ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران

ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران
محتوای جدول

پردیس کیش دانشگاه تهران نیز یکی از گزینه های پیش روی داوطلبان ورود به دانشگاه می باشد از این رو در این مطلب به برسی ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه پرداخته ایم.

پردیس کیش دانشگاه تهران در سه مقطع کارشناسی (4 رشته)، کارشناسی ارشد (41 رشته و در 5 گروه تحصیلی) و دکتری (61 رشته و 5 گروه تحصیلی) با استناد به شیوه نامه پذیرش دانشجو در این پردیس و بدون نیاز به شرکت در آزمون های سراسری دانشجو می پذیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران

مقطع کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی شما باید در بازه زمانی 20 اسفند 97 تا 6 شهریور 1402 به سامانه سنجش و پذیرش سازمان سنجش مراجعه کنید.

پذیرش در این مقطع در چهار رشته ی: حقوق، مهندسی معماری، طراحی صنعتی و مهندسی کامپیوتر و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دوره دبیرستان، قابل دریافت از سایت آموزش و پرورش) خواهد بود.

ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد و دکتری

اما ثبت نام در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب در 41 و 61 رشته تحصیلی و در 5 گروه (علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و هنر) از تاریخ 1 خرداد 1402 تا 17 خرداد به صورت الکترونیکی در سایت پردیس کیش به آدرس kish.ut.ac.ir انجام می گیرد و معمولا حدود یک هفته دیگر نیز تمدید می گردد.

پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طبق آیین نامه پذیرش دانشجو و از طریق بررسی سوابق تحصیلی و برگزاری مصاجبه تخصصی در بازه زمانی 10 تا 15 تیر ماه خواهد بود.

شهریه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه تهران

مقطع کارشناسی: شهریه ثابت هر ترم برای رشته های علوم انسانی حدود 3 ملیون و دویست هزار تومان و شهریه متغیر بابت هر واحد بسته به عملی یا نظری بودن بین 175 هزار تومان تا 265 هزار تومان است.

با این حساب برای یک ترم که در آن 20 واحد آموزشی اخذ شده باشد مبلغ شهریه رشته های علوم انسانی در مقطع کارشناسی حدود 7 ملیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

در خصوص دیگر رشته ها به خصوص رشته های دارای جنبه ی عملی بیشتر این مبلغ به حدود 9 ملیون تومان برای هر ترم خواهد رسید.

مقطع کارشناسی ارشد

شهریه مقطع کارشناسی ارشد طبق جدول زیر خواهد بود:

مقطع دکتری: شهریه مقطع دکتری در سال 1402 برای رشته های گروه علوم انسانی ، علوم اجتماعی و رفتاری : هشتاد ینج ميليون و نهصد و نود هشت هزار و هشت و هفتاد چهار تومان و برای رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر : یکصد پنج ميليون و یکصد نه هزار و هفتصد سی و پنج تومان است.

طبق اعلام سایت پردیس کیش مبالغ فوق شامل هزینه های لازم برای سرویس، خوابگاه، تغذیه و … نمی باشد و برای مواردی که گذشت هزینه های جداگانه اخذ خواهد شد.

مهلت مصاحبه مجدد بدون کنکور دکتری پردیس کیش دانشگاه تهران

طبق اعلام سایت رسمی دانشگاه تهران، مدت ثبت نام آزمون اختصاصی دکتری و کارشناسی ارشد در برخی رشته ها، تا روز 25 شهریور تمدید شده است.

درخواست مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

متقاصیان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تهران و یا پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، نسبت به ثبت نام اینترنتی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند. در صورت داشتن سوالات بیشتر، میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید.

شماره تماس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا