کنکور کاردانی صنایع غذایی 1403 – منابع کنکور کاردانی صنایع غذایی

کنکور کاردانی صنایع غذایی 1400 - منابع کنکور کاردانی صنایع غذایی

محتوای جدول

در خرداد 1403 دانش آموزان پایه ی دوازدهم رشته ی صنایع غذایی فارغ التحصیل شده و می توانند در آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای که در مرداد 1403 برگزار می شود شرکت کنند.

رشته ی فنی و حرفه ای 42 رشته دارد که رشته های مختلف در ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای متفاوت هستند:

کنکور کاردانی صنایع غذایی 1400 - منابع کنکور کاردانی صنایع غذایی

مضاف بر موارد گفته شده:

دانش آموزان هنرستانی فارغ التحصیل شده از هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش نظام جدید آموزشی اگر تا اسفند ماه 1401 نسبت به ثبت نام برای شرکت در یکی از رشته های کنکور سراسری ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و یا زبان اقدام کرده باشند می توانند با متقاضیان این رشته ها برای ورود به مقطع کارشناسی کنکور دهند.

به طور مثال:

دانش آموزان هنرستانی سال دوازدهم که از رشته ی صنایع غذایی هنرستان های کار و دانش یا فنی و حرفه ای در سال 1403 فارغ التحصیل می شوند، می توانند در همین سال در هر دو کنکور کاردانی صنایع غذایی 1403 و سراسری رشته ی تجربی یا زبان آزمون دهند.

زمان ثبت نام کنکور کاردانی صنایع غذایی 1403

رشته ی صنایع غذایی نیز ازجمله 38 رشته ی فنی و حرفه ای می باشد که جهت ورود به این رشته ی دانشگاهی بایستی بر اساس سوابق تحصیلی یا بدون کنکور شرکت کنید.

دفترچه ی ثبت نام آزمون برای رشته ی صنایع غذایی در روز 30 خرداد ماه سال 1403 منتشر خواهد شد و ثبت نام در این آزمون نیز تا روز 6 تیر ماه سال 1403 ادامه می یابد.

فارغ التحصیلان هنرستانی که می خواهند در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی بدون کنکور شرکت کنند هم می توانند در مرداد سال 1403 از سامانه ی سازمان سنجش و آموزش کشور برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

ضمن اینکه:

داوطلبین فارغ التحصیل  هنرستانی می توانند در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی با شرط معدل و بدون کنکور نیز شرکت نمایند.

چنانچه می خواهید در رشته ی صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور و با شرط معدل تحصیل کنید می توانید به یکی از 2 روش زیر اقدام به ثبت نام نمایید:

  • داوطلبانی که مایل به تحصیل در مقطع کاردانی هستند می توانند در مرداد و شهریور سال 1403 به سامانه ی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
  • داوطلبانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی هستند می توانند از هم اکنون تا روز 6 شهریورماه سال 1403 با مراجعه به سامانه ی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنند.

شرایط پذیرش کاردانی صنایع غذایی 1403

در سال 1403 پذیرش رشته صنایع غذایی براساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد. در رشته صنایع غذایی افرادی که عنوان دیپلم آنها در شاخه فنی و کاردانش صنایع غذایی باشد می توانند شرکت کنند. سایر رشته ها مجاز به ثبت نام در این رشته نیستند.

در صورت داشتن سوالات بیشتر در رابطه با کنکور کاردانی صنابع غذایی و برنامه ریزی جهت موفقیت در کنکور کاردانی با شماره های زیر تماس بگیرید. یقین داشته باشید که کلید موفقیت شما در دستان مشاوران “الو سلام مشاور” است.

تماس با ما

 

محتوای جدول

پیمایش به بالا