مشاوره آنلاین و تلفنی انتخاب رشته و پاسخ به سؤالات

مشاوره آنلاین و تلفنی انتخاب رشته و پاسخ به سؤالات
محتوای جدول

داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری، به منظور کسب بهترین نتیجه در گام بعدی این آزمون و رسیدن به بهترین رشته محل های ممکن با توجه به رتبه اکتسابی خود، نیاز به استفاده از خدمات مراکز مشاوره و مشاورین مجرب دارند.

شاید دسترسی به بهترین مشاوران برای تمامی این داوطلبان به ویژه شرکت کنندگانی که در مناطق محروم و یا شهر های کوچک کشور ساکن می باشند، میسر نباشد.
لذا مشاوره انتخاب رشته آنلاین می تواند این مشکل را برای بسیاری از این دست از داوطلبان حل نماید.

به ویژه استفاده از این نوع مشاوره مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

مشاوره آنلاین انتخاب رشته

با پیشرفت دنیای مجازی، مزایای مختلفی در اختیار جوامع مختلف قرار گرفته است که توانسته است در بالا بردن کیفیت خدمات و پیشرفت آن ها، تاثیر چشمگیری داشته باشد.

این مسئله از دنیای کنکور و آزمون سراسری نیز به دور نمی باشد و استفاده از مشاوره انتخاب رشته آنلاین، یکی از مواردی می باشد که می تواند در این راستا به کمک داوطلبان این آزمون بیاید.

برخی از مهم ترین ویژگی های مشاوره انتخاب رشته آنلاین را می توان به شرح زیر نام برد:

1 – صرفه جویی در وقت

مشاوره انتخاب رشته آنلایناستفاده از این نوع مشاوره می تواند از حضور مکرر فیزیکی در جلسات و اتلاف وقت در زمان های رفت و آمد، به ویژه در شهر های شلوغ و بزرگ تر بکاهد و هزینه های اضافی در این راستا را نیز کاهش دهد.

2 – گستردگی امکانات

مشاوره انتخاب رشته آنلاین این امکان را فراهم می آورد تا شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور با شرایطی کاملا برابر با دیگر افراد، از مشورت با بهترین و مجرب ترین مشاوران بهره مند شوند.

در این نوع از مشاوره، هیچ داوطلبی به علت کمبود امکانات در محل زندگی خود، از رسیدن به اهداف اصلی که با شرکت در کنکور سراسری قصد رسیدن به آن ها را داشته است، باز نخواهد ماند.

مشاوره انتخاب رشته آنلاین3 – کاهش هزینه ها

یکی دیگر از موارد مهمی که این نوع از مشاوره برای داوطلب به همراه دارد، کاهش هزینه ها به دلیل امکان شرکت تعداد بیش تری از دانش آموزان به صورت غیر حضوری، کاهش هزینه های جانبی و موارد دیگر می باشد که سبب می گردد هزینه های متحمل شده به داوطلب کاهش محسوسی داشته باشد.

4 – حذف محدودیت ها

مشاوره انتخاب رشته آنلاین الو سلام مشاور، سبب می شود تا محدودیت های زمانی در برقراری تماس با مشاورها از بین رفته و در ساعت مناسب مقرر شده برای دانش آموز، ارتباط با کیفیت، از طرق مختلفی بر قرار گردد.

به علاوه:

 داوطلب در مشاوره غیر حضوری، می تواند حتی پس از پایان جلسه خود با مشاور در ارتباط باقی بماند و در صورت وجود سوالات دیگر، ارتباط خود با وی را حفظ نموده و کمال استفاده جهت کسب نتیجه مطلوب را داشته باشد.

این مشاوره ها عموما از راه های مختلفی صورت می پذیرد که مشاوره انتخاب رشته آنلاین الو سلام مشاور در قالب تماس تصویری از طریق واتساپ، اسکایپ، ایمو و دیگر نرم افزارهایی که امکان برقراری این ارتباط را فراهم آورند می باشند.

به علاوه متقاضی می تواند ارتباط آنلاین خود را از طریق چت با مشاور تحصیلی در همین نرم افزار ها و پیام رسان ها داشته باشد که این امر نیز می تواند در رسیدن به پاسخ سوالات محتمل در کمترین زمان ممکن، بسیار مثمر ثمر واقع گردد.

5 – حذف حضور فیزیکی و مشکلات آن

با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و انتشار ویروس کرونا در تمام شهرها، امکان حضور فیزیکی در جلسات مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری وجود نخواهد داشت.

در این شرایط مشاوره انتخاب رشته آنلاین الو سلام مشاور یکی از بهترین روش هایی هست که می تواند ارتباط داوطلب با مشاور خود را از طرق تصویری حفظ نماید و از خطرات جلسات حضوری بکاهد.

مشاوره انتخاب رشته آنلاین

لازم به ذکر می باشد که:

 مشاوره آنلاین انتخاب رشته، تنها برای داوطلبان کنکور های سراسری مقاطع مختلف نخواهد بود دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برای دریافت مشاوره های تحصیلی و یا مشاوره تعیین رشته در دوره متوسطه دوم، می توانند از این امکانات بهره مند گردند.

برای این منظور می توانید به مطلب مربوطه مراجعه نموده و یا با شماره تماس های زیر در ارتباط بوده تا از مشاوره های آنلاین تحصیلی نیز مطلع گردید.

لذا بدین منظور تنها کافی است که با مشاوران این مجموعه در تماس بوده و برای بهره مندی از ویژگی های مطرح گردیده در متن، ثبت نام اولیه خود را انجام داده و جهت برقراری تماس های تصویری آتی خود، زمان و تاریخ مناسب خود را تعیین نمایید.

مرکز الو سلام مشاور هر ساله با برقرای مشاوره انتخاب رشته آنلاین برای متقاضیان توانسته است، داوطلبان زیادی را از اقصی نقاط کشور تا انتهای مسیر رسیدن به موفقیت های مدنظر خود همراهی نماید.

AsliCallBanner

اشتراک در
اطلاع از
187 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوسن
3 ماه قبل

سلام،من ۳۰سالمه و به رشته گرافیک علاقه مندم و میخوام با چارچوب جلو برم و خوب اونو یاد بگیرم حالا بین گرفتن دیپلم گرافیک کارو دانش و کاردانی گرافیک علمی کاربردی موندم که کدوم بهتره ,لطفا راهنماییم کنید، ممنونم

مدیر
3 ماه قبل
پاسخ به  سوسن

سلام
پیشنهاد می کنم اولویت رشته ارتباط تصویری در دانشگاه دولتی یا ازاد در نظر بگیرید بعد رشته گرافیک در دانشگاه ازاد اولویت سوم هم دانشگاه علمی کاربردی

محمدمهدی صفره
5 ماه قبل

سلام من کلاس نهم هستم و میخوام انتخاب رشته کنم و به رشته حسابداری خیلی علاقه دارم ولی خواستم بدونم که نمره ریاضی باید چند باشه تا برای رشته حسابداری قبول بشم؟؟؟ توروخدا جواب بدین خیلی تو فکرم

مدیر
5 ماه قبل

سلام
نمره 10 به بالا مجاز به انتخاب رشته خواهید بود.

محمدمهدی صفره
5 ماه قبل

سلام من کلاس نهم هستم و میخوام انتخاب رشته کنم و به رشته حسابداری خیلی علاقه دارم ولی خواستم بدونم که نمره ریاضی باید چند باشه تا برای رشته حسابداری قبول بشیم؟؟؟

رکسانا
5 ماه قبل

ایا میشه از رشته ی انسانی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران قبول شد؟

مدیر
5 ماه قبل
پاسخ به  رکسانا

برای شرکت در کنکور ریاضی می توانید اقدام کنید شما باید سوابق تحصیلی دروس تخصصی ایجاد کنید.

سارا
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر من به مشکل برخوردم کارشناسیم علوم قران و حدیث هست و میخوام رشته ارشد هم انتخاب کنم نمیدونم چی بزنم به غیر رشته خودم چهارساله میشه ولی رشته خودم دو ساله چه رشته ای برم که معلمی باشه ؟

مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  سارا

سلام وقت بخیر
رشته های مرتبط با علوم تربیتی برای پذیرش در آزمون های استخدامی گزینه مناسبی است.

پوریا
7 ماه قبل

سلام
من معدلم تو ثبتنام دانشگاه مغایرت پیدا کرده من یه دانشگاه دیگم با کنکور قبول شدم الان من برم اون ثبتنام کنم اون پرونده مغایرت معدل من از بین میره یا هست که جوابش بیاد بتونم برم اون یکی دانشگاه

مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  پوریا

سلام در صورتی که معدل شما کمتر از معدل درج شده باشد با مشکل مواجه می شوید در غیر این صورت با مکاتبه با سازمان سنجش می توانید ادامه تحصیل دهید.

ستاره
7 ماه قبل

سلام من رشته کامپیوتر دولتی قبول شدم
ولی این رشته رو زیاد دوس ندارم بنظر شما برم همون رشته کامپیوتر یا روانشناسی بخونم؟

مدیر
7 ماه قبل
پاسخ به  ستاره

سلام
بر اساس بازار کار شرایط رشته کامپیوتر مساعد تر است.

علی رنجبریان
7 ماه قبل

سلام من دانشگاه کامپیوتر تهران شرق کامپیوتر قبول شدم و مکانیک تهران جنوب کامپیوتر و بیشتر دوست دارم ولی راهش بد یه راهنمایی می کنید ؟

مدیر
7 ماه قبل

سلام رشته به نسبت دانشگاه ارجحیت دارد.

فاطمه
7 ماه قبل

سلام من دبیری فرهنگیان قبول شدم ولی دوست ندارم رشته رو میتونم سال بعد دوباره کنکور بدم و فرهنگیان بزنم؟

مدیر
7 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله می توانید

حسین
7 ماه قبل

سلام من انتخاب رشته کردم و ۱۷ باید برم ثبت نام کنم تو دانشگاه اما بعضی درس هارو مردود شدم آیا میشه بعد قبولی تو دی ماه
برم ثبت نام کنم یا نمیشه

مدیر
7 ماه قبل
پاسخ به  حسین

سلام
برای افرادی که ورودی بهمن هستن امکان پذیرش هست. برای ورودی مهر در صورتی که فارغ التحصیل نشده باشید امکان ثبت نام نیست.

حسین
7 ماه قبل

سلام من انتخاب رشته کردم و ۱۷ باید برم ثبت نام کنم تو دانشگاه بعضی از درس هارو مردود شدم آیا میشه بعد امتحانات قبولی تو دی ماه
برم ثبت نام کنم یا نمیشه

مدیر
7 ماه قبل
پاسخ به  حسین

سلام
برای ورودی مهر امکان ثبت نام ندارید.

ماک
7 ماه قبل

یه سؤال داشتم و سوالم این بود👇👇
رتبه ام 170 منطقه سه بود ولی  در سه اولویت اول خودم که حقوق در دانشگاه های تهران ،بهشتی و علامه بود قبول نشدم و در اولویت ششم خودم که فرهنگیان بود قبول شدم میخواستم بپرسم که میشه یه کاریش کرد یا راه حلی وجود داره که من در یکی از سه اولویت اولم قبول بشم چونکه میخواهم رشته حقوق بخونم و نتایج نهایی برای من تغییر کنه؟؟؟؟
خیلی ممنون از بابت وقتی که برای خواندن درخواست بنده گذاشتید 🌹🌹🌹🌹🌹

مدیر
7 ماه قبل
پاسخ به  ماک

نه متاسفانه راهکاری وجود ندارد شما برای سال بعد باید برنامه ریزی کنید یا از طریق گزینه های بدون کنکور سایر دانشگاه ها اقدام کنید.

ماک
7 ماه قبل

یه سؤال داشتم و سوالم این بود👇👇
رتبه ام 170 منطقه سه بود ولی  در سه اولویت اول خودم که حقوق در دانشگاه های تهران ،بهشتی و علامه بود قبول نشدم میخواستم بپرسم که میشه یه کاریش کرد یا راه حلی وجود داره که من در یکی از سه اولویت اولم قبول بشم و نتایج نهایی برای من تغییر کنه؟؟؟؟
خیلی ممنون از بابت وقتی که برای خواندن درخواست بنده گذاشتید 🌹🌹🌹🌹🌹

نجما
8 ماه قبل

سلام من کلاس نهم هستم و اصلا نمیتونم درست درمورد انتخاب رشته تصمیم بگیرم و نمیتونم استعداد و علاقه ام رو در مورد هر رشته کشف کنم اگه میتونین کمک کنید…

مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  نجما

سلام
شما با دادن تست های استعداد شغلی می توانید زمینه استعدادی و علاقه مندی خود را پیدا کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی با مشاورین ما در تماس باشید.

آرین
8 ماه قبل

سلام میخواستم ببینم دعوت به مصاحبه در صورتی که ما اولویتهای اول را برای رشته های بدون مصاحبه داده بودیم یعنی اولویت های اول قبول نشدیم که به مصاحبه رسیده؟

مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  آرین

سلام
خیر
در زمان اعلام نتایج نهایی مشخص می شود.

محمد
8 ماه قبل

سلام میخواستم بدونم رشته مربیگری عقیدتی، رشته ی بدون سربازیه؟ با حقوق دانشجوییه یا خیر؟
دانشگاه شرایط خاص مثل شاهد چطوریه؟ معافیت داره شرایط کاری داره اصلا ارزش داره؟

رها بهرامی
8 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام
با داشتن مدارک این دانشگاه ها شانس شما برای پذیرش امریه یا استخدام ارگان دولتی افزایش می یابد.

محمد
8 ماه قبل

سلام بنده امسال هم کنکور تجربی شرکت کردم و هم کنکور هنر. می خواستم بدونم برای انتخاب رشته قسمت وارد کردن کد ها ، کد های مربوط به رشته هنر رو باید زیر کد های رشته تجربی ( یعنی پشت سر هم ) وارد کنیم یا باید اون ها رو در قسمت جداگانه ای وارد کنیم.
اگه پشت سر هم وارد کنیم برای اولویت ها به مشکل برنمی خوریم؟ منظورم اینه که مثلا 10 کد تجربی وارد کردیم و 11 رو برای هنر می زنیم ، اولویت یازدهم میشه رشته هنر یا جداگانه محاسبه میشه؟

رها بهرامی
8 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام
شما باید در یک انتخاب رشته بر اساس اولویت انتخاب کنید.

امین
8 ماه قبل

سلام.
من میخوام از دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنم ولی از 32 استان فقط 15 تا استان میاره… بعد مثلا میزنم اذربایجان شرقی… فقط واحد تبریز میاره بقیه واحد ها نیستش..
تبریز هم میزنم فقط رشته حقوق میاد مابقی رشته ها نیستن
رتبم 70هزاره
چرا اینطور میشه؟ مشکل چیه؟!

رها بهرامی
8 ماه قبل
پاسخ به  امین

سلام
شما باید گزینه پاره وقت را هم چک کنید.

Mohana
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر
اگر امسال در رشته های تعهدی قبول بشم و دانشگاه نرم آیا از شرکت در کنکور ۱۴۰۳ محروم میشم ؟؟؟؟

mary
8 ماه قبل

سلام اگه کنکور زبان انگلیسی شرکت کرده باشیم نمیتونیم رشته زبان فرانسه دانشگاه ازاد رو انتخاب کنیم

پیمایش به بالا