موسسه ای که در آن فعالیت می شود و سطح تقاضا برای استخدام کارشناس تغذیه ورزشی، از جمله عوامل موثر بر روی درجه بندی حقوق کارشناس تغذیه ورزشی است.

حقوق و درآمد مناسب کارشناسان تغذیه ورزشی در کنار اهمیت و نقش تغذیه در بهبود عملکرد ورزشی و بهبود سلامتی، این شغل را به یکی از حرفه های محبوب در سال های اخیر تبدیل کرده است.

پس از اتمام دوره آموزش تغذیه و رژیم درمانی شما می توانید به سرعت در حرفه خود مهارت کافی را کسب کرده و به عنوان یک کارشناس مجرب برای تیم های بزرگ ورزشی برنامه ریزی تغذیه ای و رژیم ورزشی تدوین کنید.

مهمترین وظایف کارشناس تغذیه ورزشی

وظایف کارشناس تغذیه ورزشی به طور کلی به ارائه مشاوره  ها و راهنمایی  های تغذیه  ای به ورزشکاران اختصاص دارد تا آن  ها بتوانند بهترین نتایج را از تلاش  ها و تمرینات خود در کنار تغذیه درست و اصولی بدست آورند.

می توان گفت مهمترین وظیفه کارشناس تغذیه ورزشی ارتقاء عملکرد ورزشی و بهبود سلامتی ورزشکاران با ارائه مشاوره  های تغذیه  ای مناسب است.

همچنین ارزیابی تغذیه  ی فردی، طراحی برنامه تغذیه  ای، مشاوره در مورد مکمل  ها، ارائه مشاوره  های قبل و بعد از مسابقات ورزشی، ارزیابی پیشرفت ورزشکار پس از دریافت برنامه غذایی و تدوین برنامه تخصصی برای هر ورزشکار از مهمترین وظایف یک کارشناس تغذیه ورزشی است.

سوالات متداول

  • برای ثبت نام دوره آموزشی تغذیه ورزشی به کجا مراجعه کنم؟

برای ثبت نام سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری در این دوره، می توانید از طریق تکمیل فرم آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید.

  • هزینه دوره آموزشی تغذیه ورزشی چقدر است؟

هزینه دوره تغذیه ورزشی برابر با 3.880.000 تومان است که با توجه به شرایط خاص دوره و مزایای آن، یک فرصت استثنایی برای علاقمندان به یادگیری اصول این حرفه است.

  • چه مواردی در دوره تغذیه ورزشی آموزش داده می شود؟

در دوره آموزشی تغذیه ورزشی، مواردی مانند برنامه نویسی ورزشی، رژیم نویسی، نحوه حجم گرفتن، روند دستیابی به تناسب اندام و ثبات وزن آموزش داده می شود.

  • کجا می توانم به عنوان کارشناس تغذیه ورزشی مشغول به کار شوم؟

کارشناسان تغذیه ورزشی می توانند در مراکز ورزشی، باشگاه ها، تیم های ورزشی و شرکت های محصولات تغذیه ای فعالیت کنند.

  • طول دوره آموزش رژیم نویسی چقدر است؟

طول این دوره آموزشی حدود ۲ ماه است که ممکن است متناسب با نوع نیاز مدرس برای تکمیل تدریس سرفصل های آموزشی، این زمان بیشتر و یا کمتر شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با مشخصات و ویژگی های دوره آموزشی تغذیه ورزشی آشنا کنیم و پیرامون شرایط شرکت در این دوره و نحوه ثبت نام آن اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر و دریافت اطلاعات تخصصی در این زمینه دارید و یا تصمیم به ثبت نام در این دوره گرفته اید می توانید با تکمیل فرم آنلاین و یا برقراری تماس با کارشناسان ما در مرکز تخصصی سلام مشاور، فرآیند شرکت در این دوره را پیگیری نمایید.

الو سلام مشاور پایگاه امن و اطلاع رسان دقیقی است که شما را در پیشرفت های تحصیلی و شغلی حمایت و هدایت می کند.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا