نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1403

نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 98
محتوای جدول

همانطور که حتما مستحضر هستید آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت ادغام شده و هماهنگ با یکدیگر برگزار شدند اما انتخاب رشته دکتری برای دانشگاه های سراسری و آزاد به شکل مجزا در اردیبهشت ماه 1403 انجام گرفت.

دانشجویانی که نسبت به انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 اقدام نمودند بی صبرانه در انتظار نتایج این آزمون بوده و در این خصوص سوالات زیادی نیز در سر دارند.

نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 98

داوطلبان پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانند با دریافت کارنامه، خود را برای شرکت در مصاحبه آماده سازند.

نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1403

از آن جایی که هنوز زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 اعلام نشده است احتمال می رود که در اواخر خرداد ماه بتوان نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 را از سایت https://azmoon.iau.ac.ir/ دریافت نمود.

پس از دریافت کارنامه و نتایج از سایت، داوطلبان پذیرفته شده می توانند بر حسب تمایل در جلسه ی مصاحبه ی دانشگاه هایی که پذیرفته شده اند شرکت نمایند.

توجه کنید که پذیرفته شدگانی که به مصاحبه ی تخصصی دعوت شده اند بایستی از طریق همان سامانه ی https://azmoon.iau.ac.ir/ دانشگاه های مورد نظر برای شرکت در مصاحبه را انتخاب کرده و نسبت به واریز وجه مصاحبه در ان اقدام نمایند. دانشجویان برای شرکت در مصاحبه ی دانشگاه آزاد بایستی مبلغ 80 هزار تومان را پرداخت نمایند، در غیر این صورت و عدم پداخت وجه مصاحبه به منزله ی انصراف دانشجو تلقی می گردد.

در روز انجام مصاحبه نیز داوطلبان بایستی اصل فیش واریزی را به همراه داشته باشند تا بتوانند در جلسه ی مصاحبه شرکت نمایند.

نتیجه ی نهایی دکتری 1403 نیز بر اساس مجموع نمرات آزمون و مصاحبه در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

چنانچه درخصوص نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد، فرآیند ثبت نام و مصاحبه سوالاتی داشتید می توانید با همکاران ما در این مرکز تماس برقرار نمایید.

  • منابع مطالعاتی  برای شرکت در مصاحبه دکتری آزاد 1403 چیست؟
  • هر کدام از مراحل آزمون کتبی و مصاحبه چند درصد در نتیجه ی نهایی موثر هستند؟
  • ظرفیت پذیرش رشته های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی چقدر است؟

شماره تماس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا