دوره MBA دانشگاه تهران

دوره MBA دانشگاه تهران

محتوای جدول

دوره MBA دانشگاه تهران از جمله دوره های کوتاه مدتی است که برای آموزش و ارائه دانش مربوط به مدیریت و بازاریابی فروش برگزار می شود.

این دوره ها به سبب برگزاری در محیط دانشگاه تهران و برخورداری از اساتید این دانشگاه بسیار سطح بالایی از نظر کیفی و علمی دارند و علاقمندان به این رشته می توانند پس از اتمام دوره و کسب موفقیت لازم، گواهینامه معتبر این دانشگاه را از این دوره دریافت نمایند.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با شرایط دوره MBA دانشگاه تهران و نحوه شرکت در آن آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی پیرامون شهریه دوره ها و زمان بندی تشکیل کلاس ها در اختیارتان قرار دهیم.

در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

• معرفی دوره MBA دانشگاه تهران
• شرایط ثبت نام در دوره MBA دانشگاه تهران
• زمانبندی دوره های MBA دانشگاه تهران
• شهریه دوره های MBA دانشگاه تهران
• مزایای شرکت در دوره های MBA دانشگاه تهران

دوره MBA دانشگاه تهران

معرفی دوره MBA دانشگاه تهران

دوره MBA دانشگاه تهران از دوره های پر مخاطب و پر طرفداری است که همواره در بازه های زمانی مشخصی در محیط دانشگاه برگزار می شود و اقدام به ارائه اطلاعات و آموزش دانش مدیریت به علاقمندان این رشته می کند.

مدیریت کسب و کار یا MBA از علومی است که برای اولین بار توسط فردیریک وینسلو تیلور در حدود یک قرن پیش پدید آمد. دروس مهم این علم با مانور گسترده بر روی بازرگانی و مدیریت آن دنبال شد و امروزه این علم در شاخه هایی مانند استراتژی کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار سازمانی در حیطه بازاریابی و فروش به علاقمندان ارائه می شود.

کارآفرینی های گسترده و گرایش افراد به سوی ایجاد نوآوری های شغلی پس از مدتی نیاز به مدیریت این کسب و کار ها را پدید آورد و مدیران هر موسسه را بر آن داشت تا با یادگیری مبانی و اصول MBA منطق و چهارچوب بهتری برای عوامل و نیروهای خود در حیطه کاری تعیین کنند.

در ابتدا گرایش در حیطه کاری در محیط MBA مهم بود و امروزه مانور گسترده این علم بر روی نوع کسب و کار و ماهیت آن است.

شرایط ثبت نام در دوره MBA دانشگاه تهران

برای شرکت در دوره های ام بی ای دانشگاه تهران هر فرد می بایست دارای شرایط خاص این دوره باشد. کسانی که دارای این شرایط باشند می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند و از مزایای آن برخوردار شوند. 

از جمله مواردی که به عنوان شرایط ثبت نام دوره MBA از سوی عوامل دانشگاه در نظر گرفته می شود شامل موارد زیر است:

  • داشتن مدرک کارشناسی در هر رشته ای و از هر دانشگاهی
  • داشتن سابقه کار مرتبط با حیطه تخصصی و حوزه های کاری مد نظر
  • شرکت در آزمون ورودی که به صورت مصاحبه ای برگزار می شود.

زمانبندی دوره های MBA دانشگاه تهران

دوره های ام بی ای دانشگاه تهران همواره با توجه به مشغله افراد و به صورت فشرده و در زمان های آزاد برگزار می شود. این نوع از زمانبندی مطابق با نیاز مدیران و علاقمندان این رشته است.

اما تعداد ساعات این دوره معمولا در بازه ۲۵۰ ساعت الی ۳۰۰ ساعته است و در مدت یک سال آموزشی به داوطلبان ارائه می شود.

گذراندن این تایم از این دوره برای هر فرد الزامی و به منزله واجد شرایط بودن برای دریافت مدرک و گواهینامه پایان دوره است.

شهریه دوره های MBA دانشگاه تهران

پرداخت شهریه دوره های MBA دانشگاه تهران همواره از سوی عوامل دانشگاه تحت شرایط مختلفی متناسب با نیاز داوطلبان تعیین می شود.

دانش آموختگان این دوره می توانند شهریه دوره های ام بی ای را به صورت نقدی در همان ابتدای فرآیند ثبت نام پرداخت نمایند و یا به صورت اقساطی در طی مدت برگزاری دوره این شهریه را به دانشگاه بپردازند.

در سال گذشته هزینه دوره MBA دانشگاه تهران معادل با ۱۵ میلیون تومان بود که این مبلغ با توجه به حضوری بودن کلاس ها از سوی دانشگاه تعیین شده بود.

امسال با توجه به غیر حضوری بودن تمامی آموزش ها و کلاس های دانشگاهی، امکان تغییر هزینه وجود دارد. این مبلغ تنها برای شرکت در دوره است و هزینه جزوات و کتاب ها بر عهده داوطلبان است.

همچنین برای پرداخت این مبلغ به صورت اقساطی داوطلبان می توانند هزینه دوره را تقسیم بر چهار کرده و طی چهار برگه چک در موقع ثبت نام ارائه کنند.

تخفیفات شهریه دوره های MBA دانشگاه تهران

عوامل دانشگاه تهران به منظور آسان سازی شرایط برای دانشجویان و افراد علاقمند و کوشا به دوره های MBA تخفیفاتی در هزینه ها اعمال کرده است که این تخفیفات متناسب با فعالیت و موفقیت افراد متغیر است.

در زیر می توانید مواردی که سبب کاهش هزینه این دوره ها می شود را ملاحظه فرمایید:

• ۱۰ درصد تخفیف برای نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران
• ۵ درصد تخفیف برای فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و امیر کبیر و خواجه نصیر
• ۱۰ درصد تخفیف برای کارکنان وزارت نیرو
• ۱۰ درصد تخفیف برای ثبت نام های بالای پنج نفره و گروهی
• ۱۰ درصد تخفیف برای پرداخت یکجای شهریه در همان ابتدای دوره

دوره MBA دانشگاه تهران

مزایای شرکت در دوره های MBA دانشگاه تهران

دوره های MBA دانشگاه تهران همواره از دوره های معتبر و برجسته ای است که به سبب برخورداری از اساتید این دانشگاه، کیفیت بالای علمی و سطح وسیع اطلاعاتی دارد. از این رو به علت بالا بودن اعتبار مدرک mba دانشگاه تهران، این دوره های یکی از بهترین دوره هایی می باشد که فرد می تواند در آن ها شرکت نماید.

تمامی این دوره ها تحت نظارت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و به صورت کامل مهارت محور و کاربردی خواهد بود.

از دیگر مزایای این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• برخورداری از اساتید با تجربه و حرفه ای
• امکان دریافت مدرک پایان دوره معتبر
• امکان ارائه مدرک به زبان های خارجی
• برخورداری از کارگاه های تخصصی
• برخورداری از مطالعه موردی یا Case Study
• امکان ارائه دروس به صورت آنلاین
• عضویت در مجامع مدیران مجرب

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با شرایط و ضوابط دوره MBA دانشگاه تهران آشنا کنیم و پیرامون میزان شهریه و نحوه ثبت نام در آن اطلاعات مفیدی را به شما ارائه کنیم.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مرحله به مرحله پیرامون این دوره ها دارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در مرکز الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید و از اطلاعات تخصصی و به روز این مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

الو سلام مشاور پایگاه امن و اطلاع رسان دقیقی است که شما را برای دستیابی به موفقیت های شغلی و تحصیلی حمایت و هدایت می کند.

شماره تماس

محتوای جدول

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا