دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای

دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای

محتوای جدول

دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای از جمله دوره های محبوب برای صاحبان مشاغل و کارفرمایان است. این دوره با ارائه آموزش های لازم پیرامون نحوه مدیریت کسب و کار و ساماندهی وظایف در حیطه های مختلف شغلی، اقدام به پرورش مدیرانی توانمند می کند.

گواهینامه این دوره از معتبرترین تاییدیه هایی است که این سازمان برای فراگیران خود صادر می کند. این دوره شامل ۵۰۰ ساعت تدریس توسط اساتید برتر حیطه مدیریت و MBA است و تمامی استانداردهای لازم در جهت پوشش دهی موضوعات و مواد درسی را دارا است.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با شرایط کلی دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای آشنا کنیم و پیرامون نحوه ثبت نام و هزینه این دوره و مزایای شرکت در آن اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای

معرفی دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای

دوره مدیریت کسب و کار یا (Master of Business Administration) MBA از دوره های پر طرفدار در میان کسانی است که علاقمندی به هدایت و سرپرستی تیم های فعال و کسب و کارهای نیازمند به راهنمایی دارند.

در این دوره ها علاقمندان به چگونگی کشف استعداد ها و توانمندی های افراد حاضر در پروژه های شغلی می پردازند و سعی بر هدایت و همراهی تیم های عملیاتی برای دستیابی بیشتر به موفقیت دارند.

شناسایی فرصت ها و استفاده از توانمندی های نهفته در جریان های کسب و کاری از مهمترین اهدافی است که در این دوره مد نظر قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام در دوره مدیریت کسب و کار سازمان فنی حرفه ای

ورود به دوره مدیریت کسب و کار سازمان فنی و حرفه ای همواره با شرایطی توام بوده است که این شرایط منحصرا مرتبط با توانمندی افراد پیرامون این حیطه فعالیتی است.

در نظر گرفتن سطح معلومی از تحصیلات و داشتن تبحر نسبی در این رشته از مهمترین شرایطی است که سازمان فنی و حرفه ای برای داوطلبان به عنوان شروط اولیه ثبت نام در دوره تعیین کرده است.

شرایط ثبت نام و شرکت در دوره ‌MBA فنی و حرفه ای شامل موارد زیر است:

  • داشتن مدرک فوق دیپلم یا کاردانی
  • ارائه رزومه از سوی داوطلب که مبنی بر داشتن اطلاعات کافی به عنوان پیش نیاز در این رشته است.
  • شرکت در جلسه های مصاحبه ای پیش از دوره که به صورت تلفنی و یا حضوری برگزار می شود.

شهریه دوره مدیریت MBA فنی حرفه ای        

شهریه این دوره در سال قبل بالغ بر ۶ میلیون تومان بوده است که متناسب با نوع آموزش که به صورت مجازی و یا ادغامی با حضوری برگزار شده تعیین شده است.

از جمله شرایطی که این سازمان برای داوطلبان این دوره پیرامون پرداخت شهریه در نظر گرفته است، امکان بازگشت وجه کلاس پس از دو هفته از ثبت نام اولیه است.

تمامی هزینه های پرداخت شده توسط داوطلب تا دو هفته پس از ثبت نام اولیه به حساب او مسترد خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر رجوع کنید به مقاله: لیست شهریه دوره های فنی و حرفه ای

ویژگی های دوره MBA فنی حرفه ای

در کلاس های دوره مدیریت کسب و کار در سازمان فنی حرفه ای افراد با چالش های کاربردی پیرامون نحوه مدیریت مشاغل و کسب و کارها روبرو می شوند.

این چالش ها سبب آشنایی با مشکلات موجود در کسب و کارها و روش های حل و برطرف کردن آن ها می شود. این ویژگی از بهترین خصوصیات این دوره است.

از دیگر ویژگی های دوره MBA فنی و حرفه ای موارد زیر است:

  • استفاده از اساتید کاملا حرفه ای و با سابقه در امر تدریس
  • امکان دریافت ویدئو ها و فیلم های جمع شده از ساعات کلاسی
  • دسترسی سریع به منابع اطلاعاتی با داشتن ارتباطات گسترده کتابخانه ای
  • ارائه مدرک معتبر بین المللی به فارغ التحصیلان

مزایای دوره کسب و کار فنی و حرفه ای

بسیاری از دانش آموختگان سازمان فنی و حرفه ای معتقدند امکاناتی که این مرکز در اختیار داوطلبان خود قرار می دهد، نسبت به سایر مراکز بیشتر است و مطابقت بیشتری با نیازهای افراد شرکت کننده در دوره دارد. پس از اطلاع از نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای که بسیار بالا می باشد، می توان با خیال راحت در این دوره ها ثبت نام و شرکت کرد.

در اختیار گذاشتن فیلم های ضبط شده کلاس ها و ارائه مدارک معتبر بین المللی سبب شده تا رضایت نسبی از عملکرد این سازمان در دوره مدیریت کسب و کار ایجاد شود.

از دیگر مزایای این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از اطلاعات این علم که در کشورهای دیگر نیز تدریس می شود.
  • برخورداری از تجربیات اساتید و برجستگان این دوره
  • امکان ارتباطات رودررو با اساتید این علم در تایم های خارج از کلاس
  • امکان شرکت در دوره های ارشد مدیریت با مدرک مدیریت این دوره
  • امکان برخورداری از مشاوره های مستقیم اساتید در پروژه های واقعی
  • امکان بهره مندی از سمینارها و وبینار های تخصصی برگزار شده با موضوع مدیریت

دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای

دستاوردهای دوره مدیریت کسب و کار فنی حرفه ای

بسیاری از فارغ التخصیلان پس از شرکت در این دوره قادر خواهند بود شرایط لازم برای پرورش و ارتقاء سطح سرمایه های انسانی را ایجاد کرده و خلاقیت های وسیعی در حوزه کسب و کار به افراد ارائه کنند.

از نظر این افراد و اساتید این دروه ها شرکت کنندگان در این دوره قادر خواهند بود موارد زیر را پس از دیدن آموزش ها در اقدامات خود لحاظ کرده و موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب کنند:

  • شناسایی نیروهای توانمند در حیطه های مختلف کاری
  • پرورش استعداد های افراد مطابق با نیاز مجموعه
  • شناخت اندیشه های نوین و مانور گسترده بر روی آنان
  • پرورش مدیرانی توانمند در هر بخش از یک مجموعه
  • توانایی مشاوره و ارائه راهنمایی های درست و اصولی به صاحبان کسب و کار

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با شرایط و خصوصیات دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای آشنا کنیم و اطلاعات سودمندی پیرامون نحوه برگزاری و شهریه این دوره در اختیارتان قرار دهیم. در صورت نیاز می توانید مقاله دیگر ما که در مورد دوره mba دانشگاه تهران می باشد را نیز مطالعه و بررسی کنید.

در صورتی که پیرامون هر یک از موراد فوق سوالی و یا اشکالی دارید می توانید با برقراری تماس با مشاوران و کارشناسان ما در مرکز الو سلام مشاور به پاسخ های مورد نظرتان دست پیدا کنید.

مشاوران با تجربه و متخصص ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در حیطه های تحصیلی و شغلی هستند. دستیابی به موفقیت و تضمین آینده کاری خود را با الو سلام مشاور تجربه کنید.

شماره تماس

محتوای جدول

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا