آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضائیه و کانون کارشناسان

آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضائیه و کانون کارشناسان

محتوای جدول

آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضائیه و کانون کارشناسان از سری آزمون هایی است که در صورت تایید برگزاری آن از سوی مرکز کارشناسان قوه قضاییه و کانون کارشناسان، به صورت همزمان میان این دو سازمان، در مرداد ماه سال جاری، برگزار خواهد شد.

بر اساس اظهارات جناب آقای حسن عبدلیان، رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، امکان برگزاری آزمونی به صورت مشترک و همزمان تحت عنوان آزمون مشترک کارشناسان رسمی قوه قضاییه و کانون کارشناسان وجود خواهد داشت که در صورت برنامه ریزی و تصویب نهایی، به احتمال زیاد در مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

شما داوطلبان شرکت در این آزمون می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و موثق در این زمینه، با ما در مرکز تخصصی اطلاع رسانی سلام مشاور همراه باشید و کلیه اقدامات لازم برای شرکت در این آزمون را توسط کارشناسان با تجربه و آگاه ما در سریعترین زمان ممکن و به صورت کامل و جامع، انجام دهید.

ما در الو سلام مشاور تمامی زمینه های لازم برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضاییه و کانون کارشناسان را که بر اساس اخبار موجود، امکان شروع آن در هفته پیش روست، برای شما هموار می کنیم.

آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضائیه و کانون کارشناسان

زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون مشترک کارشناس رسمی قوه قضاییه و کانون کارشناسان

به احتمال بسیار زیاد و بر اساس اظهارات آقای عبدلیان پور، روند شروع ثبت نام برای حضور در این آزمون همانند سایر آزمون های دیگر مانند آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه،‌ در هفته های نخستین خرداد ماه ۱۴۰۲ شروع خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضائیه و کانون کارشناسان

همانطور که به آن اشاره کردیم، زمان آزمون مشترک کارشناسان رسمی قوه قضاییه و کانون کارشناسان که قرار بود در دی ماه سال گذشته تعیین شده و برگزار شود، علی رغم مخالفت ها، با تاخیر چند ماهه در مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد. این در صورتی است که این آزمون می بایست در دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شد و روند شرکت علاقمندان در آن و حصول نتیجه، زودتر پیگیری می شد.

پس از لغو این آزمون، زمزمه های تصمیم گیری برای باز برگزاری این آزمون در مرداد ماه امسال، به گوش می رسد. پس از لغو برگزاری آزمون کارشناس رسمی مشترک قوه قضاییه و کانون کارشناسان در دی ماه سال گذشته، این روزها اخباری مبتنی بر حتمی بودن برگزاری این آزمون در نیمه اول سال ۱۴۰۲ از سوی رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری یعنی جناب آقای عبدلیان پور منتشر شده است.

بر این اساس کلیه مراحل ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه به صورت مشترک بین قوه قضاییه و کانون کارشناسان در دست بررسی است و به محض تایید برگزاری این آزمون و مشخص شدن زمان دقیق آن، تمامی فرآیندهای لازم از جمله اطلاع رسانی گسترده و پیگیری ثبت نام و انجام اقدامات لازم برای شرکت در این آزمون، توسط سازمان سلام مشاور، برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمانبندی دقیق این آزمون و همچنین آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه با مشاوران ما در الو سلام مشاور در ارتباط باشید. همچنین کلیه اطلاعات تخصصی پیرامون مصاحبه آزمون کارشناس رسمی و زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری به محض انتشار توسط کارشناسان ما به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناسان ما، شما علاقمندان به شرکت در این آزمون را پیرامون تمامی جوانب آن از جمله تفاوت آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه و شرایط شرکت در مصاحبه آزمون کارشناس رسمی راهنمایی خواهند کرد.

شماره تماس

محتوای جدول

پیمایش به بالا