حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

محتوای جدول

دانشگاه شهید رجایی یکی از مراکز تربیت معلم و تامین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در استان تهران است. این دانشگاه از دو طریق؛ سهمیه آزاد و سهمیه دبیری دانشجو می پذیرد. اطلاع از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی برای افرادی که قصد تحصیل در این دانشگاه ها را دارند بسیار حائز اهمیت است.

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه شهید رجایی را دارند، باید هنگام انتخاب رشته کنکور، رشته های دانشگاه شهید رجایی را نیز انتخاب نمایند و در صورت برخورداری از شرایط خاصی از قبیل شرط معدل، شرایط سنی و … در این دانشگاه پذیرش شوند.

ما در این مقاله می خواهیم حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی و مزایای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را مورد بررسی قرار دهیم. عزیزان در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال با تماس با مشاورین ما بهترین راهکارها و پاسخ را در مورد شرایط حقوقی دانشگاه شهید رجایی دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با الو سلام مشاور همراه باشید:

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

دانشگاه شهید رجایی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش، جز بهترین دانشگاه های کشور از لحاظ امکانات و سطح علمی است. این دانشگاه برای دانشجویان خود از بدو ورود تا تحصیل به مدت هشت ترم مزایایی در نظر گرفته است که دانشجویان را برای ادامه تحصیل تشویق می کند. این تسهیلات شامل مزایایی از قبیل بیمه درمانی، حقوق ماهیانه، خوابگاه دانشجویی و … است.

حقوق تعیین شده برای دانشجویان دانشگاه شهید رجایی از سوی مجلس و شورای نگهبان در سال 1401 به مبلغ 5/600/000  بود که سالانه به این مبلغ افزوده می شود.

لازم به ذکر است مقداری از این حقوق به جهت تغذیه و خوابگاه کسر خواهد شد.

درصد کسر حقوق دانگشاه شهید رجایی

درصد کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی براساس تعداد روزهایی که دانشجو از خوابگاه بهره مند شده است و یا از غذای دانشگاه استفاده کرده یا خیر، به صورت زیر است.

درصد کسر از حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران
کسر 45 درصد از حقوق از دانشجویانی که از تمام امکانات و خدمات رفاهی شامل غذا و خوابگاه در تمام روزهای هفته بهره مند هستند
کسر 30 درصد از حقوق از دانشجویانی که از تمام امکانات و خدمات رفاهی شامل غذا و خوابگاه در نیمی از روز های هفته بهره مند هستند.
کسر 20 درصد از حقوق از دانشجویانی که فقط از غذا (صبحانه ، ناهار یا هر دو) استفاده می کنند
کسر 10 درصد از حقوق دانشجویانی که فقط از خوابگاه بهره مند هستند و از غذا استفاده نمی کنند.

مزایای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

مزایای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییباعث شده بسیاری از داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه با امکانات و تسهیلات عالی شوند.

دانشجویانی که بتوانند تراز و رتبه لازم برای قبولی در این رشته را کسب کنند می توانند پیس از فارغ التحصیلی به صورت رسمی استخدام شوند و یا در طول تحصیل سابقه کسب کنند. از جمله مزایای دانشگاه شهید رجایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دریافت حقوق ماهیانه
  • معافیت از سربازی برای داوطلبان مرد
  • استخدام به صورت تضمینی در آموزش و پرورش
  • در نظر گرفتن دوره تحصیل به عنوان سابقه کاری

از جمله مزایای تحصیل در این رشته می توان به تحصیل در محلی آرام با امکانات رفاهی و آب و هوایی عالی به همراه اشاره کرد.

همچنین باتوجه به اینکه دانشگاه شهید رجایی در تهران در اتوبان امام علی قرار دارد دسترسی به سایر مناطق شهر برای دانشجویان آسان خواهد بود.

آینده شغلی دانشگاه شهید رجایی برای دانشجویانی که در این رشته تحصیل کنند بسیار عالی خواهد بود و به صورت رسمی در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

درخواست مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

جمع بندی

دانشگاه تربیت شهید رجایی با توجه به تسهیلات و مزایای فوق العادی که ارائه می دهد برای افرادی که علاقه مند به شغل شریف معلمی هستند بسیار مناسب است.

به این ترتیب برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این دانشگاه دارند مبلغی به عنوان حقوق ماهیانه اعطا می شود که باتوجه به شرایط مختلف متفاوت خواهد بود که ما به آن شاره کردیم.

در این مقاله حقوق دانشجویان دانشگاه شهید رجایی را مورد بررسی قرار دادیم و هر کدام را به صورت مختصر شرح دادیم، درصورت داشتن هر گونه سوال در خصوص دانشگاه شهید رجایی و برنامه ریزی برای پذیرش در این داشنگاه با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید. کارشناسان الو سلام مشاور آماده راهنمایی شما عزیزان می باشند.

شماره تماس

محتوای جدول

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داود
11 ماه قبل

دانشجویان ارشد خوابگاه برای متاهلین دارد؟

پیمایش به بالا