ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی

ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی

فهرست محتوا

درمان طب سوزنی که با وارد کردن سوزن های بسیار نازک در بدن انجام می شود، قدمتی ۵ هزار ساله دارد. بر اساس تئوری طب سوزنی (که یک روش تجربی در مجامع پزشکی است) بدن دارای گذرگاه های انرژی می باشد که محل گذر انرژی حیات در بدن هستند.

در صورتی که این گذرگاه ها بسته شود بیماری در بدن رخ میدهد. طب سوزنی مسیر گذر انرژی در این گذرگاه ها را باز کرده و باعث برطرف شدن بیماری ها می شود.

یکی از این بیماری ها، بیماری های پوستی می باشد که از طریق طب سوزنی زیبایی می توان آن را درمان کرد.

در این مقاله که به مزیت ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی اشاره شده است، به بررسی موضوعات ذیل می پردازد:

ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی

معرفی طب سوزنی زیبایی

طب سوزنی زیبایی که قدمت هزار ساله دارد، از سوی سازمان بهداشت جهانی موثر اعلام شده است. در این روش با وارد کردن سوزن در پوست ایجاد زخم می‌کنیم و پوست با این زخم به فکر ترمیم می افتد.

بنابراین خون تازه و اکسیژن را به آن می رساند، در نتیجه سبب تحریک و تولید کلاژن در پوست شده و چروک های صورت را برطرف می کند و شفافیت پوست را نیز به دنبال دارد. در واقع طب سوزنی زیبایی باعث بیداری و زنده شدن پوست می شود.

درمان انواع بیماری های پوستی با طب سوزنی

به طور کلی طب سوزنی با ایجاد خون رسانی مناسب و منظم باعث اصلاح کارکرد بهتر کبدی، گوارشی و  تنفسی می شود.

طب سوزنی زیبایی هم به طور خاص می تواند بیماری های حاصل از پوست که در اثر اختلالات سیستم های داخلی بدن به وجود آمده است را درمان کند.

به مواردی از این بیماری های پوستی که توسط طب سوزنی زیبایی درمان می شود اشاره می کنیم:

  • آکنه و جوش صورت و درمان اسکار و جای جوش
  • لکه های صورت و بدن و کک و مک صورت
  • حذف چین و چروک صورت، گردن و بدن
  • سلولیت های صورت که باعث چاقی و بدشکلی موضعی هستند
  • افتادگی‌های اجزای صورت مثل ابرو، گونه و کنار صورت
  • حذف تیرگی، پف چشم و خط خنده
  • درمان ترک های پوستی و زخم های بخیه

همان طور که توجه کردید طب سوزنی زیبایی کاربردهای زیادی دارد. در پی آن مخاطبین زیادی هم به دلیل این کارکرد ها جذب شما به عنوان درمانگر می شوند و از این روش برای درمان انواع بیماری های پوستی خود استفاده می کنند.

به طور کلی حوزه زیبایی به دلیل مخاطبین بالا در بین سایر حوزه های پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است. داشتن ظاهری زیبا و پوستی سالم به دلیل آشکار بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

طب سوزنی زیبایی جایگزین روش های درمانی مدرن

مزایای ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی و دلیل انتخاب این روش درمانی توسط بیمار، به شرح ذیل می باشد:

برخلاف بوتاکس و فیلر، طب سوزنی یک راه حل سریع و کوتاه مدت نمی باشد بلکه به یک دوره زمانی برای درمان نیاز دارد.

البته تاثیری دراز مدت در سلامت پوست هم دارد. روش درمانی بوتاکس باعث زیبایی ظاهری شده و با سلامت پوست کاری ندارد در صورتی که طب سوزنی زیبایی علاوه بر زیبایی ظاهری صورت بر عمق پوست هم اثر کرده، پیری را از بین می‌برد و سلامت پوست را حفظ می کند.

در واقع می توان گفت طب سوزنی زیبایی جایگزینی برای جراحی های پرهزینه و بوتاکس و درمان های پر درد و پر خطر می باشد.

صرفاً از عوارض آن می توان به کبودی صورت اشاره کرد که آن هم در کوتاه مدت از بین می رود. موارد منع استفاده از طب سوزنی، دیابت نوع ۲ کنترل نشده و اختلالات خونریزی می باشد.

مدت زمان درمان بیماری های پوستی توسط طب سوزنی با توجه به شرایطی مثل سن، وضعیت، و پوست بیمار متفاوت است. بنابراین طول زمان درمان توسط شرایط ذکر شده تعیین می شود.

ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی

شرایط دوره آموزشی طب سوزنی

برای ثبت نام دوره طب سوزنی توجه به نکات زیر ضروری است:

  • در این دوره که به طور اختصاصی به آموزش طب سوزنی در حیطه زیبایی می پردازد، دانشجو می تواند به طور مجزا این روش را برای درمان بیماری‌های پوستی بیاموزد.
  • علاوه براین آموزش نخ جوانسازی هم شامل این دوره می شود. این کارگاه که بصورت یک دوره طب سوزنی علمی می باشد کاربردهای بسیاری و بازار کار خوبی برایتان خواهد داشت.
  • دانشجویانی که می خواهند برای ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی اقدام کنند نیاز به گذراندن پیش نیاز ندارند. اما بهتر است ابتدا دوره مقدماتی و متوسطه طب سوزنی را گذرانده و با مفاهیم و اصطلاحات و کاربردهای طب سوزنی به معنای عام آن آشنا شوند.
  • سپس به طور اختصاصی به طب سوزنی زیبایی بپردازند. این امر باعث تسلط دانشجو به این علم می شود که در عمل هم می تواند برای او بسیار کمک کننده باشد.
  • این دوره که با توجه به تعداد دانشجویان به صورت عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می شود دارای شهریه متفاوتی می باشد که بنا به شرایط خود دانشجو و شرایط تشکیل کلاسها تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت ها و زمان تشکیل کلاسها با مشاورین ما تماس بگیرید.

مدرس دوره طب سوزنی زیبایی

برای آموزش دوره های طب سوزنی با اساتید برتر در این حیطه همکاری داشته ایم که با سالها مطالعه، پژوهش و تجربه در این زمینه در کنار شما خواهند بود.

روزمه مدرس مربوطه به شرح ذیل می باشد:

  • مترجم کتاب اسکالپ دکتر ژو
  • مترجم کتاب طب سوزنی سر اسکالپ جیائو
  • مترجم کتاب طب سوزنی بدن
  • مدرس طب سوزنی بدن، گوش، دوره طب سوزنی سر، مسترتانگ، پیکر تراشی، طب سوزنی نقاط 12 گانه و مچ دست و پا، دوره طب سوزنی دست، چشم، شکم، دوره طب سوزنی لاغری یا امبدینگ
  • درمان کرونا ویروس با طب مکمل
  • مدرس علوم مکمل من جمله چهره شناسی، عنبیه، صلبیه، مردمک، زبان و دست
  • مولف کتابهای چهره شناسی
  • مدرس و بنیانگذار علم فیسولوژی برمبنای طب شرقی در ایران
  • مدرس ماساژگواشا
  • مدرس دانشگاه آزاد، پیام نور، و ابن سینا گرجستان

مدرک دوره طب سوزنی

دانشجو با ثبت نام دوره آموزش طب سوزنی زیبایی علاوه بر آموزش تئوری و عملی این کارگاه با دریافت مدرک معتبر می تواند به اشتغال در این زمینه بپردازد.

همانطور که می دانیم یکی از شغل های پر درآمد در پزشکی حوزه زیبایی می باشد. درنتیجه مخاطبان زیادی دارد و استقبال بیشتری از آن می شود.

بنابراین این دوره بسیار کاربردی است. در واقع دانشجو پس از آموزش، اخذ مدرک و کسب تجربه در این زمينه می تواند در کنار یک پزشک به درمان بیماری‌ های پوستی توسط طب سوزنی زیبایی بپردازد.

برای این دوره سه مدرک اعطا می شود که بنابر درخواست دانشجو به آن تعلق می گیرد. لازم به توضیح است که دوره طب سوزنی فنی حرفه ای از سوی سازمان مربوطه در نظر گرفته نشده است و چنین مدرکی از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور اعطا نمی شود.

بنابراین سعی ما بر این بوده که ثبت نام دوره طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت باشد. البته یکی از مدارک اعطایی ما این ویژگی را داراست که برای کارکردن در این حیطه از اعتبار بالایی برخوردار می باشد.

فرم پیش ثبت نام دوره های آموزشی

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD

دراین مقاله شما را با دوره پرکاربرد طب سوزنی زیبایی آشنا کردیم و خصوصیات این دوره را که شامل مدرک دوره، رزومه مدرس و شرایط ثبت نام می باشد را به طور مفصل توضیح دادیم.

هم چنین به مزایای آموزش و استفاده از این روش اشاره کردیم و بیماری هایی که توسط این روش قابل درمان می باشد را نام بردیم. به منظور استفاده از این دوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

مرکز “الو سلام مشاور” شرایط ثبت نام این دوره ویژه را برای شما فراهم کرده است.

شماره تماس

لطفا فرم مربوط به پیش ثبت نام را تکمیل نمایید تا مشاورین ما با شما در تماس باشند.

پیش ثبت نام دوره

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
پیمایش به بالا