منابع کنکور عملی طراحی صنعتی

منابع آزمون عملی طراحی صنعتی

محتوای جدول

رشته طراحی صنعتی یکی از رشته های گروه هنر است. این رشته هم در مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشد طی دو مرحله دانشجو می پذیرد.
داوطلبانی که علاقمند هستند در دانشگاه طراحی صنعتی را انتخاب کنند، علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی ، باید در آزمون عملی هم نمره خوبی را کسب کنند و به همین علت است که باید از منابع کنکور عملی طراحی صنعتی به درستی اطلاع داشته باشند.
برای آگاهی از منابع آزمون عملی طراحی صنعتی و نحوه برگزاری آزمون عملی طراحی صنعتی 1402 مقاله زیر را مطالعه کنید. عزیزان در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با تماس با مشاورین ما می توانند راهکارهای کلیدی در مورد رشته طراحی صنعتی کسب کنند.

منابع آزمون عملی طراحی صنعتی
آزمون عملی طراحی صنعتی 1402

داوطلبان مقطع کارشناسی بعد از این که در کنکور سراسری ثبت نام کرده و در دو نوبت دی و تیر ماه در آزمون شرکت کردند، اگر قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه داشته باشند، باید در تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام می شود برای آزمون عملی طراحی صنعتی 1402 ثبت نام کرده و خود را برای آزمون آماده کنند.

برای اینکه داوطلب حدنصاب نمره را کسب کند و در رشته طراحی صنعتی قبول شود، باید حدنصاب نمره عملی را بگیرد و مهارت کافی برای آزمون عملی داشته باشد.
ضریب آزمون عملی در این رشته بالا می باشد.
مسلماً کسی که از آزمون عملی نمره بالاتری بگیرد شانس بیشتری برای قبول شدن در دانشگاه دارد.

منابع آزمون عملی طراحی صنعتی

برای اینکه نمره خوبی در آزمون عملی کسب کنید، توصیه می شود قبل از آزمون حتما خود را برای آزمون عملی آماده کنید و از صاحب نظران این رشته مشورت بگیرید.

برای موفقیت در آزمون عملی طراحی صنعتی 1402، منابع آزمون عملی طراحی صنعتی را از مشاوران تحصیلی یا اساتید این رشته بخواهید و از آنها بخواهید به شما کمک کنند تا در این آزمون موفق شوید.

آزمون عملی طراحی صنعتی از دو بخش تئوری و عملی تشکیل شده است.

سوالات بخش تئوری آزمون طراحی صنعتی

در بخش تئوری داوطلب باید با تسلط کامل نسبت به مسائل فنی و ابزارآلات صنعتی به سوالات مربوطه پاسخگو باشد. مواردی مانند تصویر قطعه از ماشین و نام آن، نوع روش قالب گیری، نسبت طراحی خط کشی عابر پیاده و … از سوالات مرتبط با بخش تئوری آزمون طراحی صنعتی است.

سوالات بخش عملی طراحی صنعتی 

در بخش عملی نیز به عنوان نمونه موارد زیر از داوطلب مورد سنجش قرار می گیرد:

  • یک لیوان شخصی برای خودتان طراحی کنید
  • برای سطح صاف روی یخچال، وسایل تزئینی طراحی کنید که قابلیت تغییر داشته باشد
  • با الیاف طبیعی مثل علف، محفظه ای برای حمل 12 عدد تخم مرغ طراحی کنید

منابع آزمون عملی طراحی صنعتی

آزمون عملی طراحی صنعتی 1402 در مقطع کارشناسی ارشد

در مقطع کارشناسی ارشد هم دانشجویان علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و کسب حدنصاب نمره باید در آزمون عملی طراحی صنعتی نیز شرکت کرده و نمره کافی را کسب کنند.

ضریب آزمون عملی بالاست و موفقیت در این آزمون و کسب نمره بالا در آزمون عملی، شانس داوطلب را برای قبول شدن در دانشگاه بیشتر می کند.

برای شرکت در آزمون عملی طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد نیز باید در زمان معین که توسط سازمان سنجش اعلام می شود، برای آزمون ثبت نام کرده و در تاریخ اعلام به محل برگزاری آزمون بروید.

نکات قابل توجه آزمون عملی طراحی صنعتی

  • لازم به ذکر است آزمون عملی رشته طراحی صنعتی فقط در شهر تهران برگزار می شود.
    زمان و محل آزمون در کارت ورود به جلسه ذکر می شود.
  • کارت ورود به جلسه دو روز قبل از آزمون توزیع می شود.
  • برای شرکت در آزمون عملی طراحی صنعتی در هر دو مقطع همراه داشتن هر گونه وسیله هوشمند مانند: دستبند هوشمند، گوشی تلفن همراه و … و همچنین همراه داشتن وسایل اضافی و کیف و ساک ممنوع است.
  • وسایل مورد نیاز برای آزمون را در کیسه های شفاف بریزید و با خود به محل برگزاری آزمون ببرید.

جمع بندی

اگر در مورد منابع آزمون عملی طراحی صنعتی و آزمون عملی طراحی صنعتی 1402 نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با مشاوران تحصیلی رشته طراحی صنعتی ما در “الو سلام مشاور” تماس بگیرید و در مورد آزمون عملی طراحی صنعتی 1402 و منابع آزمون عملی طراحی صنعتی اطلاعات لازم را دریافت کرده و پاسخ دقیقی برای سؤالات خود بشنوید.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا