دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

طبق روال هر سال دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 نیمه اول مرداد ماه توزیع می شود و انتخاب رشته از نیمه دوم مرداد ماه میسر می شود.

محتوای جدول

طبق روال هر سال دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 نیمه اول مرداد ماه توزیع می شود و انتخاب رشته از نیمه دوم مرداد ماه میسر می شود.
هر یک از داوطلبان گروه ریاضی، تجربی، انسانی ، هنر و زبان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 را دانلود کرده و پس از مطالعه دفترچه، همزمان با شروع فرایند انتخاب رشته، تقاضا نامه اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کنند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می شود و ما نیز در این سایت به بازنش

طبق روال هر سال دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 نیمه اول مرداد ماه توزیع می شود و انتخاب رشته از نیمه دوم مرداد ماه میسر می شود.

داوطلبان هر گروه آزمایشی باید دفترچه مخصوص به رشته خود را دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه، کد رشته های مد نظر خود را انتخاب کنند.

شما می توانید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 رشته خود را از طریق همین سایت دانلود نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403  (قسمت پیوست ها)

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403  (گروه هنر و زبان)

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403  (گروه علوم انسانی)

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403  (گروه علوم تجربی)

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403  (گروه ریاضی)

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

در قسمت پیوست های این دفترچه، نکاتی درباره شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو معلم متعهد خدمت در رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی گفته شده و همچنین آدرس تمامی دانشگاه های روزانه، علوم پزشکی و غیر انتفاعی ذکر شده و شرایط پذیرش دانشجو و ارائه خوابگاه در این دانشگاه ها گفته شده است.

اگر دانشگاه شهر دیگری را انتخاب می کنید، حتما قسمت پیوست را مطالعه کرده و در مورد دانشگاه انتخابی خود، اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید.

در قسمت توضیحات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 که برای همه رشته های تحصیلی یکسان است، توضیحاتی در مورد سهمیه شاهد ایثارگر، سهمیه مناطق، شرایط پذیرش دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر، مؤسسات غیرانتفاعی، دانشگاه های پیام نور، پردیس های خودگران، دوره های مجازی و نوبت دوم گفته شده و لازم است قبل از انتخاب رشته، داوطلب این قسمت را به طور کامل مطالعه کند.

طبق جدول زمانبدی سازمان سنجش زمان انتخاب رشته اینترنتی که توسط سایت سازمان سنجش انجام می شود 2 الی 5 مهر ماه 1403 است.

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته هایی که شرایط خاص دارند اوایل مهرماه اعلام می شود.

نتایج نهایی آزمون نیمه دوم شهریور اعلام می شود.

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز  نیمه دوم مهرماه توزیع می شود.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

با اینکه آزمون دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد یکی بوده است اما فرایند انتخاب رشته به صورت مجزا برگزار می شود.

داوطلبان دانشگاه آزاد، برای اطلاع از زمان انتخاب رشته و دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 باید به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

درخواست مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

اگر در مورد دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید  و برای انتخاب رشته نیاز به مشورت با مشاوران تحصیلی دارید می توانید با مشاوران ما در “الو سلام مشاور” تماس بگیرید و درباره دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 و فرایند انتخاب رشته اطلاعات دقیق و کاملی دریافت کنید.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا