مشکلات برنامه شاد – مشکل احراز هویت، نصب مجدد و نصب شاد در گوشی های آیفون

مشکلات برنامه شاد
محتوای جدول

مشکلات برنامه شاد از جمله مواردی است که احتمالا همه‌ی کسانی که از این برنامه آموزشی استفاده می کنند با آن برخورد کرده اند.

تمام برنامه های نرم افزاری در کنار مزایای متعددی که دارند، مشکلاتی نیز با خود به همراه دارند که نیاز به آگاهی از راهکارهای رفع آن برای همگان الزامی می باشد.

آموزش پرورش برای جبران تعطیلی مدارس به دلیل شرایط پیش آمده، برنامه شاد را برای ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان تولید کرد.

این برنامه به دلیل اینکه هیچ پیش زمینه ای برای ساخت آن وجود نداشته و در عرض یک سال به صورت فوری ساخته شد، همانند سایر برنامه های نو پا دارای مشکلاتی است. مشکلات برنامه شاد به مرور زمان در حال رفع شدن است و مواردی که هنوز رفع نشده راه حلی برای آن وجود دارد.

آموزش مجازی اولین تجربه آموزش پرورش بوده و تمام سعی در این است که نه تنها با استفاده از این برنامه آموزش ها صورت گیرد بلکه زیر ساخت کلی آموزش مجازی و الکترونیکی را بنا نهاده شود.

زیرا اگر زیرساخت های اصلی این حوزه بسیار مهم در این شرایط حساس به درستی برنامه ریزی نشود در آینده نیز دچار مشکلات متعددی خواهد شد. ا

گرچه سازندگان این برنامه تمام تلاش خود را در راستای بهبود این برنامه به کار گرفته اند اما هنوز هم مشکلاتی جزئی مانند مشکل احراز هویت شاد، علت باز نشدن عکس در برنامه شاد، نصب دوباره برنامه شاد، مشکلات برنامه شاد در آیفون، و … دیده می شود که هر چند بسیار ساده ولی ترفند های خاص خود را برای رفع شدن دارد.

بنابراین نیازی به نگرانی نیست ما راه حل این مشکلات را ارائه خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مشکلات برنامه شاد

مشکلات برنامه شاد

از جمله مشکلاتی که تمام کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند، نصب دوباره برنامه شاد بر روی گوشی هوشمندشان، مشکل احراز هویت شاد، علت باز نشدن عکس در برنامه شاد، مشکلات برنامه شاد در آیفون و … می باشد.

اگرچه با به روز رسانی های متعددی که برای این برنامه ارائه می شود تا حدودی مشکلات آن رفع شده است اما یک برنامه الکترونیکی همیشه دارای باگ های نرم افزاری است و باید ترفندهای رفع آن اطلاع داده شود تا در استفاده آن مشکلی به وجود نیاید.

این برنامه به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و حفظ سلامت دانش آموزان برای استفاده از آموزش مجازی ارائه شده است.

آموزش و پرورش در ساخت این برنامه تمام سعی خود را به کار برده تا آموزش را برای معلمان و یادگیری را برای دانش آموزان سهولت بخشد، اما در این بین مشکلاتی نیز وجود دارد که راه حل رفع آن ارائه شده است.

ما در این مقاله سعی داریم راه حل رفع مشکلات احتمالی در این برنامه که استفاده زیادی از آن می شود شرح دهیم برای اطلاع از رفع این مشکلات و آشنایی بیشتر با برنامه شاد با الو سلام مشاور همراه باشید.

مشکل احراز هویت شاد

مشکل احراز هویت شاد دغدغه ی بسیاری از کاربران می باشد. اگر هنگام ورود به صفحه ثبت اطلاعات دانش آموز (اطلاعات شناسنامه ای) با خطای 403 و 401 روبه روی می شوید باید به مواردی دقت کنید.

مورد اولی که وجود دارد این است که احتمال دارد نسخه گوشی مورد استفاده یا مرورگر شما ورژن پایین داشته باشد و باید آن را به روزرسانی کنید اگر این کار را بلد نیستید می توانید از فروشگاه گوگل گوشی مورد نظر آن را اپدیت کنید یا از سایر مرورگر ها مانند کروم و فایرفاکس استفاده نمایید.

گاهی ممکن است سرعت اینترنت گوشیتان و یا برنامه ضعیف باشد که سعی کنید در دفعات مختلف امتحان کنید. اگر شما هم در هنگام احراز هویت با خطا مواجه شدید ممکن است کد ملی شما در سامانه سناد ثبت نشده باشد و یا شماره تلفن ثبت شده در سامانه سناد با شماره تلفن استفاده شده در برنامه شاد مطابقت نداشته باشد.

در صورت مشاهده چنین موردی به سامانه همگام اطلاعات دانش آموز مراجعه کنید تا اطلاعات دانش آموز را مشاهده کنید و در صورت مغایرت اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت شده با مدرسه مربوطه تماس بگیرید تا اطلاعات دانش آموز در سامانه ویرایش و تصحیح شود.

مشکلات برنامه شاد

علت باز نشدن عکس در برنامه شاد

از سوالات پرتکراری که اکثر کاربران می پرسند علت باز نشدن عکس در برنامه شاد است. یکی از مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد سرعت اینترنت گوشی مورد نظر و یا برنامه است.

یکی از باگ هایی در این برنامه برای برخی کاربران رخ می دهد باز نشدن فایل و عکس است که با مراجعه به تنظیمات و قسمت داده ها و ذخیره سازی، دانلود خودکار رسانه را فعال نمایید و سپس روی گزینه عکس بزنید و تمام گزینه های آن را علامت دار کنید.

برای سایر موارد نیز به همین صورت می باشد در غیر اینصورت تنها راه حل برای دانلود عکس استفاده از برنامه شاد با نسخه وب است.

نصب دوباره برنامه شاد

نصب دوباره برنامه شاد برای کسانیکه به هر دلیلی از گوشی هوشمند آن ها پاک شده است جز سوالات متداول است. سوالاتی از قبیل اگر آیا نصب دوباره شاد امکان پذیر است؟ آیا تمام مراحل احراز هویت را دوباره باید طی کنیم؟ آیا مشکلاتی که در احراز هویت قبلی داشتیم باز هم در نصب دوباره برنامه شاد خواهیم داشت؟

حذف برنامه شاد و یا ترک کردن گروه های درسی در این برنامه اکیدا ممنوع است و وزارت آموزش و پرورش توصیه جدی کرده است که به هیچ عنوان این کار را نکنید اما ممکن است بنابر شرایط خاص این برنامه از روی گوشی حذف شود و یا به اشتباه گروه را ترک کنید.

شما می توانید برنامه شاد را مجددا نصب کنید برای برخی افراد مشکلی ندارد و با وارد کردن شماره خود وارد برنامه مورد نظر می شوند. اما برخی افراد ممکن است با احراز هویت و ورود به گروه های درسی با مشکل مواجه شوند.

در مرحله اول برنامه مورد نظر را دانلود کنید توجه داشته باشید که برای نصب برنامه شاد گوشی شما فضای کافی داشته باشد.

در مرحله بعدی شماره تلفنی که با آن قبلا در برنامه شاد احراز هویت کرده بودید و در سامانه سناد ثبت شده است را وارد کنید.

توجه نمایید:

شماره تلفن مورد نظر حتما باید شماره تلفنی باشد که شما قبلا با آن در برنامه شاد فعالیت داشتید.

کدی که بر روی شماره تلفن شما ارسال می شود را وارد نمایید.

در مرحله بعد شما باید احراز هویت را انجام دهید. با وارد کردن اطلاعات شناسنامه مانند کد ملی، تاریخ تولد، سال تولد، ماه تولد و روز تولد، صحت اطلاعات خود را تایید کنید.

بعد از تایید اطلاعات در صورت عدم ترک گروه درسی خود وارد برنامه شاد و گروه های درسی خود خواهید شد.

مشکلات برنامه شاد در آیفون

مشکلات برنامه شاد برای کسانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند طاقت آن ها را به سر آورده است. به طوری که آن ها خواستار رسیدگی خیلی جدی به این موضوع هستند هر چند آموزش و پرورش قول داده است که این مشکل را نیز حل کند ولی زمان آن برای کاربران ios بسیار حائز اهمیت است.

از آنجایی که برنامه شاد در گوشی های آیفون نصب نمی شود و آن ها به اجبار مجبور هستند از برنامه وب شاد استفاده نمایند که از برخی امکانات مانند ویس فرستادن و … محروم است.

برای سهولت استفاده از نسخه وب می توانید آیکون آن را Add To HomeScreen بزنید تا در مراجعه به آن با یک بار کلیک وارد فضای برنامه شوید.

جمع بندی

برنامه آموزشی شاد برای سهولت استفاده تحصیل دانش آموزان در شرایط سخت کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان ارائه شده است.

طبیعتا همه ی برنامه ها دارای مشکلاتی هستند که اکثر آن ها با ارائه به روزرسانی های متعدد در طول دوره های زمانی متفاوت بهبود پیدا می کنند و تا زمان رفع این مشکلات توسط سازنده راه حل های دیگری برای رفع آن ها توسط کاربران وجود دارد.

حل این مشکلات سخت نمی باشد و با کمی دقت و خواندن مطالب ارائه شده به راحتی می توانید آن ها را رفع کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم راه حلی برای مشکلات احتمالی موجود در برنامه شاد ارائه دهیم.

در صورت هرگونه سوال و مشکل در این خصوص کارشناس الو سلام مشاور آماده راهنمایی و رفع مشکلات شما عزیزان هستند و شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

شماره تماس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا