اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران

اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران

محتوای جدول

اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران به جهت برخورداری از اساتید برجسته و متخصص و برگزاری آزمون های سطح اول، از ارزش بالایی برخوردار است.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با برگزاری دوره های MBA پیشرفته سعی بر پرورش دانش آموختگانی دارد که توانایی ایجاد تغییرات مفید و سازنده در هر کسب و کاری داشته باشند.

داشتن اعتبارات لازم پیرامون مقبولیت برای جذب شدن به بازار کار و پذیرش مدرک این دانشگاه برای مهاجرت به دانشگاه های خارجی از جمله مزایای شرکت در دوره های MBA دانشگاه تهران است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران آشنا کنیم و پیرامون موضوعات زیر اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم:

اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران

معرفی دوره MBA دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره های مدیریت و MBA کرد. این رشته به صورت واحد به علاقمندان ارائه شد و در سال ۱۳۹۸ با ایجاد سه گرایش اصلی با عناوین بازاریابی، استراتژی، عملیات و زنجیره تامین و فناوری به صورت تخصصی تری خدمات آموزشی خود را ارائه داد.

دوره مدیریت دانشگاه تهران به صورت کوتاه مدت و با موضوعیت بازرگانی و استراتژی کسب و کار در حیطه های فروش برگزار می شود.

داشتن زمینه های فکری منسجم و بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در حیطه های شغلی سبب موفقیت و کسب بهترین نتیجه از فعالیت های افراد شاغل می شود.

از جمله ویژگی های دوره MBA دانشگاه تهران موارد زیر است:

  • دوره MBA دانشگاه تهران در بازه زمانی یکساله برگزار می شود.
  • دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای نخبگان و دانش آموختگان خود تخفیفاتی در هزینه این دوره ها در نظر گرفته است.
  • شهریه این دوره ها به صورت یکجا و یا اقساطی از داوطلبان اخذ می شود.
  • مدرک معادل به زبان‌ های دیگر در انتهای دوره به فارغ التحصیلان اعطا می شود.
  • دوره ها به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار می شوند.

مقایسه اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران با سایر دانشگاه ها

دانشجویان و یا داوطلبانی که به منظور و با هدف ایجاد اپلای و مهاجرت های تحصیلی تصمیم به گرفتن مدرک MBA دارند می بایست پیش از اقدام برای اتمام دوره ها و یا شرکت در آنان، میزان اعتبار موسسه ای که این دوره را ارائه می دهند، بررسی کنند.

این اعتبار همواره به دلیل تاییدیه ها و مهر هایی است که در هنگام صدور مدرک بر روی مدرک نقش می بندد.

دوره هایی که در موسسات آزاد برگزار می شوند همواره فاقد ارزش لازم برای اپلای هستند و این امر به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم در زمان تدریس و یا منابع مورد ارائه در این دوره است.

دوره MBA دانشگاه تهران بواسطه رعایت تمامی استاندارد های لازم و توجه به تمامی پارامترهای تدریسی توانسته است مدرکی مطابق با اعتبارات سایر دانشگاه های خارجی به دانش آموختگان خود ارائه دهد.

همچنین پوشش دهی کامل تمامی منابع درسی نیز از دیگر دلایل قابل قبول بودن اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران است.

اهمیت انتخاب مرکز معتبر برای گرفتن مدرک MBA

استفاده از مدرک معتبر پس از گرفتن آن از مراکز آموزشی یکی از لذت بخش ترین اقداماتی است که هر فارغ التحصیل می تواند تجربه کند.

در بسیاری از مواقع افراد با هدف گذراندن یک دوره آموزشی اقدام به شرکت در دوره هایی می کنند که مرکز برگزار کننده این دوره ها از رسمیت و اعتبار کافی برخوردار نیست.

به همین دلیل مدرک این مراکز نیز پس از صدور نمی تواند مشکلی از سر راه دانش آموختگان بر دارد و امتیازی برای جذب و استخدام آنان در مراکز دولتی داخلی و خارجی ندارد.

بررسی میزان اعتبار مراکز برگزار کننده دوره های MBA به دلیل تنوع و تعداد بالای آنان از مهمترین اقداماتی است که افراد می بایست پیش از ثبت نام و یا تلاش برای کسب رتبه لازم برای قبولی رشته مدیریت کسب و کار بدست آورند.

اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران

ویژگی هایی که سبب اعتبار مدرک MBA دانشکده ها می شود چیست؟

دانشگاه تهران با داشتن سابقه درخشان در طول برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه مدیریت کسب و کار و MBA توانسته است رضایت اکثر دانش آموختگان خود را فراهم آورد.

رعایت برخی از نکات در جریان تدریس و توجه به پارامترهای جهانی آموزش و پشتیبانی از مطالب درسی سبب شده تا این مرکز به عنوان معتبرترین مرکز صادر کننده مدرک MBA در سطح کشور شناخته شود.

از دیگر ویژگی های این مرکز که سبب تمایز و اعتبار بیشتر آن شده است موارد زیر است:

  • برخورداری از اساتید با تجربه و متخصص
  • پذیرش داوطلبان با زمینه دانش مرتبط
  • برخورداری از تجربه سال ها برگزاری دوره
  • در اختیار داشتن منابع درسی آنلاین و به روز

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا پیرامون اعتبار مدرک MBA دانشگاه تهران و ویژگی هایی که سبب این اعتبار می شود به شما عزیزان اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم.

در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات تخصصی تری در این زمینه دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در مرکز الو سلام مشاور تماس حاصل فرمایید.

الو سلام مشاور پایگاه امن و اطلاع رسان دقیق شما برای دستیابی به آخرین اخبار تحصیلی و موقعیت های شغلی است.

شماره تماس

محتوای جدول

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میم
8 ماه قبل

بنده امسال مدرک mba خود را از دانشکده مدیریت تهران گرفتم دوره ها عالی و اساتید عالی خیلی راضی هستم

پیمایش به بالا